Вставлю і я свої 5 коп.

Дехто тут вважає, що здійснений ривок - я категорично не згідний.
Вважаю, що більшість грошей до Євро - потрачені можливо і в потрібному напрямі, але бездарно... А для ривка, потрібні інвестиції в українську економіку.
Дороги.
Бачив, як поляки будуть дороги і бачив як наші. Це дві великі різниці. Поляки будують автобан через усю Польщу, проїзд по якому буде платним і фактично це стане підприємством, яке приносить гроші. У нас тупо змінили покриття декількох доріг, яке в кращому разі простоїть 2-3 роки. Це не є системна інвестиція! Окрім того, будували ці дороги турки, тому сказати, що це інвестиція в розвиток України, правдою буде лише наполовину.
Аеропорти.
Так, потрібно було. Так, молодці, що збудували. Але як співали Гадюкіни " я їй сказав, що за ті гроші..."

Не знаю як стосовно інших міст, скажу відносно Львова. Термінал завеликий, як на потреби наступних 5-10 років.
Назагал українці не є настільки багатими, щоб часто літати, що своєю чергою означає, що рости цей ринок буде повільно. А в світлі чергового витка кризи, то взагалі...
Хоча повторю, що це мабуть найкращий напрям інвестицій у рамках підготовки до Євро.
Стадіон(и).
Тут можу сказати одне. Нафіга? На Львів-Арені з вересня буде грати ужгородське Закарпаття. Найімовірніше недовго, поки підмарафетить свій стадіон. Місцевих клієнтів немає.
Олімпійський ще то уродство, але столиці все ж потрібен великий стадіон. А гроші то вбухали ого-го які... Причому будували далеко не все свої і далеко не з своїх матеріалів. Інвестиції в цій сфері також викликають сумніви, наскільки вони "будуть робити гроші".
Транспорт
Тут взагалі важко щось говорити. Я не вважаю закупівлю шести-десяти електричок реформою, вже не говорячи про "ривок". Якби замість тих Хюндаїв, поставили аналогічні українські (можливо трохи повільніші і менш комфортніші), то певно ніхто б навіть і уваги в ЗМІ на це не звернув. Знову ж таки - інвестиція в корейську промисловість, а не українську.
Міський транспорт
Тут все погано. З того, що планувалося у Львові не виконано практично нічого. Кілька нових тролейбусів, які вже в гіршому стані, ніж старі, б/у автобуси і трамваї, придбані закордоном. Інвестиції пішли знову ж таки закордон.
Готелі. Ну тут таке... Збудували, та й то добре. Приватні інвестори на землі, дуже часто отриманій у не зовсім законний спосіб, по дорозі знищили історичні будівлі.
Тут держава вкладалася не дуже багато, тому розбудову готелів можна загалом занести в позитив.
Підсумовуючи, вважаю, що позитивні сторони проведення Євро-2012 явно переоцінені. Їх дуже мало. А дивлячись на суми, які були витрачені, то можна сказати, то ситуація взагалі виглядає дико. Найсумніше, що більшість грошей пішло іноземцям і по кишенях наших прохюндаїв.
За приблизними підрахунками, вартість створення одного робочого місця в Україні коштує 20 тис.дол.
На організацію Євро пішло 108 мільярдів гривень бюджетних коштів (
http://www.radiosvoboda.org/content/art ... 81652.html).
Якщо я не помилився з розрахунками, то за ці гроші можна було б створити 675 тис. робочих місць, виробництва, які б давали прибутки у перспективі. Натомість, у більшості, ці ж гроші пішли на створення робочих місць на час від декількох місяців (сфера обслуговування) до 2-3 років (будівництво стадіонів і аеропортів). Робочих місць на перспективу створено мало

А якщо врахувати, що стадіони - це найімовірніше пасив, а будувалося все на позичені гроші...
Чи отримали б ми кращий результат, якби не було Євро - риторичне питання

Але те, що ми могли отримати більше за ці ж гроші - однозначно!