Сторінка 87 з 175
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 22 січня 2016, 12:50
vito
УЗ ответила:
"Ваше звернення на офiцiйний сайт «Укрзалiзницi» з приводу графiка
руху поїздiв №№ 959/960, 961/962 сполученням Чернiвцi – Вадул-Сiрет –
Сторожинець, та Сторожинець – Вадул-Сiрет – Чернiвцi розглянуто в
iвано-Франкiвськiй дирекцiї залiзничних перевезень Львiвської залiзницi.
Повiдомляємо Вам слiдуюче:
Поїзда №№ 959/960, 961/962 вiдносяться до категорiї вантажно-пасажирських i
забезпечують пiдвiз та вiдвiз працiвникiв пiдприємств мiста Чернiвцi до
мiсць робiт та вiдвiз до мiсць проживання пiсля закiнчення робочого дня. До
його складу входять 2 пасажирський вагони та вантажнi вагони призначенням
на станцiї: Вадул-Сiрет, Сторожинець. Згiдно Мiсцевої iнструкцiї про
порядок та органiзацiю роботи вантажно-пасажирського поїзда на дiльницi
Чернiвцi – Вадул-Сiрет – Сторожинець пасажирськi вагони повинен знаходитися
в головi поїзда, вантажнi вагони - в хвостi. При слiдуваннi вищевказаного
поїзда до станцiї Вадул-Сiрет i зворотньо до станцiї Чернiвцi по станцiї
Вадул-Сiрет необхiдно виконувати маневрову роботу: обгiн локомотива, та
вiдчеплення вантажних вагонiв з подачею на мiсце призначення
(пiдприємства).
Керiвництво дирекцiї
вважає недоцiльним вносити необґрунтовану змiну часу
вiдправлення/прибуття зi/на станцiї Чернiвцi та Вадул-Сiрет поїздiв №№
959/960, 961/962 сполученням Чернiвцi – Вадул-Сiрет – Сторожинець, та
Сторожинець – Вадул-Сiрет – Чернiвцi.
З метою задоволення Вашого клопотання i покращення
умов обслуговування пасажирiв прийнято рiшення максимально врахувати
i задовольнити Вашi пропозицiї при розробцi нового графiка руху
поїздiв на 2016-2017р.р., який буде введений в дiю 11.12.2016р.
Приймiть нашi вибачення за незручностi."
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 28 січня 2016, 14:41
vito
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 01 лютого 2016, 20:01
artml
Valdys писав:А що там доречі з запуском Шкоди в Полтаву-Кременчук???
анонсували здається з 25 грудня, але в розкладі щось таке диво знайти не можу...
чи все як звичайно?
Вочевидь плани змінилися: тепер хочуть на Київ—Харків його з 12 лютого.
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/420246/
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 01 лютого 2016, 23:15
Rel
Какого? Они же менее комфортные.
И ещё. "Нагадаємо, електропоїзд Skoda виробництва «Skoda Vagonka a.s.» (Чехія) знято з експлуатації для проведення планового поточного ремонту в листопаді 2014 року, який завершено 20 січня 2016 року."
Почти новые, почти не поездившие поезда всегда по полтора года обслуживают?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 10:21
Igoresha
Rel писав:Какого? Они же менее комфортные.
И ещё. "Нагадаємо, електропоїзд Skoda виробництва «Skoda Vagonka a.s.» (Чехія) знято з експлуатації для проведення планового поточного ремонту в листопаді 2014 року, який завершено 20 січня 2016 року."
Почти новые, почти не поездившие поезда всегда по полтора года обслуживают?
Ну надо было же что-нибудь соврать
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 10:29
LWIEV
З того, що я читав, УЗ відмовилась від обслуговування Шкодою, плануючи обслуговувати їх силами луганського заводу (нібито були якісь проблеми з електронікою), а потім це стало неможливим через війну, шукали хто може і вийшло як в анекдоті про мішок цибулі, купу грошей і плем'я.
Це приміські потяги, які УЗ чомусь хотіла використовувати на міжміських експресних лініях. Вони не тільки некомфортні на дальші поїздки, з наявними пасажиропотоками вони завеликі. Часто критикований тут Олександр Кава свого часу пропонував докупити в Шкоди два головних вагони і зробити з двох потягів три і пустити їх на короткі лінії з тактовим розкладом, наприклад Львів-Рівне, Харків-Дніпро-Запоріжжя чи Київ-Вінниця.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 11:03
Valdys
Вони я думаю, як пустять цей рейс (Харків-Київ), так і закриють 25 березня із-за низької загрузки.
Для поїздки Харків-Київ краще вибирати прямі Інтерсіті, а не цей, який їде на 3 години довше, та і коштувати має явно на 3 години дорожче))).
Харків-Полтава-Кременчук... навіть не знаю, який там пасажиропотік, але поїздів між цими станціями чимало.
Знам'янка-Шевченка-Київ - пасажиропотік є і доволі великий, але він гарно перекривається маршрутками-автобусами із-за відсутності денного сполучення. Також цікаво яка буде ціна якраз до Шевченка, Знам'ямки від Києва, чи буде це як ті Інтерсіті, які курсують до Запоріжжя, Красноармійська через ці станції, де вартість просто неадекватна виходить, чи УЗ спустить вартість, щоб конкурувати з автобусами...
Також я б додав ще декілька зупинок біля Києва: Корсунь, Городище - де пасажиропотік в Киів великий, але там відсутні денні потяги...
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 12:27
Rel
Я неверно понял. Хух, пронесло. Я уже подумал, что шкодами хотят заменить хюндаи. А про то, что они едут на 3 часа дольше я и не заметил. "Отправление из Харькова — в 6.45, прибытие в Киев — в 14.24. В обратном направлении из Киева Skoda будет отправляться в 15.00 и прибывать в Харьков в 22.29" Это ж пипец! Кто на них вообще будет ездить? Даже если они по 80 грн будут. А они, вероятно, подороже будут.
Он будет типа дневного 775 - самого худшего поезда в Украине! Ну-ну. Любители сидячих - ликуйте.
P.S.: Пока вспоминал номер поезда исканул на букинге. Нажал на 775 места посмотреть, а их... мало! На все дни по 70-90. В некоторых вагонах свободно буквально по 1-3 места. Что за..? Как это? Кто на нём ездит?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 12:37
Hunter777
Rel писав: Кто на них вообще будет ездить? Даже если они по 80 грн будут. А они, вероятно, подороже будут.
Он будет типа дневного 775 - самого худшего поезда в Украине! Ну-ну. Любители сидячих - ликуйте.
А Вы не заметили, что у них маршрут совсем другой: через Кременчуг, Знаменку и Т.Шевченко. То есть по сути просто существующий маршрут Харьков - Т.Шевченко решили продлить до Киева. И рассчитан он, насколько я понимаю, не на следующих из конца в конец (сдохнуть в электричке можно), а на загрузку на промежуточных отрезках, скажем от Знаменки до Кременчуга.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 13:20
artml
З власного досвіду поїздок тими Шкодами в Дніпро та Донецьк з Ха — більше трьох годин в ній вже важко протриматися. Сидіти аж до Києва, ще й через Черкаси — нехай так син Порошенка їздить.
LWIEV писав:Часто критикований тут Олександр Кава свого часу пропонував докупити в Шкоди два головних вагони і зробити з двох потягів три і пустити їх на короткі лінії з тактовим розкладом, наприклад Львів-Рівне, Харків-Дніпро-Запоріжжя чи Київ-Вінниця.
Не знаю, як дві інші лінії, але Харків-Дніпро свого часу закрили саме через наднизьку заповненість потяга: в середньому 15% чи близько до того. Не думаю, що продовження до Запоріжжя суттєво виправить ситуацію.
До того ж між Ха і Дніпром зараз ходить більш-менш комфортний №795 зі старими вагонами Столичного Експресу. Чотири години в дорозі, та й за ціною близький до автобуса.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 13:37
Rel
795 поезд толковый. А вот участь шкоды - быть никому не нужной. Непонятно, кстати, почему она не может повторять расписание хюндая. Можно было бы хоть вместо одного из них приткнуть и повысить количество мест.
Я на шкоде катался раз - в золотое её время. Когда можно было на том же составе доехать из Луганска в Харьков через Донецк за один вечер. Впечатления были, что выглядит круто, но внутри дубарь - 20-21 градус летом, когда все в шортах и футболках и очень колючие подлокотники. В нём ещё можно было за 20 грн проводнику повысить класс

При этом в первом классе первого вагона стоял неимоверный шум, кажется из машинного отдела, и я посмотрел (подлокотники были такие же колючие) и вернулся во второй.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 14:47
mishal
Rel писав: Нажал на 775 места посмотреть, а их... мало! На все дни по 70-90. В некоторых вагонах свободно буквально по 1-3 места. Что за..? Как это? Кто на нём ездит?
а Вы, часом, цену билета не глянули?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 15:04
Sentry
Непонятно, кстати, почему она не может повторять расписание хюндая. Можно было бы хоть вместо одного из них приткнуть и повысить количество мест.
Ну офигеть предложение. Вместо нормального комфортного поезда впихнуть непонятно что. Шкода нужна на маршруте с высокой сменяемостью пассажиров, и только на таком маршруте.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 16:20
Igoresha
Sentry писав:
Ну офигеть предложение. Вместо нормального комфортного поезда впихнуть непонятно что. Шкода нужна на маршруте с высокой сменяемостью пассажиров, и только на таком маршруте.
Инными словами - региональная электричка, а не поезд класса ИС
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 02 лютого 2016, 19:11
Rel
Если некуда приткнуть - пусть ездить как киевская городская электричка. Я раз с жулян ехал до южного - людей было битком, еле влез.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 03 лютого 2016, 09:14
Igoresha
Rel писав:Если некуда приткнуть - пусть ездить как киевская городская электричка. Я раз с жулян ехал до южного - людей было битком, еле влез.
Это какой-то час пик был. Я частенько вижу на переезде между Левобережкой и Дарницей в вечернее время (часов в 8) - пустой ездит
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 03 лютого 2016, 09:50
ATk
Они конечно всех запутали с этим поездом. по сути это два поезда: Харьков-Полтава-Кременчуг, и Кременчуг-Киев. Нормально, че. Главный вопропс- какая цена.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 03 лютого 2016, 11:43
Valdys
УЗ, хоч і криво, але спромоглась додати вартість проїзду новим потягом Харків-Київ на сайт, так от, коштує він 245 грн., прямий Інтерсіті 287 грн (я дивлюсь на дорогий день - п'ятницю)
Чому криво - тому що по схемі він є плацкартно-купейним, має білизну)))) Невже нема схеми місць Шкоди?!
Порівняння цін:
Харків-Полтава
звичайний Інтерсіті - 183 (2-й клас)
цей інтерсіті - 120 грн.
Знамянка-Київ
звичайні Інтерсіті (Красноармійськ, Запоріжжя...) - 235 грн.
цей Інтерсіті - 160 грн.
Шевченка-Київ
звичайні Інтерсіті (Красноармійськ, Запоріжжя...) - 199 грн.
цей Інтерсіті - 135 грн.
плацкарт на 1 годину довше без постілі - 55 грн.
Кременчук-Київ
звичайний потяг, який їде на 44 хв. довше, але зовсім іншим шляхом - 97 грн.
цей потяг - 184
Кременчук-Полтава
звичайні плацкарти, що їдуть на 15-20 хв. довше - близько 50 грн.
цей Інтерсіті - 114.
Висновок - як на мене від буде їздити пустий, тому що майже зі всіх зупинок до кінцевих можна доїхати альтернативним потягом дешевше майже не програючи у часу. А % пасажирів, яким він буде цікавий, буде на рівні 30%, не більше... До того ж політика продавати квиток за 10 днів по поїздки у зниженні к-сті пасажирів допоможе.
update: ще раз проклацав ціни, вже змінюють назви вагонів і чомусь наприклад у другому вагоні (якесь і перших по номеру місць) є ціна 135 з Харкова до Києва, а майже всі інші по 245. Мож вони не довели до нормального виду відображення 1 та 2 класу...
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 05 лютого 2016, 13:09
vito
mischko писав:не швидкісні, але потяги:
Укрзалізниця з’єднала поїздами Україну та Румунію
З метою розширення залізничного сполучення з країнами Євросоюзу з 13 грудня ПАТ «Укрзалізниця» запровадила щоденне курсування двох пасажирських поїздів між Україною та Румунією. Поїзди курсуватимуть зі станції Вадул-Сірет (Чернівецька обл.) до румунських міст Бухарест і Сучава.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat ... -2/417267/
УЗ по запросу касаемо стоимости билетов из Вадул-Сирета до Викшаны (Румыния) дала такие цифры:
"Вартiсть проїзного документа станом на 03.02.2016 у напрямку
Вадул-Сiрет – Викшани на поїзд № 381 (без урахування комiсiйного збору)
становить:
у 1-му класi – 175,42 грн – для дорослого пасажира, 90,55 грн – для дитини
вiком вiд 4 до 12 рокiв;
у 2-му класi –
121,66 грн – для дорослого пасажира, 62,25 грн – для дитини
вiком вiд 4 до 12 рокiв."
Не многовато ли 121 грн за 10км (20 минут) пути?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 08 лютого 2016, 17:53
vito
mischko писав:не швидкісні, але потяги:
Укрзалізниця з’єднала поїздами Україну та Румунію
З метою розширення залізничного сполучення з країнами Євросоюзу з 13 грудня ПАТ «Укрзалізниця» запровадила щоденне курсування двох пасажирських поїздів між Україною та Румунією. Поїзди курсуватимуть зі станції Вадул-Сірет (Чернівецька обл.) до румунських міст Бухарест і Сучава.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat ... -2/417267/
alexfer писав:на жаль якось все дорого та нешвидко...
На ст. Викшаны (Румыния) стоянка поезда 40-50 минут.
Видимо, это румынский погран./тамож. контроль?
Интересно: украинский погран./тамож. контроль проводится уже (по прибытии / перед отправлением) на ст. Вадул-Сирет?