Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
если на прямую, без всяких маршрутов, то через крым, могли бы и через Турцию взять, однозначно короче, но значит что-то есть в их расчётах или это из серии как пегасус в Харьков летал...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Єдине що може бути - то типу "турецька" траса могла бути перевантажена, і їх туди просто не пустили. Я так розумію що зараз тим маршрутом в дві існуючі турецькі траси вливаються ще 5 українських, то там навантаження сильно виросло
Re: Flight Radar 24 (FR24)
а почему на сайте http://www.liveatc.net/ невозможно послушать наши аеропорты? все остальные можно
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Тому що в країні війна, і ці перемовини можуть слухати не тільки нормальні люди, а й сєпари. І хто зна як ця інформація була використана подальше і чи немає зв'язку з трансляцією і падінням бортів на сході.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 298
- З нами з: 07 червня 2014, 16:16
- Звідки: SZZ
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Кто знает почему сегодня в Борисполе сел EL Al Санкт Петербург - Тель Авив?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
В НацГрардію поповнення підвезли)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Вперше бачу Мотор Січ на флайтрадарі на регулярному рейсі...


- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Рідко дивитесь, він є постійно
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 91
- З нами з: 06 лютого 2013, 17:18
- Звідки: Donetsk/Kyiv, Ukraine
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Еще и из Запорожья где-то в это же время летит
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ну сьогодні з Ужгорода він на годинку десь запізнився. Можливо він все таки раніше завжди летить і я його не бачив.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
угу, на годину якраз, на скріні навіть видно
STA 09:15EET
ETA 10:34EET
STA 09:15EET
ETA 10:34EET
Re: Flight Radar 24 (FR24)
В Києві туман, з вікна виглядає сильно...
METAR UKBB 062130Z 00000MPS 0150 R36R/0175V0300N R36L/0200N FZFG VV001 M02/M02 Q1021 88CLRD95 NOSIG
METAR UKKK 062130Z VRB01MPS 0000 R08/M0200N FZFG BKN001 M01/M01 Q1020 08CLRD70 NOSIG
Судячи по метрам, ще один віз з Ларнаки може також покрутиться і біля Борисполя, 300 метрів то сильно на грані
METAR UKBB 062130Z 00000MPS 0150 R36R/0175V0300N R36L/0200N FZFG VV001 M02/M02 Q1021 88CLRD95 NOSIG
METAR UKKK 062130Z VRB01MPS 0000 R08/M0200N FZFG BKN001 M01/M01 Q1020 08CLRD70 NOSIG
Судячи по метрам, ще один віз з Ларнаки може також покрутиться і біля Борисполя, 300 метрів то сильно на грані
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Аерофлот зараз вже в Борисполі сісти не може
Re: Flight Radar 24 (FR24)
300 метрів на 36R, видно Цесна або небачила поліпшення, або екіпаж CAT I що навряд.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
WAU6260 йде на Жуляни, це така процедура що спочатку треба спробувати аеропорт призначення а вже потім на запасний? наче ж ні. Ясно ж що 550 метрів буде не скоро з таким туманом при майже нульовому вітрі
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Скільки разів не переглядав ситуації з туманами, пілоти намагаються пересвідчитись самостійно. Іноді бувають хвилинні розвидніння і в ці шпаринки сідають.KKS писав:WAU6260 йде на Жуляни, це така процедура що спочатку треба спробувати аеропорт призначення а вже потім на запасний? наче ж ні. Ясно ж що 550 метрів буде не скоро з таким туманом при майже нульовому вітрі
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Можливо, але при 00000MPS 0000 R08/M0200N сподіватись шо туман бац і зробить шпаринку якось... Хіба шо як то кажуть "попитка нє питка"
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Одного разу бачив як візз так проліз в Жулани при 350, при чому 2 інші борти візза пішли на Бориспіль.KKS писав:Можливо, але при 00000MPS 0000 R08/M0200N сподіватись шо туман бац і зробить шпаринку якось... Хіба шо як то кажуть "попитка нє питка"
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей