Я как-то помню спрашивал, что еще ездит от автовокзала на Московской площади в аэропорт. Говорили, что Автолюксы на Харьков вроде заезжали. Но сам никогда не пробовал ими. Да и давненько это было.Valdys писав:Якщо хтось не зрозумів, то я не розглядав варіант з заїздом у місто Бориспіль, а запитав, чи є від Харківської якісь маршруточки, які б гривень за 20 довезли нас в аеропорт...
А те що я не хочу їздити бандобасом, або на таксі, моя особиста справа.
От в Жулянах класно, 3 гривні і через 15-20 хв на місці)))
Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ага, а якщо в мене квиток за 500 баксів, то мені має бути соромно, що я дістався а/п не за 20 баксів.
Я проти пихатості взагалі, і в цих питаннях зокрема.
Я проти пихатості взагалі, і в цих питаннях зокрема.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Так, і яка різниця за скільки куплений квиток.
До того ж Ви і не знаєте)
І я проти статусної авіації і пихатості в цьому питанні.
До того ж подивіться що в країні зараз робиться, можливо ці гривень 50 будуть у нагоді!
До того ж Ви і не знаєте)
І я проти статусної авіації і пихатості в цьому питанні.
До того ж подивіться що в країні зараз робиться, можливо ці гривень 50 будуть у нагоді!
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
День і справді був не дуже... але в незалежності від якості дня - Аеропорт з кращим транспортним сполученням кращий ніж без нього.УткА_в_ТаПкАх писав:У Вас плохой день был?)KKS писав:От завдяки таким думкам у паксів (Labiann) і у менеджерів нацперу(УткА_в_ТаПкАх) - аеропорт Київ розвивається.
Ібо авіація ж статусна річ, приїхати треба мінімум на мерсі, а краще на майбаху. Ні дешевому транспорту в аеропорт, ні наповнюваності аеропорту, ні авіації, ні , ні,ні.
Я, в принципе, написала маршрут за 14,5грн, при этом предупредив человека, что из города Борисполь, маршрутки ходят сугубо по расписанию, а на фоне подорожание бензина, бывают " пробелы" в движении на пару часов. Это реальный вариант как добраться, но отчасти он смешон, но Вас отчего-то прям задело обсуждение сего вопроса.
Аеропорт з дешевшим сполученням кращий від дорогого.
Аеропорт з кращим дешевим транспортним сполученням - краще ніж аеропорт з дорогим і поганим сполученням.
І варто прагнути саме такого. А ви почали "що немає грошей на таксі"? ну й що, може в мене є гроші і на вертотаксі з Дніпро1 в Бориспіль, тільки це не означає що я їм буду користуватись.
І те що Бориспіль і нацпер в вашій особі цього не розуміє - це дуже і дуже погано.
Чого ж не знайдеться? знайдеться... тільки це пасажиру вирішувати витрачати їх чи ні. Не продається квиток на МАУ [вартість польоту]+[вартість таксі]. Тому якщо є бажання зменшити свої витрати, чи то погано? ні, навпаки. Погано те що ситуація примушує не економити, а навпаки всі сприяють тому щоб не економити. А це вже майже "картельна змова"Igoresha писав:Вы хотите сказать, что у человека, купившего билет за минимум 50 баксов, не найдется лишних полтора-два на автобус?Inguri писав:Ну що за снобізм? Ти більш за нинішніх умов.

- УткА_в_ТаПкАх
- Airbus A340
- Повідомлень: 871
- З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
- Звідки: KBP
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Где в моих словах Вы видели наклон в сторону такси? Кто-то написал про автобус через борисполь, я же банально расписала это по ценам и возможности просто там застрять и не дождаться маршрутку. А Вы, как-то даже хоть и шуточную версию добраться за 14.5 грн., раскритиковали с точки зрения незаинтерисованости нацпера в более экономном трансфере киев-борисполь. А зря. ) А если реально по теме, то на Харьковской уже давно не видно левых маршруток в аэропорт,может они и есть, но вот будут ли в нужное время и по желаемой цене, неизвестно. А скайбасы даже если и ходят, то печаль-тоска - пустые((((
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Разговор ни о чем. Сэкономить 16 гривен (Скайбас из Харьковской по сравнению с маршруткой в Борисполь-город+маршрутка в аэропорт) в наше время - это что-то с чем-то. 4 поездки в метро. Некоторые маршрутки возят по 6 грн с носа по городу. При этом пассажиропоток у них побольше будет, чем у экспресса.KKS писав: Чого ж не знайдеться? знайдеться... тільки це пасажиру вирішувати витрачати їх чи ні. Не продається квиток на МАУ [вартість польоту]+[вартість таксі]. Тому якщо є бажання зменшити свої витрати, чи то погано? ні, навпаки. Погано те що ситуація примушує не економити, а навпаки всі сприяють тому щоб не економити. А це вже майже "картельна змова"
То, о чем в моём понимании, может идти речь - это когда экономия может составить значительную сумму.
Пример - аэропорт Вены (смотрел на завтра). Варианты: САТ (экспресс-поезд) - 11 евро (16 мин в пути), ІСЕ - 8,40 евро (16 мин в пути), автобус - 8 евро (20 мин в пути) и что-то наподобии пригородней электрички S7 - 2,40 евро (25 мин в пути).
Между наиболее дорогим и дешевым вариантами - разница в почти 9 евро. А теперь варианты в Борисполь - OMG!, да экономия же менее 1 евро! Не верю

Я тоже не особо люблю поразбрасывать деньгами (особенно если учесть, что с их наличием сейчас очень трудно), но перегибать палку не надо.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Проблема в тому, що ми тут ЗП не в ЄВРО отримуємо і в тому, що альтернативи немає!
Немає нічого окрім СкайБаса...
Немає нічого окрім СкайБаса...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Вам же дали пример - Борисполь-город+маршрутка.Valdys писав:Проблема в тому, що ми тут ЗП не в ЄВРО отримуємо і в тому, що альтернативи немає!
Немає нічого окрім СкайБаса...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Це не альтернатива.
Альтернативою був автобус Київпастрансу під ЄВРО, який від метро Бориспольської їздив, раза в два дешевше скайбаса
Альтернативою був автобус Київпастрансу під ЄВРО, який від метро Бориспольської їздив, раза в два дешевше скайбаса
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
И где он теперь?Valdys писав:Це не альтернатива.
Альтернативою був автобус Київпастрансу під ЄВРО, який від метро Бориспольської їздив, раза в два дешевше скайбаса
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Мабуть перекинули на якийсь маршрут в місті. Тепер возить паксів в а/п Київ за 3грн 

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Так Ви думаєете він не рентабельний був?!
Бо я думаю, він не рентабельним був для місцевих банд-формувань, в плани яких явно не входить те, що до аеропорту можна дістатись економічно
Бо я думаю, він не рентабельним був для місцевих банд-формувань, в плани яких явно не входить те, що до аеропорту можна дістатись економічно
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Да, подозреваю, что в плане удобства выезда из города и рентабельности он проиграл Скайбасу.Valdys писав:Так Ви думаєете він не рентабельний був?!
Бо я думаю, він не рентабельним був для місцевих банд-формувань, в плани яких явно не входить те, що до аеропорту можна дістатись економічно
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
не погоджусь.
З правого берега на метро доїхати до Бориспільської не складно, і це буде 1:1 по часу, як і їхати на вокзал, а потім Скайбасом в аеропорт.
Людям з Лівого Берега їхати на вокзал навіть довше, аніж до Бориспільської, до того ж вони потім (скайбасом) знову ж таки будуть їхати через Бориспільську, втрачаючи десь 1 - 1.5 години на цих каруселях.
З правого берега на метро доїхати до Бориспільської не складно, і це буде 1:1 по часу, як і їхати на вокзал, а потім Скайбасом в аеропорт.
Людям з Лівого Берега їхати на вокзал навіть довше, аніж до Бориспільської, до того ж вони потім (скайбасом) знову ж таки будуть їхати через Бориспільську, втрачаючи десь 1 - 1.5 години на цих каруселях.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
С правого берега - согласен, пофиг куда ехать - на Харьковскую или Бориспольскую. Но с правого берега - на Харьковскую удобнее (если рассматривать не только вариант метро).Valdys писав:не погоджусь.
З правого берега на метро доїхати до Бориспільської не складно, і це буде 1:1 по часу, як і їхати на вокзал, а потім Скайбасом в аеропорт.
Людям з Лівого Берега їхати на вокзал навіть довше, аніж до Бориспільської, до того ж вони потім (скайбасом) знову ж таки будуть їхати через Бориспільську, втрачаючи десь 1 - 1.5 години на цих каруселях.
Плюс к этому, не забывайте, что много пассажиров приезжают на поезде в Киев, а затем летят с Борисполя. Таким людям делть лишние телодвижения в метро с пересадкой с сумками - такое себе удовольствие.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я привів приклад того, що було...
і це альтернативна, але зараз її немає і думаю не буде...
і це альтернативна, але зараз її немає і думаю не буде...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Кто в курсе, чего затих аукцион на должность ГД? Предложения претендентов не достигли резервной цены? И
по ходу успокоились 


Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
говорят что до конца недели могут объявить кто им стал...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Форум ніщєбродів 
3 700 090 гривень.
Саме стільки коштує квиток Єфремова до аеропорту Бориспіль.(Аронець)

3 700 090 гривень.
Саме стільки коштує квиток Єфремова до аеропорту Бориспіль.(Аронець)
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей