Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 19 червня 2012, 15:40
А 330 тоже неплохо, хотя конкурировать с Аэросвитом могут даже на В767 -уведут хороший количественный сегмент летавших лонгхолами последнего.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
3Gmsha писав:знакомый на FB зачекинился в "Самолет МАУ Рейс в Москву!"
неужели у них Интернет на борту появился?
(хотя скорее просто так зачекинился через 3G)
Вчерашняя новость, с дополнениямиpopTAB писав:Ukraine International plans to expand into long-haul operations in 2013 with Bangkok and Beijing
http://www.centreforaviation.com/analys ... jing-76298
Ukraine International Airlines (UIA) is planning to expand into the long-haul market in 2013 with widebody aircraft being added for flights to North and Southeast Asia. The eastbound expansion marks a significant milestone for UIA as it will help balance out a western-focused network and help the carrier continue to build its transit hub at the Ukrainian capital Kiev. Asian expansion will also result in more intense competition with Ukraine’s other major carrier, AeroSvit, which already operates widebodies and is planning later this year to double the size of its for now small network in North, South and Southeast Asia.
UIA CEO Yuri Miroshnikov told CAPA on the sidelines of last week’s IATA AGM in Beijing that the privately-owned carrier aims to launch services to Bangkok and Beijing in 2013. UIA is now seeking to lease at least two widebody aircraft to support the new flights, most likely Boeing 777s although A330s are also being considered. 767s, which AeroSvit currently operates to Bangkok and Beijing along with other medium/long-haul destinations, is not under consideration according to Mr Miroshnikov due to their relatively higher seat costs.
Mr Miroshnikov says a third widebody aircraft could be acquired as part of a second phase in 2014 and used to launch a third Asian destination. Hong Kong and Kuala Lumpur are under review, neither of which is currently served from Kiev by any carrier.
.......
Цікаво, а чому вирішили відкрити Бангкок? Бізнес трафіку як такого з України немає, а економ клас не окупить рейс. З цінами, котрі пропонують в межах Європи EK, QR, EY, WY, TG, TK, для МАУ буде важко конкурувати так, щоб не літати в мінус.DimonK писав:Я вот не совсем понимаю: рейсы в Пекин и Бангкок...дальнемагистральных самолетов.
На 2 направления с головой и одного хватит.
Разве они изначально хотели что-то кроме UR-NTD ? Пока его оформляли, им дали UR-NTA на время. Или не так дело было?Valdemar писав:А ему какие-то взамен дают?? Пока не построили, оба аэросвитовских летают в МАУ
Им до Евро еще 3 должны были отгрузить, потом была инфа, что только 2! А в результате ни одного!!!Glotych писав:Разве они изначально хотели что-то кроме UR-NTD ? Пока его оформляли, им дали UR-NTA на время. Или не так дело было?Valdemar писав:А ему какие-то взамен дают?? Пока не построили, оба аэросвитовских летают в МАУ
Потом добавился UR-NTC.
Я так розумію, що це пов'язано з відносно низькими цінами щоб залишатися конкурентно спроможною авіалінією?made_in_ukraine писав:Рейси Люфтганзи до Бангкоку мають стабілььно коефіцієнт завантаження крісел більше 90%, а от з прибутковістю - ну ні як... Будемо сподіватись, що МАУ правильно все прорахувала.
ніколи не бачив в них низькі ціни, навіть відносно, на BKK.Flyman писав:Я так розумію, що це пов'язано з відносно низькими цінами щоб залишатися конкурентно спроможною авіалінією?made_in_ukraine писав:Рейси Люфтганзи до Бангкоку мають стабілььно коефіцієнт завантаження крісел більше 90%, а от з прибутковістю - ну ні як... Будемо сподіватись, що МАУ правильно все прорахувала.
Так, але і щоб залишити за собою свій сегмент ринку. З західноєвропейських аеропортів, а тим паче з німецьких міст Люфтганза не пропонує "нормальних" (менше 750 євро) цін до Бангкоку, але от з Варшави, України, Москви, Туреччини можна знайти за 650 євро. Інше питання: чи співвідношення ціна/якість вартує того, щоб летіти Люфтганзою? Економ клас жахливий, а оскільки Бангкок є low yeild destination, то нові літаки та продукти імплементуються на сегменті в останню чергу.Flyman писав: Я так розумію, що це пов'язано з відносно низькими цінами щоб залишатися конкурентно спроможною авіалінією?