Там з цих іранців значна частина вже давно отримала громадянство в тій же Канаді. Літали до родичів в гості, в чому їх вина?manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 12:49Bagach писав: ↑10 січня 2020, 12:36 У мене таке відчуття, що я втратив друга... Тому що я всі літаки, на яких літав, жартома називаю "своїми друзями", чи "своїми літаками". Часто дивлюсь на них з вікна. На PSR літав до Вільнюса. Прикро також за МАУ. Дуже поважаю їх, скільки б помиїв на них у фейсбуках не виливали. Я МАУ відносно літав мало - 14 рейсів, і жодного разу не стикався з проблемами. Само собою жалко людей. Залишаюсь з компанією.
Зараз мене знов закидають лайном, але якщо Ви дивились список пасажирів, то бачили що переважна більшість іранці. Моя думка з приводу них така сама як і у випадках з російськими літаками: вони самі винні у той владі яка вбиває тисячами та збиває літаки. Екіпаж, туристів, бізнесменів, які ні в чому не винні дійсно шкода..
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Victor H писав: ↑10 січня 2020, 13:04Там з цих іранців значна частина вже давно отримала громадянство в тій же Канаді. Літали до родичів в гості, в чому їх вина?manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 12:49Bagach писав: ↑10 січня 2020, 12:36 У мене таке відчуття, що я втратив друга... Тому що я всі літаки, на яких літав, жартома називаю "своїми друзями", чи "своїми літаками". Часто дивлюсь на них з вікна. На PSR літав до Вільнюса. Прикро також за МАУ. Дуже поважаю їх, скільки б помиїв на них у фейсбуках не виливали. Я МАУ відносно літав мало - 14 рейсів, і жодного разу не стикався з проблемами. Само собою жалко людей. Залишаюсь з компанією.
Зараз мене знов закидають лайном, але якщо Ви дивились список пасажирів, то бачили що переважна більшість іранці. Моя думка з приводу них така сама як і у випадках з російськими літаками: вони самі винні у той владі яка вбиває тисячами та збиває літаки. Екіпаж, туристів, бізнесменів, які ні в чому не винні дійсно шкода..
Ті хто народився в Канаді або батьки перевезли в дітинстві це звісно інше.
Вони як нація відповідальни за свою владу, так само як і ми за свою. Іран це мусульманська версія ерефіі насправді
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Смотря с какого горизонта смотреть. Если с сильно отдаленного, то я частично вас понимаю. В том смысле, что вместо эмиграции они могли бы пытаться изменить страну.manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 12:49 Зараз мене знов закидають лайном, але якщо Ви дивились список пасажирів, то бачили що переважна більшість іранці. Моя думка з приводу них така сама як і у випадках з російськими літаками: вони самі винні у той владі яка вбиває тисячами та збиває літаки. Екіпаж, туристів, бізнесменів, які ні в чому не винні дійсно шкода..
С другой стороны, соседняя ветка об эмиграции пестрит сообщениями и понимаю, что это сложно. Посмотрите на Гонконг: они пытаются, но будем откровенны, шансов у них немного. А жить как-то нужно, тем более растить детей.
Я в ближневосточных сплетениях историй не силён. Но сейчас простого гражданского давления, догадываюсь, уже мало, когда в стране куча оружия и группировок, которые получают оружие и поддержку от других государств. Сирия или Йемен в пример.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
І в Ізраїль не дуже хочеться. Війна багато десятиліть підряд і зневажливе відношення до українців в аеропорту Бен-Гуріона.mischko писав: ↑10 січня 2020, 13:04В мене колега-іспанець (з Валенсії) літав і в Іран, також робив турне Ізраїль-Йорданія. Каже, що так безпечно, як в Ірані він не почувався ніде. А в Ізраїлі навпаки почувався напружено.Bagach писав: ↑10 січня 2020, 12:59 "А не стрьомно запускати рейс у країну, про яку я ще з дитинства багато всіляких нехороших речей з точки зору безпеки життя чув"? Ірак, Іран, Афганістан, Пакістан: все це ще з раннього дитинства у мене асоціюється зі поняттями "вічна війна, теракти, терористи-смертники". І саме тому мені стрьомно летіти в мусульманські країни.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Взагалі я з Вами згоден, я проти того коли кажуть що це якась верхівка така людожерська, а все населення не пов'язано з цим. Переважна більшість населення в такій випадках така сама (кожен російській ліберал і опозиціонер такій тільки до питання Криму) і я абсолютно не згоден коли все населення хочуть представити як жертву.Igoresha писав: ↑10 січня 2020, 13:17Смотря с какого горизонта смотреть. Если с сильно отдаленного, то я частично вас понимаю. В том смысле, что вместо эмиграции они могли бы пытаться изменить страну.manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 12:49 Зараз мене знов закидають лайном, але якщо Ви дивились список пасажирів, то бачили що переважна більшість іранці. Моя думка з приводу них така сама як і у випадках з російськими літаками: вони самі винні у той владі яка вбиває тисячами та збиває літаки. Екіпаж, туристів, бізнесменів, які ні в чому не винні дійсно шкода..
С другой стороны, соседняя ветка об эмиграции пестрит сообщениями и понимаю, что это сложно. Посмотрите на Гонконг: они пытаются, но будем откровенны, шансов у них немного. А жить как-то нужно, тем более растить детей.
Я в ближневосточных сплетениях историй не силён. Но сейчас простого гражданского давления, догадываюсь, уже мало, когда в стране куча оружия и группировок, которые получают оружие и поддержку от других государств. Сирия или Йемен в пример.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Слушайте, если я в России прожил больше 10 лет и уехал на заре начала правления ПУ, я тоже в ответе? Народ, вы странные
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
С точки зрения безопасности Иран очень сильно выделяется на фоне остальных стран из Вашего списка. В положительную сторону. Другое дело, что Иран очень долгое время находится под сильными санкциями, из-за чего там есть сложности с некоторыми базовыми вещами. Напомню, что очень многие европейские классики (LH, OS, AF, KL, LX, BA) летают как раз в менее безопасные страны, чем Иран. Не говоря уж о том, что в эти страны летают QR, EK, TK, FD и прочие местные АК. Стоит сказать, что в некоторых странах (Ирак, Сирия, Ливан) менее безопасно во многом как раз потому, что туда опасность экспортирует именно Иран. Но в самом Иране было достаточно безопасно.Bagach писав: ↑10 січня 2020, 12:59 "А не стрьомно запускати рейс у країну, про яку я ще з дитинства багато всіляких нехороших речей з точки зору безпеки життя чув"? Ірак, Іран, Афганістан, Пакістан: все це ще з раннього дитинства у мене асоціюється зі поняттями "вічна війна, теракти, терористи-смертники". І саме тому мені стрьомно летіти в мусульманські країни.
Ну и да, как раз такие страны позволяют зарабатывать классикам больше всего. На открытых стабильных рынках лоукосты очень большое давление на цены оказывают.
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не знаю, важко сказати. Здебільшого освічені розумні іранці еміґрують, та й у самій країні маси вже достатньо вестернізовані та дуже несхвально ставляться до бандитської влади. Ясна річ, треба вивчати баланси сил у країні, але простий погляд показує дуже високу неоднорідність. Відповідно, виникає питання про доцільність такої колективної відповідальности в даному випадку.manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 12:49 Зараз мене знов закидають лайном, але якщо Ви дивились список пасажирів, то бачили що переважна більшість іранці. Моя думка з приводу них така сама як і у випадках з російськими літаками: вони самі винні у той владі яка вбиває тисячами та збиває літаки. Екіпаж, туристів, бізнесменів, які ні в чому не винні дійсно шкода..
Я в Києві на одній з попередніх робіт стикався з іранцями: чудові хлопці та дівчата, і теж проти свого режиму, хоча цілком аполітичні.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я теж не працюю в авіації і тим більше не зв’язаний з МАУ, але часто літаю. На 70-80 моїх перельотів в рік МАУ літаю десь з 15-20 разів на рік. Одним словом, порівняти є з чим. І скажу, що по якості посадок жодна з авіаліній не рівняється до МАУ. Так як їх пілоти вміють посадити літак іншим треба повчитися. Та й дівчата і хлопці в салоні завжди приємні і привітні. Так, були проблеми з затримками чи відмінами. Але завжди все без нервів вирішувалося. Може мені просто повезло. Та й факт, що за стільки років діяльності не було жодного серйозного інценденту свідчить про фаховість працівників. Тому дуже неприємно читати дурості, які пишуть в інтернеті люди, які поняття не мають що таке авіація.Bagach писав: ↑10 січня 2020, 12:36 У мене таке відчуття, що я втратив друга... Тому що я всі літаки, на яких літав, жартома називаю "своїми друзями", чи "своїми літаками". Часто дивлюсь на них з вікна. На PSR літав до Вільнюса. Прикро також за МАУ. Дуже поважаю їх, скільки б помиїв на них у фейсбуках не виливали. Я МАУ відносно літав мало - 14 рейсів, і жодного разу не стикався з проблемами. Само собою жалко людей. Залишаюсь з компанією.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Угу, только не все так думают как вы.manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 13:14Victor H писав: ↑10 січня 2020, 13:04Там з цих іранців значна частина вже давно отримала громадянство в тій же Канаді. Літали до родичів в гості, в чому їх вина?manjeroke писав: ↑10 січня 2020, 12:49
Зараз мене знов закидають лайном, але якщо Ви дивились список пасажирів, то бачили що переважна більшість іранці. Моя думка з приводу них така сама як і у випадках з російськими літаками: вони самі винні у той владі яка вбиває тисячами та збиває літаки. Екіпаж, туристів, бізнесменів, які ні в чому не винні дійсно шкода..
Ті хто народився в Канаді або батьки перевезли в дітинстві це звісно інше.
Вони як нація відповідальни за свою владу, так само як і ми за свою. Іран це мусульманська версія ерефіі насправді
Вот на пресс-конференции премьер-министа Канады их журналисты прямо спросили "будет ли часть вины возложена на США как сторону первой начавшую войну в регионе?"
это к теме рассуждений в сторону " а кто еще косвенно сам виноват"
Востаннє редагувалось 10 січня 2020, 15:32 користувачем katso, всього редагувалось 1 раз.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Це свідчить лише про свободу преси в Канаді. Російські журналісти теж на пресконференції по розслідуванню MH17 різну єресь городили. Їм не відповідь почути, а зробити вкид:
-Чому ви не допитали іспанського диспетчера з Борисполя?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Имхо, часть вины США в инциденте есть. Почему о закрытии пространства были предупреждены только их борты? Это уведомление должно было быть разослано всем странам. Конечно, США не имеют права закрыть воздушное пространство Ирана, но могут предупредить об опасности.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Кому интересно детальнее:
https://denokan.livejournal.com/174045.html
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А как оно должно предупредить все другие борты?Sentry писав: ↑10 січня 2020, 15:36 Имхо, часть вины США в инциденте есть. Почему о закрытии пространства были предупреждены только их борты? Это уведомление должно было быть разослано всем странам. Конечно, США не имеют права закрыть воздушное пространство Ирана, но могут предупредить об опасности.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
FAA за пределами США не может предписывать всем странам, может только своим. С какой оперативностью этот НОТАМ попадает к авиакомпаниям, которым он не адресован, я не знаю. Но на его основе могли сделать предписания ICAO и EASA, но не сделали же (вот в ту же ночь, с минимальной задержкой). FAA, например, могло считать, что амер. борта могут стать целенаправленной мишенью.Sentry писав: ↑10 січня 2020, 15:36 Имхо, часть вины США в инциденте есть. Почему о закрытии пространства были предупреждены только их борты? Это уведомление должно было быть разослано всем странам. Конечно, США не имеют права закрыть воздушное пространство Ирана, но могут предупредить об опасности.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так я почав жити коли прийшов хло і закінчив у 2014 і я також винен. Я і громадянином свінособакії був майже 10 років. Хоча дуже активно протестував і отримував погрози сісти за ґрати.
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Американські літаки (з американською реєстрацією) і так не літали над Іраном.Sentry писав: ↑10 січня 2020, 15:36 Имхо, часть вины США в инциденте есть. Почему о закрытии пространства были предупреждены только их борты? Это уведомление должно было быть разослано всем странам. Конечно, США не имеют права закрыть воздушное пространство Ирана, но могут предупредить об опасности.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не винний, а нести відповідальність (бить в атвєтє).
Як і ми всі за всіх шістьох президентів.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей