Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 грудня 2014, 01:23
За 6 місяців спостережень це перший випадок. По світу ось тут http://www.airlive.net/ збоку є твіти, там зі всього світу алерти йдуть.KKS писав:по Україні як часто?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
За 6 місяців спостережень це перший випадок. По світу ось тут http://www.airlive.net/ збоку є твіти, там зі всього світу алерти йдуть.KKS писав:по Україні як часто?
Позавчора UR-UKR віз Металіст на матч з Волиню в Луцьк, і сів в Рівне і F-UKLR1 зовсім було не видно, і літак пропав на 10 тисячах футівpopTAB писав:F-UKLR1 activated in Rovno, Ukraine
На полосе видимость 550метров c уменьшением до 300метров. 550 метров - крайнее значение для cat1. К тому же ветер 10 узлов, не совсем боковой (градусов до 30 ), но снос будет. Садиться при такой погоде опасно.Labiann писав:туман есть, но слабенький, а они всё равно круги почёта вырисовывают...
Безпека важливіше. Льодяний дощ йшов з вечора.Labiann писав:есть такое, 321ый прокатился зря...
они что перед вылетом не запрашивают метеоусловия ?!
nik-dem писав:Безпека важливіше. Льодяний дощ йшов з вечора.Labiann писав:есть такое, 321ый прокатился зря...
они что перед вылетом не запрашивают метеоусловия ?!
Так розраховували приземлення, і не змогли сісти.Labiann писав: это понятно что безопасность важнее, только дождь начался ещё до их вылета, в Херсон они же не полетели, значит заранее знали, а в Одессу прокатились на шару...
А когда у Вас снег выпал?popTAB писав:Де ви у Львові туман побачили? Сіро, так, але не туман.
Ось фотка в сторону торця 31
Це в Києві туман. Дивіться METARKKS писав:У Львові видно туман, візз хотів видно одразу на Київ, і вийшла ось така петля
Все вірно, летіли на UKKK, а на на UKLL (тут FR помилився), але в той час в Жулянах був туман. Сіли у Львові, перечекали і хвилин 20 тому назад сіли в Жулянах.KKS писав:Тоді що за захід такий? Над Бурштином він був з стандартним для того польоту ешелоном 350. Якось не дуже логічно бути за 25nm від аеропорту призначення і не почати зниження. Причому що курс то був на UKKK, а не на UKLL