Сторінка 51 з 366
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 28 жовтня 2014, 03:37
Labiann
если на прямую, без всяких маршрутов, то через крым, могли бы и через Турцию взять, однозначно короче, но значит что-то есть в их расчётах или это из серии как пегасус в Харьков летал...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 28 жовтня 2014, 09:29
KKS
Єдине що може бути - то типу "турецька" траса могла бути перевантажена, і їх туди просто не пустили. Я так розумію що зараз тим маршрутом в дві існуючі турецькі траси вливаються ще 5 українських, то там навантаження сильно виросло
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 28 жовтня 2014, 10:48
paraplan
а почему на сайте
http://www.liveatc.net/ невозможно послушать наши аеропорты? все остальные можно
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 28 жовтня 2014, 12:39
KKS
Тому що в країні війна, і ці перемовини можуть слухати не тільки нормальні люди, а й сєпари. І хто зна як ця інформація була використана подальше і чи немає зв'язку з трансляцією і падінням бортів на сході.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 30 жовтня 2014, 11:34
Snooopy
Кто знает почему сегодня в Борисполе сел EL Al Санкт Петербург - Тель Авив?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 30 жовтня 2014, 12:23
Valdys
В НацГрардію поповнення підвезли)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 листопада 2014, 10:18
Valdys
Вперше бачу Мотор Січ на флайтрадарі на регулярному рейсі...

Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 листопада 2014, 10:19
popTAB
Рідко дивитесь, він є постійно
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 листопада 2014, 11:00
yamaxim
Еще и из Запорожья где-то в это же время летит
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 листопада 2014, 11:26
Valdys
Ну сьогодні з Ужгорода він на годинку десь запізнився. Можливо він все таки раніше завжди летить і я його не бачив.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 листопада 2014, 14:35
KKS
угу, на годину якраз, на скріні навіть видно
STA 09:15EET
ETA 10:34EET
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 06 листопада 2014, 23:51
KKS
В Києві туман, з вікна виглядає сильно...
METAR UKBB 062130Z 00000MPS 0150 R36R/0175V0300N R36L/0200N FZFG VV001 M02/M02 Q1021 88CLRD95 NOSIG
METAR UKKK 062130Z VRB01MPS 0000 R08/M0200N FZFG BKN001 M01/M01 Q1020 08CLRD70 NOSIG
Судячи по метрам, ще один віз з Ларнаки може також покрутиться і біля Борисполя, 300 метрів то сильно на грані
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:09
AQS
Cessna також не змогла
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:16
AQS
Аерофлот зараз вже в Борисполі сісти не може
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:16
KKS
300 метрів на 36R, видно Цесна або небачила поліпшення, або екіпаж CAT I що навряд.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:28
KKS
WAU6260 йде на Жуляни, це така процедура що спочатку треба спробувати аеропорт призначення а вже потім на запасний? наче ж ні. Ясно ж що 550 метрів буде не скоро з таким туманом при майже нульовому вітрі
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:33
AQS
KKS писав:WAU6260 йде на Жуляни, це така процедура що спочатку треба спробувати аеропорт призначення а вже потім на запасний? наче ж ні. Ясно ж що 550 метрів буде не скоро з таким туманом при майже нульовому вітрі
Скільки разів не переглядав ситуації з туманами, пілоти намагаються пересвідчитись самостійно. Іноді бувають хвилинні розвидніння і в ці шпаринки сідають.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:35
KKS
Можливо, але при 00000MPS 0000 R08/M0200N сподіватись шо туман бац і зробить шпаринку якось... Хіба шо як то кажуть "попитка нє питка"
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:41
Valdemar
Вообщем, как то так)))
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 07 листопада 2014, 00:45
AQS
KKS писав:Можливо, але при 00000MPS 0000 R08/M0200N сподіватись шо туман бац і зробить шпаринку якось... Хіба шо як то кажуть "попитка нє питка"
Одного разу бачив як візз так проліз в Жулани при 350, при чому 2 інші борти візза пішли на Бориспіль.