Міжнародний аеропорт Львів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
так вівторок же
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Фото нового терміналу львівського аеропорту. 26/04/2012
http://stadion.lviv.ua/ua/terminal_A_airport_Lviv_photo
http://stadion.lviv.ua/ua/terminal_A_airport_Lviv_photo
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 32
- З нами з: 01 червня 2011, 19:40
- Звідки: UKBB
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А що це за Аеросвітовський рейс, який відображається на сайті аеропорту, VV 651 в Шереметьєво? Ніде не можу знайти про нього інформацію...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Це лажа, а не табло аеропорту. Але на офіційному сайті не повинна відображатись інформація, що взята зі стороннього ресурсу (flightstat.com)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
http://lviv24.com/news/newsVideo.do?nov ... ctId=75787
Новий термінал уже три тижні приймає пасажирів, однак там досі тривають монтажні роботи
Новий термінал уже три тижні приймає пасажирів, однак там досі тривають монтажні роботи
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Пишу зі Львова.WiFi супер,аеропорт теж.Все біжу на літак.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Wi-Fi супер? А ви торентами його, торентами!!!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
ну позитив тоже нужен
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
а в КВР за торенти та он-лайн відео блокують по МАС-адресі..... це так, для справки.
Вважаю це правильним, ібо нєфіг канал забивать!
Вважаю це правильним, ібо нєфіг канал забивать!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Тогда что с интернетом? Жалобы сейчас постоянные идут по поводу Борисполя.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
sulamit
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2186Ви з близька ВПП бачили? ... що ж це за якість покриття така, що після весни(мабуть перепадів температури) бетон відвалюється, кришиться???... халепа якась...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Olek писав:Тогда что с интернетом? Жалобы сейчас постоянные идут по поводу Борисполя.
Подтверждаю! Вайфай в терминале Б говно. Не мог фотку запостить в фейсбук!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А че тут Крымски Зори делают?
http://stadion.lviv.ua/upload/pub/airpo ... viv_11.jpg
http://stadion.lviv.ua/upload/pub/airpo ... viv_11.jpg
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Так это уже не КЗ.......Borystas писав:А че тут Крымски Зори делают?
http://stadion.lviv.ua/upload/pub/airpo ... viv_11.jpg
Борт и не был Крымских зорь, он был Южных всегда
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
У червні деякі рейси Відень-Львів-Відень будуть виконуватись літаками типу A319/320/321 Також буду повернення F70/100 у липні-серпні.... Spotters are welcome!
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Краще б другу частоту відкрили, з вечірнім прильотом та ранковим відльотом
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
100%. Австрійці, Люфти і Лот дивляться на ринок як на трансатлантичних фідерів і випускають з поля уваги потреби місцевого бізнесу.
Така собі перемога туризму над розвитком.
Якщо потрібно вранці вилетіти до Лондона чи Франкфурта і на ніч повернутися додому, то такої можливості просто нема. А це те, що потібно кластеру бізнес-послуг з ІТ, професійними сервісами, консалтингом тощо. Це ринок, який не стоїть на поклін до чиновника, з продуктами, які не потребують комунікацій для масового споживача, тому його і не видно. Таке враження, що щось намагається зробити тільки МАУ після зміни хвилі розльотів у Києві. Марнотратний маразм: щоб вчасно потрапити на Захід треба недоспати і летіти на Схід.
Взагалі вражає, наскільки погано перевізники розуміють регіональні ринки в країні. Навіть з того, що є могли б мати набагато більше.
Така собі перемога туризму над розвитком.
Якщо потрібно вранці вилетіти до Лондона чи Франкфурта і на ніч повернутися додому, то такої можливості просто нема. А це те, що потібно кластеру бізнес-послуг з ІТ, професійними сервісами, консалтингом тощо. Це ринок, який не стоїть на поклін до чиновника, з продуктами, які не потребують комунікацій для масового споживача, тому його і не видно. Таке враження, що щось намагається зробити тільки МАУ після зміни хвилі розльотів у Києві. Марнотратний маразм: щоб вчасно потрапити на Захід треба недоспати і летіти на Схід.
Взагалі вражає, наскільки погано перевізники розуміють регіональні ринки в країні. Навіть з того, що є могли б мати набагато більше.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Але для західного регіону України питома вага ринку ділових перевезень авіатранспортом як раз направлена з заходу європейського континенту на його на схід, тобто більшість перевезень беруть початок не в Україні і мають вектор направленості в Україну. Тому, як такого попиту на ранковий рейс з західної України, немає. Звісно, є компанії, працівники котрих мають бути у Лондоні о 10 ранку і повернутись до Львова у той самий день, але цей сегмент ринку - досить маргінальний. Бізнес-пасажири летять в Україну і повертаються через день-два. Для них, на прикладі Lufthansa Group, є ранковий рейс з Мюнхену та рейс з Відня, котрий стикується з тими рейсами, котрі не стикуються з рейсом з Мюнхена.
Для пасажирів з західного регіону розклад розробили, керуючись ось такою стратегією:
(і) для пасажирів, котрі подорожують зі Львова до Північної/Південної Америки та Азії - виліт зі Львова у другій половині дня досить добре стикуються з рейсами Люфтганзи до вищезгаданих регіонів (через Мюнхен, чи Мюнхен+Франкфурт, чи Мюнхен+Лондон); ранкового рейсу не потрібно, оскільки ранкові рейси з Франкфурта, з якими ранковий Львів-Франкфурт міг би стикуватись, дублюються післяобідніми вечірніми через Мюнхен).
(іі) для пасажирів, котрі подорожують зі Львова до країн Європи - виліт зі Львова у другій половині дня досить добре стикуються з рейсами Люфтганзи та Austrian до країн цього регіонів (через Мюнхен, чи Відень, чи Мюнхен+Франкфурт, чи Мюнхен+Відень); раковий рейс зі Львова дав би можливість зекономити максимум 3-4 години щодо прибуття до кінцевого пункту призначення у порівнянні з тими рейсами, що є наразі. Окрім того, ранковий рейс передбачає: (а) ночівлю літака в аеропорту - додаткові витрати; (б) ночівлю екіпажу - додаткові витрати; та (в) дотримання minimum rest time 12 годин, а це суттєво обмежує час прибуття рейсу до України. Прилітати о 1 ночі та відлітати о 6 ранку Люфтганзи вирішила не робити (або ж робити лише у дуже окремих випадках), оскільки на такі рейси cabin crew часто call in sick.
(ііі) для пасажирів, котрі подорожують до Львова з країн Європи, Північної/Південної Америки та Азії - ранковий виліт з Мюнхена стикується з 95% усіх рейсів Люфтганзи та Austrian.
Звісно, якби був попит на ранкові рейси зі Львова, була б і пропозиція. МАУ скасувало ранковий Львів-Франкфурт, хоча в них були дуже гарні угоди з багатьма компаніями про стикування та тарифікацію. Планований ранковий Львів-Відень на МАУ так і ніколи не матеріалізувався.
Для пасажирів з західного регіону розклад розробили, керуючись ось такою стратегією:
(і) для пасажирів, котрі подорожують зі Львова до Північної/Південної Америки та Азії - виліт зі Львова у другій половині дня досить добре стикуються з рейсами Люфтганзи до вищезгаданих регіонів (через Мюнхен, чи Мюнхен+Франкфурт, чи Мюнхен+Лондон); ранкового рейсу не потрібно, оскільки ранкові рейси з Франкфурта, з якими ранковий Львів-Франкфурт міг би стикуватись, дублюються післяобідніми вечірніми через Мюнхен).
(іі) для пасажирів, котрі подорожують зі Львова до країн Європи - виліт зі Львова у другій половині дня досить добре стикуються з рейсами Люфтганзи та Austrian до країн цього регіонів (через Мюнхен, чи Відень, чи Мюнхен+Франкфурт, чи Мюнхен+Відень); раковий рейс зі Львова дав би можливість зекономити максимум 3-4 години щодо прибуття до кінцевого пункту призначення у порівнянні з тими рейсами, що є наразі. Окрім того, ранковий рейс передбачає: (а) ночівлю літака в аеропорту - додаткові витрати; (б) ночівлю екіпажу - додаткові витрати; та (в) дотримання minimum rest time 12 годин, а це суттєво обмежує час прибуття рейсу до України. Прилітати о 1 ночі та відлітати о 6 ранку Люфтганзи вирішила не робити (або ж робити лише у дуже окремих випадках), оскільки на такі рейси cabin crew часто call in sick.
(ііі) для пасажирів, котрі подорожують до Львова з країн Європи, Північної/Південної Америки та Азії - ранковий виліт з Мюнхена стикується з 95% усіх рейсів Люфтганзи та Austrian.
Звісно, якби був попит на ранкові рейси зі Львова, була б і пропозиція. МАУ скасувало ранковий Львів-Франкфурт, хоча в них були дуже гарні угоди з багатьма компаніями про стикування та тарифікацію. Планований ранковий Львів-Відень на МАУ так і ніколи не матеріалізувався.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Звучить це, звичайно, класно, але погляд чисто німецький. 95% - гарна цифра, нє?
Але те, що зі Львова в Дублін не можливо залетіти - то нікого не гребе. Мовчу про Лісабон, Рейк'явік без ночівлі на лавочках.
З Лондона ти вилітаєш або в 6 ранку, або в тебе конекшин 25хв у Відні при вильоті в 9.
Former Yugoslavia - це взагалі повне табу, туди машиною швидше заїхати, ніж залетіти Люфтганза груп зі Львова.
Ідіотські конекшити U.S.-FRA-MUC/VIE-LWO - це окрема пісня. Який відсоток тих, хто летить зі Штатів має шенген?
Вся "укьряїнська діясьпора вдєчна" за відсутній зв'язок без 2х пересадок з Шикаго. Про Канаду - окрема пісня, 2 конекшина до Торонто - святе діло
А як зручно ночувати на лавочках в мюніху, якщо нема шенгену, але міснув конекшин, який в районі години, якщо летіти зі Штатів.
І, якщо я не помиляюсь, то навіть на CarpatAir не пересадять бо ті з T-1 летять, а StarAlliance пасеться в T-2 і перехід "чистою зоною" відсутній. Надіюсь я помиляюсь в останньому твердженні, і хтось наведе інший аргумент.
Але те, що зі Львова в Дублін не можливо залетіти - то нікого не гребе. Мовчу про Лісабон, Рейк'явік без ночівлі на лавочках.
З Лондона ти вилітаєш або в 6 ранку, або в тебе конекшин 25хв у Відні при вильоті в 9.
Former Yugoslavia - це взагалі повне табу, туди машиною швидше заїхати, ніж залетіти Люфтганза груп зі Львова.
Ідіотські конекшити U.S.-FRA-MUC/VIE-LWO - це окрема пісня. Який відсоток тих, хто летить зі Штатів має шенген?
Вся "укьряїнська діясьпора вдєчна" за відсутній зв'язок без 2х пересадок з Шикаго. Про Канаду - окрема пісня, 2 конекшина до Торонто - святе діло

А як зручно ночувати на лавочках в мюніху, якщо нема шенгену, але міснув конекшин, який в районі години, якщо летіти зі Штатів.
І, якщо я не помиляюсь, то навіть на CarpatAir не пересадять бо ті з T-1 летять, а StarAlliance пасеться в T-2 і перехід "чистою зоною" відсутній. Надіюсь я помиляюсь в останньому твердженні, і хтось наведе інший аргумент.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Підтримаю. Скільки не вишукую щось на Шікаго - ЛОТ впєрєді планєти всєй, як по ціні, так і по зручності конекшина. Може тому Люфти не пхаються? Торонто - те саме.Вся "укьряїнська діясьпора вдєчна" за відсутній зв'язок без 2х пересадок з Шикаго. Про Канаду - окрема пісня, 2 конекшина до Торонто - святе діло
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість