Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
туманчик, интересно чем это закончится...
upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...
upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Походу туркиши менее рисковые
Re: Flight Radar 24 (FR24)
В Кишеневе тоже пришлось круги нарезать...AQS писав:Походу туркиши менее рисковые
Re: Flight Radar 24 (FR24)
в смысле менее, то что сели со второго круга ?!AQS писав:Походу туркиши менее рисковые
а в Кишинёве сначала с7 круги наризала, мау с первого раза сели, а вот туркиши понарезали хорошо...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Менее рисковые имеется в виду, что при практически равных условиях МАУ сели, а Туркиши были в ожидании. На моем опыте было несколько случаев, при которых МАУ садилсь, а иностранцы висели в воздухе. При этом переговоры пилотов были в эфире и пилоты запрашивали погодное состояние, но только МАУ решались сесть.Labiann писав:в смысле менее, то что сели со второго круга ?!AQS писав:Походу туркиши менее рисковые
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ну так в Одессе было наоборот, МАУ висела где-то с пол часа, а туркиши почти сразу сели...
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Смысл спрашивать "почему те сели, а эти не". У тумана есть дыры. Вот кому-то повезло этот просвет словить, а кому-то нет.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Вы правы. Тут реально везение.Bestfriend писав:Смысл спрашивать "почему те сели, а эти не". У тумана есть дыры. Вот кому-то повезло этот просвет словить, а кому-то нет.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
718W Це видно підвоз з divert'у в Бориспіль. Летіти в Одесу щоб знов вертатись в Бо - видно вирішили покружляти.Labiann писав:туманчик, интересно чем это закончится...
upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
KKS писав:718W Це видно підвоз з divert'у в Бориспіль. Летіти в Одесу щоб знов вертатись в Бо - видно вирішили покружляти.Labiann писав:туманчик, интересно чем это закончится...
upd хоть туман не развелся, как-то сел, но нарезал не слабо, сейчас ещё туркиши на подлёте...
он летел с Стамбула в Одессу, но не смог сесть, покружлял и полетел в Борисполь, позже вернулся, покружлял ещё и сел...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
При полете в Уага проблемно загрузить паксом даже 737
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Я теж якраз думав у скік країн вони літають виключно заради того об свій слоган рекламний підкріпити)GURU писав:При полете в Уага проблемно загрузить паксом даже 737
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Туркіші вміють продавати власне отакі напрямки, бо мають хорошу мережу. В салоні в бізнесі сидітимуть урядовці, ООНівці та інші предсавники міжнародних організацій і зовсім трошки бізнесу + в економі розліт на весь світ, в т ч поруч (сам літав з Ашхабаду в Алмати чи з Тбілісі в Бішкек через Стамбул) - бо прямішого сполучення може не бути. Туркіші свого часу на посадці оголошували гейти для пасажирів на транзит - 30-40 міст стабільно.
І ганяти 737 на межу теж вміють. Я свого часу ледь не двічі на місяць на Бішкек мотався. В 2006-9 були А33Х нещодня, з 2009 тільки 737 щодня, потім двічі-тричі на день. 6:40 при сильних зустрічних вітрах бувало нерідко
І ганяти 737 на межу теж вміють. Я свого часу ледь не двічі на місяць на Бішкек мотався. В 2006-9 були А33Х нещодня, з 2009 тільки 737 щодня, потім двічі-тричі на день. 6:40 при сильних зустрічних вітрах бувало нерідко
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Найроби - Стамбул 6 часов 50 минут, боинг 737-800LWIEV писав:Туркіші вміють продавати власне отакі напрямки, бо мають хорошу мережу. В салоні в бізнесі сидітимуть урядовці, ООНівці та інші предсавники міжнародних організацій і зовсім трошки бізнесу + в економі розліт на весь світ, в т ч поруч (сам літав з Ашхабаду в Алмати чи з Тбілісі в Бішкек через Стамбул) - бо прямішого сполучення може не бути. Туркіші свого часу на посадці оголошували гейти для пасажирів на транзит - 30-40 міст стабільно.
І ганяти 737 на межу теж вміють. Я свого часу ледь не двічі на місяць на Бішкек мотався. В 2006-9 були А33Х нещодня, з 2009 тільки 737 щодня, потім двічі-тричі на день. 6:40 при сильних зустрічних вітрах бувало нерідко
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Одночасно десяток рейсів в сідней з західного узбережжя півн.америки, з них 6 - з ЛА, причому 2 Qantas з різницею вильоту - 1 година
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Странное совпадение. Президентский самолет берет курс на Запад в то время, как кто-то с рф идет в KBP на посадку...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість