Тепер повернемось до трьох питаннь. Почнем з №2.
2. Так як інші літаки не мали подібних скачків і були помічені поряд - ніякої глушилки не було.
Констатуємо - сигнал на 1090 частоті не глушили.
3. Викривлення даних було зафіксовано чотирма радарами (F-URRT2, F-UUOB4, F-UUOB2, F-UKCW2) паралельно. Тобто в один і тей же проміжок часу 4 радари приймали ці і ТІЛЬКИ ці дані. Якби був глюк одного з радарів, то 1 показував би цей "фейк", а інші 3 приймали дані реальні по маршруту. Як ми бачимо це не так.
Констатуємо - сигнал на 1090 частоту від борта з HEXом 4245AA в зазначеному проміжку(1451157351-1451158615) передавались тільки ці.
1. початкова і завершальна фази польоту свідчать про те що транспондер був в робочому режимі підчас ЗЛЬОТУ та ПОСАДКИ. Є вірогідність того що він вийшов з ладу в польті, але пілоти не сиділи б з паяльником і не лагодили б його в польоті, бо а) їм є чим й так зайнятись б) це не їх справа і в) мабуть фізично в польоті то зробити неможливо.
Констатуємо - транспондер був в робочому стані.
Тепер сама крива треку в саме "глючний період" вона математично ідеальна - і схожа на гілку параболи.
Курси передаються незалежно від точок позицій і вони не співпадають на 3-4 градуси, хоча це може бути й похибкою.
Швидкість підчас "глючного періоду" тільки зростає з черепашачих 140 вузлів (швидкість посадки з закрилками). Ага закрилки на FL340

. До 380 вузлів які більш ніде не розвивались далі по маршруту.
Радари які передавали ці дані тільки F- тобто не власний самопал, а доволі просунуті коробки які надсилає сам флайтрадар. Нажаль ці радари могли приймати борт як на фейковому треку так і на реальному, тому по них щось судити неможливо.
А тепер як я бачу цю ситуацію:
1. Підчас взльоту з Сімферополя все йшло в штатному режимі як і 100500 раз до цього, по момент 1451157174 (навіть трохи раніше жовтої зони) видно по просадці швидкості "вдруг".
2. В цей момент реальний ModeS чи взагалі транспондер було вимкнено(що навряд)
3. Через те що ADS-B дані не є зашифровані, то зімітувати їх можна.
4. приблизно 25 хв від імені борта були виплюнуті в ефір фейкові дані, коли реальний борт нічого на 1090 не передавав.
5. Після цього через 27хв коли програма була відіграна - борт включив власний транспондер, бо наближався до зони підльоту DME, і без транспондеру самим ATC було б не комфортно крутити цей борт
Фейкування даних було скоріш за все з самого борту (бо радари приймачі) були різні. Якби то було з землі то навряд би взагалі флайтрадарівські коробки їх зловили (як не ловлять граунд трафік здалеку),а якщо й так то радар приймач був би один на всі 25хв фейку.
Для кого то потрібно - не ясно. Тимпаче що для ПВО цей режим сьєра - додупи, там первичні радари. Можливо "настрахати" наших диспів, але ж зона й так закрита. Або щось може медіаплану планувалось.
Але те що була підміна даних борта "спецами на борту" - очевидна.
Критика вітається - де я що забув/пропустив?
PS забув дописати(я тут це ще не писав) я не вважаю що борт взагалі залітав на територію АТО, а летів встановленим маршрутом як і завжди. Тільки проміжок часу плювався фейковими даними.