Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ви трохи плутаєте призначення самого метро.
Метро в Бориспіль буде тільки тоді коли розриву багатоповерхової забудови між Києвом і Борисполем не буде.
Метро в Бориспіль буде тільки тоді коли розриву багатоповерхової забудови між Києвом і Борисполем не буде.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я мав на увазі метро лише в аеропорт, а не місто.
Але
Тоді мій проект можна трохи вдосконалити, зробивши нову пересадочну станцію на Бориспільській або Харківській, щоб люди змінювали лінію, так би мовити, тим самим, можна ввести нову оплату проїзду, не залежну від метро
Але
Тоді мій проект можна трохи вдосконалити, зробивши нову пересадочну станцію на Бориспільській або Харківській, щоб люди змінювали лінію, так би мовити, тим самим, можна ввести нову оплату проїзду, не залежну від метро
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я же ж тоді метро їздить в аеропорт Мюнхена?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ти впевнений з приводу того що це саме метро?
А не залізниця під накриттям в самому порту? (типу наших Північних платформ).
Метро потрібно будувати там де немає можливості прокласти шлях поверхнею, або це дуже буде складно чи принесе кучу геморою всім іншим (залізниця в Києві тому приклад)
Плюс має бути пасажиропотік, не просто для галочки що він є. Він має бути громадним. Максимальна провізна спроможність одного зцепу в Києві 1608 людей. Навіть при інтервалі в 10хв в 16ти годинний робочий день пас потік має бути десь приблизно 250тис в день. Питання №1 воно треба Борисполю як аеропорту? Ні. Навіть сам Бориспіль не дасть такого потоку. І з тим потоком що є зараз справиться цілком автобусне сполучення. А воно є на самому нижчому рівні в системі збільшення провізної спроможності. Далі, тролейбус, трамвай, залізниця, метро.
А не залізниця під накриттям в самому порту? (типу наших Північних платформ).
Метро потрібно будувати там де немає можливості прокласти шлях поверхнею, або це дуже буде складно чи принесе кучу геморою всім іншим (залізниця в Києві тому приклад)
Плюс має бути пасажиропотік, не просто для галочки що він є. Він має бути громадним. Максимальна провізна спроможність одного зцепу в Києві 1608 людей. Навіть при інтервалі в 10хв в 16ти годинний робочий день пас потік має бути десь приблизно 250тис в день. Питання №1 воно треба Борисполю як аеропорту? Ні. Навіть сам Бориспіль не дасть такого потоку. І з тим потоком що є зараз справиться цілком автобусне сполучення. А воно є на самому нижчому рівні в системі збільшення провізної спроможності. Далі, тролейбус, трамвай, залізниця, метро.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
І на додачу, якщо взяти всі рейси на виліт, а на сьогодні це 79 рейсів і в середньому по 130 пасажирів на рейс, то це 10270 пасажирів на виліт, стільки ж і на приліт. 20,5 тис пасажирообіг в день.
Не всі будуть їздити на громадському транспорті, навіть якщо він буде найкращим. В кращому випадку це буде десь половина. тобто 10тис людей в день.
Для порівняння це пасажиропотік станції Сирець, яка м'яко кажучи - не заповнена. Довжина перегону від терміналу до Бориспільскьої по прямій - 16 кілометрів. в середньому 1км перегону коштує 30млн$ сам перегон буде 480млн $ , це без технологічних пожежних станцій і інших додаткових витрат.
А на виході ми маємо непотрібно високу провізну спроможність і лінію яка майже нічим не поступається залізниці.
Не всі будуть їздити на громадському транспорті, навіть якщо він буде найкращим. В кращому випадку це буде десь половина. тобто 10тис людей в день.
Для порівняння це пасажиропотік станції Сирець, яка м'яко кажучи - не заповнена. Довжина перегону від терміналу до Бориспільскьої по прямій - 16 кілометрів. в середньому 1км перегону коштує 30млн$ сам перегон буде 480млн $ , це без технологічних пожежних станцій і інших додаткових витрат.
А на виході ми маємо непотрібно високу провізну спроможність і лінію яка майже нічим не поступається залізниці.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ЖД и метро необходимо там, где пробки, сложно добраться до аэропорта и пр.KKS писав: А на виході ми маємо непотрібно високу провізну спроможність і лінію яка майже нічим не поступається залізниці.
В Киеве вообще нет проблемы добраться в Борисполь. Пробок на южном мосту практически нет. А если брать маршрут от Харьковской, то их нет в 99,9% случаев. Зачем метро, ЖД и пр. если достаточно 30-ти местных автобусов?
Есть единственное здравое решение - всё заморозить, а не отыгрываться и при этом попасть на ещё большие деньги.
Лучше их вложить в строительство метро на Троещину или большой окружной. Толку будет гораздо больше.
Или просто купить для УЗ нормального подвижного состава для Бориспольского направления и тем самым разгрузить автодорогу и мост.
Сделать пару дополнительных платформ, чтобы побольше населения на направлении Борисполь (город) - Киев пользовалось ЖД, а не автотранспортом.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Там не метро їздить а S-Bahn - приміська електричка. Метро, U-Bahn, лише в межах міста.popTAB писав:Я же ж тоді метро їздить в аеропорт Мюнхена?
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Вы, наверное, не в Киеве живете, раз пробок на Южном мосту не видите.khai писав: ЖД и метро необходимо там, где пробки, сложно добраться до аэропорта и пр.
В Киеве вообще нет проблемы добраться в Борисполь. Пробок на южном мосту практически нет.
Пару лет назад подвозил друзей со Львова в Борисполь, то думали, что не успеем. 3 часа ехали только через сам мост.
А за ним конечно же чисто.
ПС
Все мы взрослые люди и понимаем, что от такого количества бабла для "малоимущих" никто отказываться не будет.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Именно потому что живу в Киеве и пишу. Ключевая фраза - пару лет назад.Bestfriend писав:Вы, наверное, не в Киеве живете, раз пробок на Южном мосту не видите.khai писав: ЖД и метро необходимо там, где пробки, сложно добраться до аэропорта и пр.
В Киеве вообще нет проблемы добраться в Борисполь. Пробок на южном мосту практически нет.
Пару лет назад подвозил друзей со Львова в Борисполь, то думали, что не успеем. 3 часа ехали только через сам мост.
А за ним конечно же чисто.
ПС
Все мы взрослые люди и понимаем, что от такого количества бабла для "малоимущих" никто отказываться не будет.
После полноценного ввода автомобильной части моста Кирпы ситуация значительно улучшилась. Да - в час пик вечером возможны пробки, но они не так критичны и непредсказуемы, как например в Москве или том же Париже. А с м. Харьковской в Борисполь можно добраться без пробок с вероятностью 99,9 %. Опять же там, где спокойно справляются автобусы ёмкостью 30 пассажиров раз в 20-30 мин. даже думать о строительстве нет смысла. Уже несколько лет время поездки до аэропорта из города - отлично прогнозируемо.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ага щаЗ. На кольці ще ті проблеми бувають якщо два цапка дорогу не поділять. І буває таке не так вже й рідко.Bestfriend писав: А за ним конечно же чисто.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А ещё может колесо лопнуть... В 99% на кольце - чисто.Rainbow писав:Ага щаЗ. На кольці ще ті проблеми бувають якщо два цапка дорогу не поділять. І буває таке не так вже й рідко.Bestfriend писав: А за ним конечно же чисто.
За 5-7 минут его проезжаешь даже если есть небольшая авария. А можно и в центре города в пробку стать и опоздать на "воздушный экспресс". Так что - теперь обязательно за 1 час на вокзал приезжать?
Не нужно сравнивать с регулярными пробками на 1-3 часа. Никаких проблем, чтобы добраться в Борисполь - нет. И в ближайшем времени не предвидится. Не делайте проблему из ничего.
Лучше тогда сделать обычную платформу для Интерсити+ возле Аэропорта и продлить маршрутку, курсирующую между терминалами к ней. Это действительно будет дешёвым и оптимальным решением проблемы.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ну хотят просто под это дела отмутить\намутить денег, разве не понятно, что Вы за пробки спорите...
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Значит я не с Киева, раз пробок не замечаю)))
Думаю, что с самого утра в направлении центра все легко проезжают, а где-то с 17:30 в сторону Осокорков тоже все хорошо.
После открытия моста Кирпы, в случаи форс-мажора и срочности, стараюсь по нему ездить. Хоть не так удобно, но зато практически никогда нет пробок.
А друзей с вокзала забирал, где их поезд на час опоздал. Так что впритык явно ехать не хотел.
Думаю, что с самого утра в направлении центра все легко проезжают, а где-то с 17:30 в сторону Осокорков тоже все хорошо.
После открытия моста Кирпы, в случаи форс-мажора и срочности, стараюсь по нему ездить. Хоть не так удобно, но зато практически никогда нет пробок.
А друзей с вокзала забирал, где их поезд на час опоздал. Так что впритык явно ехать не хотел.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
НМД, в Бориспіль має ходити міська електричка - з Жулян (там точно доведеться під землю закопуватись), через Київ-Пас, Дарницю і на аеропорт. Останнє плече від Дарниці до аеропорта займатиме десь біля 20 хв. Це великий, але осяжний інтервал. Також з часом зупинку в а/п треба щоб робили Хюндаї (Дніпро, Львів, Одеса мали б з Борисполя починатись і закінчуватись, Харків, Донецьк мали б через Бориспіль їхати) подібно до того як це робить Автолюкс.
Так вийде і дешевше, і буде краща інтеграція з іншими маршрутами
Так вийде і дешевше, і буде краща інтеграція з іншими маршрутами
Востаннє редагувалось 18 листопада 2014, 11:39 користувачем LWIEV, всього редагувалось 1 раз.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В аэропорту же тупиковая ветка будет? Значит будет тратиться время до получаса на заезд в аэропорт.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Збудували б RailLink між терміналами та вокзалом Бориспіль-сітіOlek писав:В аэропорту же тупиковая ветка будет? Значит будет тратиться время до получаса на заезд в аэропорт.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
На Южном пробки бывают. Но никто не возразит, что ее объехать возможно - в случае ужасного опаздывания. А так - согласен с khai - никаких причин не вижу ни для ж/д, ни для метро или тому подобного транспорта.
Автобус - пока максимум. Каждый день прохожу мимо остановки на ж/д вокзале, а дальше иду вдоль Урицкого, которой они ездят. Очень редко когда автобус заполняется почти на 100%. Чаще всего в автобусе 2-5 человек, а иногда он вообще без единой души едет.
Автобус - пока максимум. Каждый день прохожу мимо остановки на ж/д вокзале, а дальше иду вдоль Урицкого, которой они ездят. Очень редко когда автобус заполняется почти на 100%. Чаще всего в автобусе 2-5 человек, а иногда он вообще без единой души едет.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Сколько раз ездил на аэроэкспрессе, он всегда полный.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ну во первых нифига не всегда, во вторых это не подлежит сравнению...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В Москве пассажиропоток в аэропортах 50 млн, в Киеве - еле 10. В Москве пробки, в Киеве от м. Бориспольская магистраль в аэропорт.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість