Pan Am писав:Коли я прилетів, було далеко не 18 думаю 24-25, біля кожного місця зверху клапани, з яких віяло прохолодою.... тому і вирішив що кондюх присутній....

То був таки кандіціанєр. Учора мав нагоду протестувати нового перевізника. Їхав від метра Харківська. Стояв на зупинці під знаком, де завжди зупиняється Атасс, але цей новий (№ 755) має зупинку трохи далі, майже під мостом. Тому коли він прибув на зупинку, його треба було наздоганяти. Від вокзалу не було жодного пасажира, лише троє нас. З цікавого - одразу ж підбігла пальотівська тьотя-кандуктор (слава небесам, без рупора) і напала на водія, що мовляв, він має зупинятися ще далі, аби не було праблєм (сказане нею мало більш змістовний і колоритний характер). З позитивного - відремонтований просп. Бажана від метра Харківська до Харківської пл. - дорога гладенька, як яєчко і на новому м'якому, хоч і китайському Ютонгу їхати було приємно. В автобусі голосно рубає рассійська папса і дійсно працює кондиціонер (аж надто сильно працює). Талонів водій не видавав. По прибуттю в Бориспіль запитує в паксів кому який термінал потрібен - кому треба B, зупиняється неподалік з Польотом, висаджує і доїжджає до F.
По відправленню на Київ були майже повні, але відправлялися з великим інтервалом десь по 30 хвилин. Розташування відразу біля виходу з F дуже зручне, як на мене. В дорозі все теж саме - квитків не видають, попса і кондиціонер. Ціни аналогічні Польоту. Ще одне цікаве - якщо хтось з пасажирів голосуватиме навпроти B і місця в автобусі будуть, водій охоче вас підбере, навідміну від Польоту, в якому після того, як тьотя всіх в салоні обілєтіла і двері зачинилися - дасвіданія, ждіцє сдєдуйщого.
Ось таке
