Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Olek »

popTAB писав:
Alexander писав:в Мінтрансі нічого не чули про викатку літака
Мінтранс курить бамбук :)

А що у вас там за сніги? у нас сонечко ;)
Не знаю, що там в Києві.. але в Сумах мете=))
Літак Аеросвіту.. рейс з Тбілісі... Увечорі виїхав з рульожки при поганй погоді... все добре.. пострждалих немає. з літаком все ок... наче витягли вже...
Glucker
A380
Повідомлень: 1592
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Glucker »

Непонятна причина неработоспособности сайта а/п "Борисполь". До обеда он просто не работал, а после обеда выдает ошибку 403 (нету прав на просмотр данной страницы). Может эот руководство аэропорта пытается развеять панику вокруг остановки а/п методом информационного вакуума?
Аватар користувача
AlexNc
Airbus A340
Повідомлень: 942
З нами з: 13 травня 2009, 19:26
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення AlexNc »

Скорее всего сайт просто не выдерживает нагрузки. Слишком много заходов, ввиду сложившейся ситуации.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення popTAB »

AlexNc писав:Скорее всего сайт просто не выдерживает нагрузки. Слишком много заходов, ввиду сложившейся ситуации.
+1

-1 розробникам сайту: для таких систем потрібно мати "прозапас" дуже спрощену версію сайту, яка швидко вантажитиметься і не кластиме систему загалом.
Розум

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Розум »

http://gallery.korrespondent.net/ukraine/1975
Красномовні фото з Борисполя - ми Європа блін... :bahh:
Жодних людських умов!
З таким ставленням до своїх людей в головному (!) аеровокзалі країни ми ще хочемо поваги до нашого народу від інших країн... Утопія.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення popTAB »

Хтось займеться пошуком фото європейських аеропортів під час їх останнього сніжного форс-мажору?
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення khai »

Розум писав:http://gallery.korrespondent.net/ukraine/1975
Красномовні фото з Борисполя - ми Європа блін... :bahh:
Жодних людських умов!
З таким ставленням до своїх людей в головному (!) аеровокзалі країни ми ще хочемо поваги до нашого народу від інших країн... Утопія.
Основная проблема, что авиакомпании (или аэропорт) не информирует людей заранее, что рейс переносится. Сам несколько раз сталкивался, что рейса явно не будет, а его каждый час на час переносят :) и так с 10 утра до 7 вечера :) На сайте часто информация не соответствует действительности. Добиться правды можно только при личном разговоре с представителем авиакомпании. Тогда уже говорят - мол нет антиобледенителя в аэропорту вылета, поэтому в лучшем случае вылет будет через 5...6 часов. Лучше позвоните мне по телефону...около ...., я Вам сообщу точную информацию и оставьте свой телефон на всякий случай, если что-то изменится наберу...
Тогда спокойно едешь домой/ в гостинницу/ гулять и нормально проводишь время, а не сидишь и зачарованно смотришь на табло вылета :)))
Поставить бы такую систему на нормальный уровень и всё проходило бы намного спокойнее. По крайней мере без сна в телефонной будке :)
Снова!

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Снова! »

У Борисполі літак знову зійшов зі смуги

У київському аеропорту "Бориспіль" у суботу "порожній" ІЛ-76 викотився на узбіччя злітно-посадочної смуги.

Ніхто з екіпажа і техперсоналу не постраждав, передає Інтерфакс із посиланням на прес-службу Мінтрансу.

Так 9 січня о 16:13 після виконання перегону порожнього літака по маршруту Тегеран - Бориспіль і посадки в аеропорту "Бориспіль" літак ІЛ-76 авіакомпанії "Yas Air" (Іран), під час пробігу викотився на праве узбіччя злітно-посадочної смуги з наступним розворотом.

У результаті було виявлено механічне пошкодження. На борті літака знаходилися вісім членів екіпажу і п'ять осіб технічного персоналу. Потерпілих немає.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення popTAB »

Код: Виділити все

Тем временем уже почти заканчиваются работы на Терминале F, который отдадут в пользование компании «Международные авиалинии Украины», что позволит на 40% разгрузить терминал B. Как рассказала пресс-секретарь «Борисполя» Людмила Петрив, сейчас в новом терминале почти что подходят к концу отделочные работы. «Мы монтируем эскалаторы, привозим оборудование. В марте уже все будет готово, а первый рейс терминал примет уже летом», — говорит Петрив. 
А вот терминала D, который строит турецкая компания, стоит ждать не раньше осени 2011-го. Его хотели начать строить еще в 2008 году, но в итоге работы начались лишь к концу прошлого. «К концу 2011 года должны успеть», — уверили в пресс-службе. Пропускная способность нового терминала составит тысячу пассажиров в час и отдадут его на «откуп» низкобюджетным авиакомпаниям.
Владимир Овсиенко

Сообщает "Сегодня"

Це що виходить, лов-кост термінал іде для класичної МАУ, а термінал для класичних авіаліній піде лов-костам? Що за дурість?
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Scorpio »

я тоже заметил.

Получается обслуживание в терминале D будет более дешёвым, нежели в быстросмонтированном F?

безосновательные надежды...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Olek »

popTAB писав:
Це що виходить, лов-кост термінал іде для класичної МАУ, а термінал для класичних авіаліній піде лов-костам? Що за дурість?
по-перше, цитуй першоджерело...
тоді все й зрозуміло буде
Сообщает "Сегодня"
ти б ще думку журнала Playboy сюди запостив
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення popTAB »

Ну якщо цитувати Мінтранс, то виявиться, що впп в Чернівцях закрита, а реально все літає :mrgreen:
"Ґдє правда, брат?" (с)
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення khai »

Может кто-нибудь объяснить разницу между бизнес-залом и ВИП-залом? И в каких аэропортах украины есть бизнес-зал для внутренних авиарейсов?
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Scorpio »

Весомая разница в стоимости обслуживания)))))
Борисполь, Донецк и Симферополь (аннексирован Россией) в Украине предлагаю обслуживание в VIP залах.
Что там и как можете посмотреть пройдя по ссылкам:

http://kbp.com.ua/ukrainian/terminali-i ... nal-c.html БОРИСПОЛЬ

http://www.vip-terminal.dn.ua/ ДОНЕЦК

http://www.airport.crimea.ua/vip.htm Симферополь (аннексирован Россией)
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Scorpio »

Джерело: 2012ua.net

Генеральний директор Міжнародного аеропорту "Бориспіль" розповів про розвиток головних повітряних воріт України

Генеральний директор державного підприємства Міжнародний аеропорт "Бориспіль" Борис Шахназаров у інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" розповів про подальший розвиток головного аеропорту країни, зокрема про будівництво нових терміналів. Нагадаємо, що від вдалої розбудови аеропорту у Борисполі залежить успішне проведення матчів фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Особливо проведення фінального матчу в Києві.

Питання: На якому етапі зараз знаходиться будівництво терміналу "D"?

Відповідь: Будівництво терміналу "D" триває. Однак його терміни будівництва кілька раз перенесли з ряду причин. У першу чергу, затримка обумовлена відсутністю повного пакету робочої документації у підрядника, оскільки без неї роботи проводитися не можуть. Крім того, у нас виникло багато зауважень до якості виконуваних робіт, які підрядчику довелося усувати.

Питання: Коли в такому випадку планується здати термінал в експлуатацію?

Відповідь: Закінчення будівельних робіт, згідно з новим затвердженим графіком, заплановано на 1 вересня 2011 року, коли ми приймемо термінал, як замовники. Після цього нам буде потрібно ще близько двох місяців, щоб запустити його в експлуатацію.

Питання: Раніше йшлося, що наданий JBIC кредит покриває лише 30% витрат на будівництво терміналу. За рахунок чого фінансуватимуться решта?

Відповідь: В даний час ми ведемо переговори з банками про додаткове фінансування будівництва терміналу "D". У нас гарна кредитна історія, тому, думаю, багато фінансових установ будуть зацікавлені у співпраці з нами.

Питання: Яка доля терміналу "Е" після того, як авіакомпанія "АероСвіт" відмовилася від його будівництва?

Відповідь: Питання будівництва власного терміналу для "АероСвіту" вже не так актуальне. Безумовно, в 2004 році, коли компанія планувала реалізувати даний проект, для цього існували всі передумови. Адже діючий термінал "В" з труднощами справлявся із стрімко зростаючим обсягом перевезень, який, до речі, збільшувався багато в чому завдяки "АероСвіту".

Однак, сьогодні, коли почалося будівництво терміналу "D", активно йдуть роботи по терміналу "F", необхідності в створенні ще одного пасажирського комплексу вже немає. Сумарна пропускна здатність трьох терміналів - "В", "D" і "F" - складе не менше 15 млн чоловік на рік. На найближчі років шість цього буде достатньо.

Питання: Однак судові суперечки навколо земельної ділянки, на якій мав розташовуватися термінал, все ще тривають.

Відповідь: Ми виходимо з того, що концепцію розвитку аеропорту визначає сам аеропорт. Плани "АероСвіту", на наш погляд, суперечать даній концепції та стримують її реалізацію. Так, ми змушені були дещо змінити розташування терміналу "D". Крім того, "АероСвіт" планував створити новий пасажирський комплекс виключно для власних потреб. Ми ж схильні до того, що термінали в аеропорту повинні бути для всіх, незалежно від того, велика компанія з нами працює чи ні, базовий це перевізник чи ні, і хочемо реалізувати європейський принцип рівного підходу до всіх клієнтів.

Питання: Як йде будівництво терміналу "F"? Які компанії він буде обслуговувати?

Відповідь: Ми плануємо здати термінал в експлуатацію до літа 2010 року. Кошторисна вартість зросла з 240 млн до 340 млн грн у зв'язку з тим, що ми збільшили площу на 900 кв. м, і зараз вона становить близько 19 тис. кв. м. Слід зазначити, що близько 30% загального обсягу фінансування становлять витрати на обладнання. Оскільки ця техніка ввозилася з-за кордону, а ціни на неї встановлювалися в доларах, то коливання курсів валют також відбилися на наших витратах.

У цьому терміналі ми вперше в Україні встановлюємо обладнання авіаційної безпеки, що дозволить на 75% автоматизувати процес догляду та значно прискорити всі процедури в аеропорту. Операційні площі будуть більше, ніж у терміналі "В". Усі технології будуть відповідати міжнародним стандартам. Тут буде вісім виходів на посадку, 31 стійка реєстрації, в тому числі 30 - для стандартного багажу та один - для габаритного.

Після запуску ми перерозподілимо міжнародні пасажиропотоки. Близько 50% ми залишимо в терміналі "В", а 50% переведемо в термінал "F". Що стосується наших базових компаній, то "АероСвіт" залишиться в терміналі "В", а "Міжнародні авіалінії України" перейдуть в термінал "F".

Запитання: Коли планується завершити реконструкцію терміналу "В"? Наскільки збільшиться його пропускна здатність?

Відповідь: Зараз в аеропорту працює перша черга галереї. Наближається до завершення будівництво другої черги, проводяться оздоблювальні роботи. Однак, відкрити її ми плануємо одночасно з третьою чергою. Орієнтовні терміни - літо 2010 року. Слід зазначити, що, добудувавши галерею, ми не вирішимо повністю всіх проблем, пов'язаних з перевантаженістю терміналу. Його слабке місце - операційні зони, в яких здійснюється реєстрація, огляд, проходження паспортного контролю - конструктивні можливості терміналу не дозволяють розвинути їх. Саме тому і було рішення побудувати термінал "F".

Є ще одна новація, яку ми внесли в ході реконструкції. Ми маємо намір звільнити термінал "А", який обслуговує внутрішні рейси, від такої процедури, як робота з пасажирами, які чекають на виліт. Ми переведемо їх до терміналу "В" і створимо у другій черзі галереї для них комфортні умови, які нічим не відрізняються від сервісу для пасажирів міжнародних рейсів. Там обов'язково будуть бар, зал бізнес-класу.

Питання: Що в такому випадку буде з терміналом "А"?

Відповідь: Термінал "А" буде частково використовуватися для розміщення господарських служб, які займуть другий поверх. А перший поверх буде працювати тільки на прийом пасажирів внутрішніх рейсів. Відправлення ми переводимо в термінал "В". Це дозволить значно скоротити час стикування між внутрішніми і міжнародними рейсами. Така схема роботи буде зручною для того ж "АероСвіту", що, наскільки мені відомо, має намір розвивати мережу внутрішніх перевезень в альянсі з "Дніпроавіа". І тепер, пасажири внутрішніх і міжнародних рейсів будуть знаходитися під одним дахом.

Питання: Нещодавно в ЗМІ з'явилася інформація про те, що лівійська компанія LIA розглядає можливість будівництва терміналу в аеропорту "Бориспіль". Наскільки вона відповідає дійсності?

Відповідь: Ми не вели ніяких переговорів на цю тему з лівійськими компаніями. Повторюся: як мінімум, протягом найближчих шести років три пасажирські термінали - "В", "D" і "F" - будуть забезпечувати нормальну роботу аеропорту.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення khai »

NAU писав:Весомая разница в стоимости обслуживания)))))
Борисполь, Донецк и Симферополь (аннексирован Россией) в Украине предлагаю обслуживание в VIP залах.
Что там и как можете посмотреть пройдя по ссылкам:

http://kbp.com.ua/ukrainian/terminali-i ... nal-c.html БОРИСПОЛЬ

http://www.vip-terminal.dn.ua/ ДОНЕЦК

http://www.airport.crimea.ua/vip.htm Симферополь (аннексирован Россией)
Я так понял, что в бизнес-зал идут пассажиры с билетами бизнес класса, а в ВИП-зал. те, кто заплатил за его использование. Наличие билета бизнес класса не означает возможность ожидания в ВИП-зале. Правильно?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення popTAB »

khai писав: Я так понял, что в бизнес-зал идут пассажиры с билетами бизнес класса, а в ВИП-зал. те, кто заплатил за его использование. Наличие билета бизнес класса не означает возможность ожидания в ВИП-зале. Правильно?
Принаймі так у Львові є :fool:

Бізнес-пасажир отримує талон на харчування, а віп проходить через окремий вхід, сидить в зручному фотелі, коли за нього проходять паспортний контроль, окремою газелькою підвозять до борта
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення Scorpio »

khai писав:Я так понял, что в бизнес-зал идут пассажиры с билетами бизнес класса, а в ВИП-зал. те, кто заплатил за его использование. Наличие билета бизнес класса не означает возможность ожидания в ВИП-зале. Правильно?
Правильно. Так как Вип-зал (в Украине - только Вип-терминалы, насколько я знаю) и бизнес-зал ожидания разные вещи. Билет бизнес-класса даёт возможность ожидания до рейса + доп. услуги в специальном (отдельном) зале ожидания во внутреннем и международном терминале.
Зал для Вип персон существует только в ВИП терминале, во всяком случае такая система в Украине.
То есть ВИП и Бизнес - разные понятия. ВИП в большинстве случаев - организация чартерных бизнес поездок.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення khai »

NAU писав: Правильно. Так как Вип-зал (в Украине - только Вип-терминалы, насколько я знаю) и бизнес-зал ожидания разные вещи. Билет бизнес-класса даёт возможность ожидания до рейса + доп. услуги в специальном (отдельном) зале ожидания во внутреннем и международном терминале.
На сайте борисполя указаны именно Бизнес зал и отдельно вип-терминал С.
Есть ли бизнес-зал есть во внутреннем терминале Борисполя?
el ucranio

Re: Аэропорт Борисполь. Перспективы...

Повідомлення el ucranio »

khai писав: Есть ли бизнес-зал есть во внутреннем терминале Борисполя?
Є. На другому поверсі терміналу А. Після сек'юріті чек за кахве. Але дуже вже ж він жалюгідний... :P
Тільки й того, що посидіти півгодинки на м'якому диванчику у більш-менш тихому залі замість "двіжняка" у загальному накопичувачі :D
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість