Сторінка 62 з 175
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 14:22
Glucker
mischko писав:Я теж думаю, що приберуть. Принаймні прямі.
Козли(
Діло Колеснікова, нажаль, продовжує жити.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:05
mischko
Козли тут ті, хто думає, що СРСР продовжується і за копійки мають возити на лежачих місцях.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:34
Sentry
Да там уже убирать нечего. Один ночник должен остаться. А остальные не уберут - они транзитные в Ужгород и Ивано Франковск.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:38
Glucker
mischko, Цілком можливо, якщо б Укрзалізниця не купувала солярку оптом за 13грн/л коли вона на автозаправках в роздріб коштувала 10грн а також інші подібні моменти, то не було б і проблем з рентабельністю пасажирських перевезень.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:42
mischko
ви думаєте, Німеччина і Нідерланди такі корумповані країни, раз тут між Амстердамом і Берліном 7 годин люди їдуть в сидячому поїзді?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:49
Glucker
А по-вашому, у Німеччині теж "совок", якщо т.з. "земельний квиток" вартістю 30євро, який дає можливість безлімітно їздити протягов доби регіональними потягами компанії до 5 чоловік по території адміністративного землятства?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:52
mischko
цей квиток діє лише на рейси поїздів без резервації місць. цей квиток діє лише на приміські поїзди, на Інтерсіті він не діє. цей квиток не діє на нічні поїзди, в робочі дні він починає діяти лише з 9 години ранку і до 3 ранку наступного дня.
http://www.bahn.com/i/view/DEU/en/price ... cket.shtml
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 15:55
Rainbow
Sentry писав:Ивано Франковск.
Якщо цей нащасний кусочок в 140 км електрифікують, то є всі шанси на Хрен_дай.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 16:00
Glucker
Я знаю про ці обмеження. у DB такі потяги мають назву "регіональні". RE 2-поверховий, я б не сказав що він за комфортом суттєво відрізняється від Шкод які у є у УЗ в кількості 2шт.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 16:23
mischko
скільки в RE купе? скільки там полиць для сну?
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 16:42
Glucker
mischko писав:скільки в RE купе? скільки там полиць для сну?
Ви кажете, що цілком нормальне скорочення УЗ нічних поїздів на користь Хюндаїв, тому що "совок" закінчився, а нас возять за копійки і пасажирські перевезення у нас нерентабельні.
Я показав що багато у чому "нерентабельність" залізничних пасажирських перевезень у нас обумовлена корупцією в УЗ, а ціни на окремі види поїзди у УЗ можуть бути навіть вище ніж у DB. Це враховуючи те, що експлуатаційні витрати по багатьом статтям у нас відчутно ніжчі ніж у Німеччині.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 16:46
mischko
В Україні за 480 гривень (30 євро) 5 людей можуть приміськими поїздами цілий день їздити. Де ж тут ціни вищі?
Щодо Шкод - то там квитки з резервуванням місць, а по "земельному квитку" ще не факт, що сидітимете.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 16:55
Sentry
Rainbow писав:Sentry писав:Ивано Франковск.
Якщо цей нащасний кусочок в 140 км електрифікують, то є всі шанси на Хрен_дай.
Ну, в таком случае, думаю действительно Хундай пустят в ИФ, плюс несколько электричек в Львов из ИФ, чего очень сильно не хватает. Ну и да, ночных в ИФ станет меньше.
Хотя лично мое мнение, что улучшение связи с Львовом, плюс Хундай из Киева явно перевешивают минусы от отмены одного ночника. Оба никто отменять не будет.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 17:09
mischko
Зараз Чернівці - Львів деякі поїзди їздять за 4.32 години.
Але думаю, що якби сюди поставити потяг, який одночасно може розганятись усіма вагонами - то й швидкість би виросла.
Шкоди якраз ідеально під такий маршрут підходять.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 17:20
Sentry
Насколько я знаю, там жуткий профиль, так что особо быстро все равно не доедешь. Плюс электрифицировать нужно, правильно? Это весьма ощутимые затраты на сегодня.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 17:22
Glucker
mischko писав:В Україні за 480 гривень (30 євро) 5 людей можуть приміськими поїздами цілий день їздити. Де ж тут ціни вищі?
Щодо Шкод - то там квитки з резервуванням місць, а по "земельному квитку" ще не факт, що сидітимете.
RE у Німеччині комфортніше і їде значно швидше ніж наші приміські потяги. Не дивлячись на те, що робить багато зупинок.
Я їздив сидячи, проблем з вільними місцями не було.
Давайте порівнювати потяги, схожі за рівнем комфорту. Все-таки RE у Німеччині більш схожий на наш "Р", ніж на засцяну єлектричку. Суми-Конотоп у регіональному у 2 класі коштує приблизно 70грн. Це приблизно по відстані десь як Зальцберг-Мюнхен. Так, баварський земельний квиток діє від Зальцбурга. У якому випадку буде дешевше поїхати одним днем туди-назад компанією?
П.С.: Для України на великі відстані сидячки не є актуальними. Країна, а відповідно відстані відносно великі, а залізнична інфраструктура не адаптована для руху на великих швидкостях.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 17:37
mischko
До 4 людей вигідніше все ж таки Суми - Конотоп. Я ж не проти групових квитків, в Україні навіть класу такого квитків не існує.
Я їздив Мюнхен - Куфштайн і Зальцбург - Мюнхен. Знаю. Як і знаю, що дуже часто ці потяги бувають забиті і, принаймні, першу годину подорожі доводиться стояти.
Ви пишете, що в Німеччині потяги комфортніше, а в Україні розбиті - так того і розбиті, що оновлювати інфраструктуру і возити людей в лежачих потягах одночасно не виходить.
Щодо великих відстаней - от, наприклад, між Амстердамом і Базелем (Швейцарія) ходить прямий ІСЕ (сидячка), і нічого, якось люди 6 годин 43 хвилини їдуть.
Це я до того, що там, де подорож < 7 годин - сам Бог велів пускати сидячі поїзди і економити гроші УЗ для того, щоб хоч якось дотувати нічні потяги на довші напрямки. При цьому між Києвом і більшістю обласних центрів в 7 годин вкластись цілком реально.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 19:31
v_volf
mischko писав:Козли тут ті, хто думає, що СРСР продовжується і за копійки мають возити на лежачих місцях.
Лежачі місця - ок. А от про ціни. Якщо у Нідерландах залізничний транспорт не є найдешевшим, то у Бельгії він однозначно дотаційний, подивіться їх ціни.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 21:20
jurkok
Glucker писав:mischko писав:скільки в RE купе? скільки там полиць для сну?
Ви кажете, що цілком нормальне скорочення УЗ нічних поїздів на користь Хюндаїв, тому що "совок" закінчився, а нас возять за копійки і пасажирські перевезення у нас нерентабельні.
Я показав що багато у чому "нерентабельність" залізничних пасажирських перевезень у нас обумовлена корупцією в УЗ, а ціни на окремі види поїзди у УЗ можуть бути навіть вище ніж у DB. Це враховуючи те, що експлуатаційні витрати по багатьом статтям у нас відчутно ніжчі ніж у Німеччині.
Додам ще кілька слів про корупцію на УЗ. Сподіваюся, що це авіаційний форум і залізничники сюди не заглядають
Кілька років тому до мене звернулася одна польська фірма, що виготовляє гальмівні колодки для вагонів і локомотивів. Були зацікавлені ринком збуту в Україні. Нам вдалося вислати на пробу комплект колодок для локомотива. Майстри, що монтували ці колодки були в шоці. Казали, що таких колодок ще не бачили - за кілька хвилин замонтували колодки на локомотив. А українські було майже не реально замонтувати - криві, не добре вилиті, важко заходять в пази. Стукати по них не можна, бо чавун крихкий. Так і мучаться з тим монтажем. Як казала одна особа, яка працює в установі, що займається сертифікацією виробів для УЗ, ці колодки напевно відливають вручну і в гаражах, а не на виробництві. Цікаво, що польські колодки дешевші і в 3 рази повільніше стираються. Знаєте, які колодки далі використовує УЗ? Думаю, що це питання риторичне.
Re: Скоростные поезда в Украине
Додано: 23 травня 2014, 23:46
mischko
Україна використовує українські колодки, тому що в масовій свідомості державна компанія повинна закуповувати у власного виробника. Згадаймо, який вереск був, коли купили Хюндаї. Скільки набігло "експертів", які доказували, що нові потяги Крюківського ВАГНОБУДІВНОГО Заводу нічим не гірше, що у всьому світі купують своє, ну і тому подібний жовто-блакитно-комсомольський чьос.