Сторінка 93 з 366

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 07 січня 2016, 20:17
Labiann
туманчик, интересно чем это закончится...

upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 07 січня 2016, 21:11
AQS
Походу туркиши менее рисковые

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 07 січня 2016, 22:09
jores
AQS писав:Походу туркиши менее рисковые
В Кишеневе тоже пришлось круги нарезать...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 07 січня 2016, 22:11
Labiann
AQS писав:Походу туркиши менее рисковые
в смысле менее, то что сели со второго круга ?!

а в Кишинёве сначала с7 круги наризала, мау с первого раза сели, а вот туркиши понарезали хорошо...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 07 січня 2016, 22:34
AQS
Labiann писав:
AQS писав:Походу туркиши менее рисковые
в смысле менее, то что сели со второго круга ?!
Менее рисковые имеется в виду, что при практически равных условиях МАУ сели, а Туркиши были в ожидании. На моем опыте было несколько случаев, при которых МАУ садилсь, а иностранцы висели в воздухе. При этом переговоры пилотов были в эфире и пилоты запрашивали погодное состояние, но только МАУ решались сесть.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 січня 2016, 07:32
Labiann
Ну так в Одессе было наоборот, МАУ висела где-то с пол часа, а туркиши почти сразу сели...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 січня 2016, 08:13
Bestfriend
Смысл спрашивать "почему те сели, а эти не". У тумана есть дыры. Вот кому-то повезло этот просвет словить, а кому-то нет.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 січня 2016, 12:34
AQS
Bestfriend писав:Смысл спрашивать "почему те сели, а эти не". У тумана есть дыры. Вот кому-то повезло этот просвет словить, а кому-то нет.
Вы правы. Тут реально везение.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 січня 2016, 15:20
KKS
Labiann писав:туманчик, интересно чем это закончится...

upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...
718W Це видно підвоз з divert'у в Бориспіль. Летіти в Одесу щоб знов вертатись в Бо - видно вирішили покружляти.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 січня 2016, 16:32
Labiann
KKS писав:
Labiann писав:туманчик, интересно чем это закончится...

upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...
718W Це видно підвоз з divert'у в Бориспіль. Летіти в Одесу щоб знов вертатись в Бо - видно вирішили покружляти.

он летел с Стамбула в Одессу, но не смог сесть, покружлял и полетел в Борисполь, позже вернулся, покружлял ещё и сел...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 11:23
dmtr
Турки на 6-6.5 годин 737 ставлять

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 13:37
GURU
При полете в Уага проблемно загрузить паксом даже 737

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 13:49
dmtr
GURU писав:При полете в Уага проблемно загрузить паксом даже 737
Я теж якраз думав у скік країн вони літають виключно заради того об свій слоган рекламний підкріпити)

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 14:21
LWIEV
Туркіші вміють продавати власне отакі напрямки, бо мають хорошу мережу. В салоні в бізнесі сидітимуть урядовці, ООНівці та інші предсавники міжнародних організацій і зовсім трошки бізнесу + в економі розліт на весь світ, в т ч поруч (сам літав з Ашхабаду в Алмати чи з Тбілісі в Бішкек через Стамбул) - бо прямішого сполучення може не бути. Туркіші свого часу на посадці оголошували гейти для пасажирів на транзит - 30-40 міст стабільно.

І ганяти 737 на межу теж вміють. Я свого часу ледь не двічі на місяць на Бішкек мотався. В 2006-9 були А33Х нещодня, з 2009 тільки 737 щодня, потім двічі-тричі на день. 6:40 при сильних зустрічних вітрах бувало нерідко

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 14:36
Valdemar
LWIEV писав:Туркіші вміють продавати власне отакі напрямки, бо мають хорошу мережу. В салоні в бізнесі сидітимуть урядовці, ООНівці та інші предсавники міжнародних організацій і зовсім трошки бізнесу + в економі розліт на весь світ, в т ч поруч (сам літав з Ашхабаду в Алмати чи з Тбілісі в Бішкек через Стамбул) - бо прямішого сполучення може не бути. Туркіші свого часу на посадці оголошували гейти для пасажирів на транзит - 30-40 міст стабільно.

І ганяти 737 на межу теж вміють. Я свого часу ледь не двічі на місяць на Бішкек мотався. В 2006-9 були А33Х нещодня, з 2009 тільки 737 щодня, потім двічі-тричі на день. 6:40 при сильних зустрічних вітрах бувало нерідко
Найроби - Стамбул 6 часов 50 минут, боинг 737-800

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 20:07
dmtr
Прям іменний борт.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 січня 2016, 20:09
dmtr
Одночасно десяток рейсів в сідней з західного узбережжя півн.америки, з них 6 - з ЛА, причому 2 Qantas з різницею вильоту - 1 година

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 11 січня 2016, 10:55
AQS
А, кто это к нам летит?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 11 січня 2016, 11:17
AQS
Странное совпадение. Президентский самолет берет курс на Запад в то время, как кто-то с рф идет в KBP на посадку...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 11 січня 2016, 13:29
Labiann
тумана вроде нет...