Чому?Rainbow писав:Щодо КПТ. Як тільки маршрут 322 Південний вокзал - а.п. Бориспіль віддадуть КПТ, це вже буде рай для таксистів.
Вважаєте що КПТ не буде виконувати нічних рейсів?
Чому?Rainbow писав:Щодо КПТ. Як тільки маршрут 322 Південний вокзал - а.п. Бориспіль віддадуть КПТ, це вже буде рай для таксистів.
Спочатку покажіть мені хоч один рейс КПТ, який виконується по графіку. Чи будуть нічні рейси.. Враховуючи підхід КПТ (висловлювання про возіння повітря знаєте?), у мене сумніви.Glucker писав:Чому?Rainbow писав:Щодо КПТ. Як тільки маршрут 322 Південний вокзал - а.п. Бориспіль віддадуть КПТ, це вже буде рай для таксистів.
Вважаєте що КПТ не буде виконувати нічних рейсів?
так, як дізнатись стан рейсу? на цьому шедеврі http://www.airport.kiev.ua/ua/ про це ні натяку...Toronto_guy писав:Интересно, Жуляны сделают наконец-то нормальный сайт, в связи с переходом WizzAir???
Миллиона эдак за 1,5-2))))
Они же там вроде бы все сделали на высшем уровне, отремонтировали, удлинили, расширили. Там даже 2 года назад Qantas садился в качестве теста после ремонта.Hoaxer писав:ще питання, а аеробусу віззовському в дощ 1,5 км для зупинки достатньо? враховуючи те що при посадці с заходу до рульової доріжки приблизно 1,85 км... як він там розвертатись буде коли її проїде? а 100% це буде траплятись... чи буде сідати зі сходу?
Так там рулежные дорожки и в начале и в конце вроде.....Hoaxer писав:ще питання, а аеробусу віззовському в дощ 1,5 км для зупинки достатньо? враховуючи те що при посадці с заходу до рульової доріжки приблизно 1,85 км... як він там розвертатись буде коли її проїде? а 100% це буде траплятись... чи буде сідати зі сходу?
див. доданий малюнок. По тому що я знайшов в неті, мінімальна дистанція для посадки А320 при мокрій ЗПП складає приблизно 1,65 км або 5400 футів. При заходу на посадку с заходу (+враховуючи те що той клаптик ліворуч, то не доріжка), остання рульова доріжка знаходиться на відстані 1,8 км від місця передбачуваної точки дотику літака с ЗПП. Як ви гадає чи велика вірогідність того, що в дощ, літак буде проїжджати цю останню доріжку? і тоді якось доведеться розвертатись із зони позначеної блакитним?Toronto_guy писав:Так там рулежные дорожки и в начале и в конце вроде.....Hoaxer писав:ще питання, а аеробусу віззовському в дощ 1,5 км для зупинки достатньо? враховуючи те що при посадці с заходу до рульової доріжки приблизно 1,85 км... як він там розвертатись буде коли її проїде? а 100% це буде траплятись... чи буде сідати зі сходу?
Flieger писав:Они же там вроде бы все сделали на высшем уровне, отремонтировали, удлинили, расширили. Там даже 2 года назад Qantas садился в качестве теста после ремонта.Hoaxer писав:ще питання, а аеробусу віззовському в дощ 1,5 км для зупинки достатньо? враховуючи те що при посадці с заходу до рульової доріжки приблизно 1,85 км... як він там розвертатись буде коли її проїде? а 100% це буде траплятись... чи буде сідати зі сходу?
А в чому проблема розвернутися? У Львові на полосі в ширину 45м розвертаються всі кому не ліньки, включно з возикомHoaxer писав: Як ви гадає чи велика вірогідність того, що в дощ, літак буде проїжджати цю останню доріжку? і тоді якось доведеться розвертатись із зони позначеної блакитним?
мне бы тоже интересно было глянуть.MelHimic писав:А может кто то сделать типо "Свитлыны" с аэропорта, как он выглядит в данный момент как внутри так и снаружи. Говорили что там делаеться ремонт, хотелось бы увидеть что сделали в нутри. Интерестно, тут писали что терминал маленький, что типо негде будет разместить людей на 2 рейса, а так бы по фоткам и от общего впечитления автора который сможет сделать фотки мы бы развеяли миф или наоборот подтвердили его.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей