Сторінка 67 з 252

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 08 квітня 2012, 21:10
Olek
Там ті 150 метрів немає куди тулити - міст попереду.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 08 квітня 2012, 21:20
юра
так здана чи ні і ще одне питання завтра знайома летить в анталію зі львова щовже літають туди літаки ?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 08 квітня 2012, 21:37
popTAB
так може туркішами через стамбул? ;)

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 08 квітня 2012, 22:24
юра
popTAB писав:так може туркішами через стамбул? ;)
і що відпочиваючих тоже?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 08 квітня 2012, 23:06
Юрко-81
Повністю здана 3305 мала б бути
Там з мосту видно ще що все перекопано...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 09:31
Denver
Не знаю, як там, чи до кінця вже здана, але в кінці березня ми взлітали/сідали на Боїнг 737-500 з нової ділянки без проблем в дощову і вітряну погоду.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 09:49
popTAB
737-500 не єсть 767-300 в повній загрузці ;)

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 10:39
Denver
в Анталію 767 навряд чи будуть літати, хіба що на трансатлантику...
До речі, завжди дивують фотки з аеропорту Принцеси Джуліани (Код IATA: SXM — Код ICAO: TNCM), як там літаки заходять на висоті 10-20м над пляжем на смугу довжиною 2180 м і шириною 45 м, і не просто літаки, а Boeing-747 та Airbus A340. Як же ж вони умудряються?
Airport_SXM.jpg
Ех, побувати б на тому пляжі... 8-)

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 12:25
alexander415
Olek писав:Там ті 150 метрів немає куди тулити - міст попереду.
В принципі так, але можна було би поексперементувати із зміщеним торцем на 13 курсі.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 12:30
popTAB
питання тільки: "НАВІЩО?" ... щоб кожної зими чистили щодня лишні 150м? щоб кожен літак проїжджав лишні 150 до торця полоси? щоб палити додаткову електроенергію для освітлення лишніх 150м полоси?

Чому всі придерлись до цих 150м довжини, але ні слова про бракуючих 15м в ширині? Більшість "довгих" смуг мають 60м в ширину, а у Львові тіки 45м, і нікому до того діла нема!

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 12:43
Olek
alexander415 писав:
Olek писав:Там ті 150 метрів немає куди тулити - міст попереду.
В принципі так, але можна було би поексперементувати із зміщеним торцем на 13 курсі.
Ви користувались громадським транспортом у Львові? Щоб вирішити проблему та прибрати маршрутки, необхідно додатково 3 сотні автобусів та тролейбусів та декілька десятків трамваїв, навіть нормальних б/у. Це до 1 млрд. грн. А тепер увага, на аеропорт витратили 4,33 млрд.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 13:51
alexander415
Йшла мова про те, шо немає куди ліпити ці 150 метрів. Але при потребі, МОЖЛИВО, можна було би зробити зміщений торець. А на рахунок ширини смуги, я з Вам, цілком погоджуюсь. І наскільки я памятаю, тут вже піднімалася дана тематика. І як тільки розпочалася реконструкція ЗПС, в мене було питання щодо її ширини. І Здається саме Ви, popTAB, мені відповіли :), що ширина буде 45м.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 15:11
Юрко-81
А яка принципова різниця 3350 чи 3500 з т.зору прийому літаків?
767, 747, ейрбаси сядуть/злетять на 3350. Пєдівікія пише, що навіть для А-380 45м. ширини цілком досить. Навіщо ширше/довше?

Вже мовчу про те, що поки такі літакі почнуть у Львів регулярно літати, то якраз можна буде і ще одну реконструкцію провести.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 15:20
popTAB
якщо мені не зраджує пам'ять і згадуючи хронологію подій, то 3500 було потрібно щоб на момент ремонту полоси не вводити обмежень на тип літаків. При 3350 пів-полоса була на 1600, при 3500 була б довшою. Ніби це було основною ідеєю, чому хотіли продовжити на лишні 150м. Чи я десь заганяюсь?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 09 квітня 2012, 15:25
Olek
popTAB писав:якщо мені не зраджує пам'ять і згадуючи хронологію подій, то 3500 було потрібно щоб на момент ремонту полоси не вводити обмежень на тип літаків. При 3350 пів-полоса була на 1600, при 3500 була б довшою. Ніби це було основною ідеєю, чому хотіли продовжити на лишні 150м. Чи я десь заганяюсь?
По эту идею хотели до 3800 удлинить
http://www.avianews.com/ukraine/2010/august/13a.htm

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 11 квітня 2012, 10:23
popTAB
«Вже в п’ятницю перша авіакомпанія буде здійснювати польоти з нового терміналу, це компанія Wizz Air. Наступного тижня інші авіакомпанії будуть переходити на новий термінал. І за два-три тижні вже всі міжнародні компанії перейдуть на новий термінал», - сказав мер.
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do ... D%D0%B8%29

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 11 квітня 2012, 12:30
Юрко-81
У п’ятницю, 13 квітня, з нового терміналу аеропорту «Львів» імені Данила Галицького почнуть здійснювати польоти.
Підібрати кращу дату Садік не зміг... :))))
Знаю, це не по-християнськи дивитися на всякі такі забобони, але ж авіатори досить забобонні...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 11 квітня 2012, 12:31
popTAB
до того ж Страсна П'ятниця ...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 11 квітня 2012, 12:49
popTAB
http://lviv.expres.ua/news/2012/04/11/52337

Зараз в аеропорту працюють 11 авіакомпаній.
У 2012 році запланований запуск ще 12 нових рейсів.


Це як, один в понеділок, один у вівторок, два в середу, ... і все чартери в турецьку Аналью?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 11 квітня 2012, 17:39
Тарас
Скажіть будь-ласка чи відомо чи завтра дійсно буде урочисте відкриття терміналу у Львові? Чи можна буде прийти подивитися на відкриття чи це закрита подія буде?