З аеропорту «Бориспіль» в період зимової навігації буде відкрито понад 20 нових авіанапрямків – до країн Європи та Азії
Міжнародний аеропорт «Бориспіль» з початку зимової навігації 2013 року - з 27 жовтня - починає обслуговування нових авіаперевізників та відкриває понад 20 нових авіасполучень до країн Європи та Азії.
Зокрема, з 16 січня 2014 року з аеропорту «Бориспіль» буде здійснено перший рейс найбільшого авіаперевізника міжнародного сполучення Emirates (Дубай, ОАЕ). Рейси виконуватимуться щодня на літаках Airbus А340-500 за маршрутом Дубай-Київ-Дубай. Це перша авіакомпанія, яка надасть можливість пасажирам України під час повітряної подорожі скористатися послугами першого класу.
З першого дня зимової навігації з «Борисполя» почала виконувати щоденні регулярні рейси найбільша авіакомпанія Швейцарії Swiss International Airlines за маршрутом Цюрих-Київ-Цюрих (Швейцарія). З 12 листопада авіакомпанія «Татарстан» (Росія) здійснить свій перший рейс Казань-Київ-Казань. Рейси авіакомпанія планує виконувати по вівторках та п’ятницях.
З 1 грудня аеропорт обслуговуватиме нову авіакомпанію Ellin Air. Рейс за маршрутом Київ – Салоніки (Греція) авіаперевізник планує здійснювати щосереди та щонеділі.
Авіакомпанія «МАУ» планує відкрити з листопада регулярний рейс на Ташкент (Узбекистан), а з грудня - на Бангкок (Таїланд) та Софію (Болгарія).
З грудня «Бориспіль» почне обслуговувати регулярні рейси авіаперевізників Meridiana fly за напрямками Неаполь та Верона (Італія), з лютого - Austrian Airlines здійснюватиме рейси до Інсбрука (Австрія).
Нові чартерні рейси відкриє з головного аеропорту країни авіакомпанія UTair. З листопада - Гран-Канарія (Іспанія), з січня - Зальцбург (Австрія), Гренобль (Франція).
З початку листопада авіакомпанія «Ямал» планує виконувати рейси за маршрутом Київ – Нижнєвартовськ (щовівторка та щоп’ятниці) та Київ – Москва – Нижнєвартовськ (щосереди та щосуботи).
З грудня авіакомпанія New Livingston Spa буде здійснювати регулярні польоти до міста Ріміні (Італія) - по вівторках та четвергах.
Аеропорт «Бориспіль» продовжує активно працювати над питанням залучення нових авіаперевізників та відкриттям нових напрямків. Наразі керівництво підприємства веде переговори відносно розширення програм польотів в аеропорт з понад 50 авіакомпаній світу.
XII писав:МАУ заходит на Софию. Хочет и там ценовую войну развязать, как в случае с Вильнюсом?!
Они уже развязали. И даже по поводу бесплатного провоза лыж - по-моему это был камень в огород Виззов, которые тоже делали такую акцию, правда всего 2 дня для бронирования или что-то такое (точно не помню). Не монимаю, зачем ввязываться в эту войну? У МАУ большая маршрутная сеть . При том есть перспектива дальнемагистралки в Штаты, Китай, Канаду. Вот куда надо было бы направить силы - на развитие транзитных потоков. А не воевать с Виззами и за 700 грн. возить народ в Вильнюс.
Igoresha писав:И даже по поводу бесплатного провоза лыж - по-моему это был камень в огород Виззов, которые тоже делали такую акцию, правда всего 2 дня для бронирования или что-то такое (точно не помню).
Это скорее не камень в огород визов был, т.к. у последних акция всего два дня была, а наконец включение мозгов и допирание до того, что много лыжников летит люфтами, т.к. у них провоз лыж все время бесплатный при сопоставимых ценах, в то время как МАУ, если память не изменяет, то ли 50 то ли 80 евро за сегмент за лыжи драли. Ввели бы раньше бесплатный провоз, взял бы себе на зиму МАУ, а так уже на люфтов прикупил.
В Борисполі нова зміна диспетчерів? З ранку сьогодні Балтік400 не зміг з першого разу сісти - пішов на друге коло, зараз ось ЕйрФранс1252 з missed approach
Терминал В аэропорта «Борисполь» будет использоваться для чартерных рейсов и лоу-кост компаний.
Об этом рассказал гендиректор аэропорта «Борисполь» Алексей Кочанов.
Он отметил, что с переводом внутренних рейсов авиакомпании МАУ в терминал D, «терминал В будет использоваться для чартерных рейсов и лоу-кост компаний».
«В этих сегментах технологические процессы по обслуживанию пассажиров и багажа гораздо проще», - уточнил он.
«С 27 октября мы уже начали перевод чартерных программ в терминал В. Перевели авиакомпании МАУ и Авиалинии Харькова. До 14 ноября переведем ЮтЭйр и в ноябре - Розу Ветров. После этого начинаем переводить лоу-кост перевозчиков (Flydubai, AirArabia и др.)», - рассказал Кочанов.
Он также заявил, что терминал F будут «быстро и недорого переконфигурировать в грузовой терминал».
«Ключевые игроки грузового авиарынка (МАУ, Lufthansa и TurkishAirlines) заинтересованы в развитии терминала F, как грузового», - уверяет гендиректор аэропорта.
«Пока терминал законсервирован. Это связано с отсутствием полноценного подъезда к терминалу F грузового транспорта. Необходимо, чтобы он не совпадал со схемой подъезда пассажиров. Мы уже понимаем, где должен проходить альтернативный подъезд и договариваемся с собственниками земельных участков, на границе которых проходит эта дорога», - пояснил он.
«Проект и работы по строительству второго этажа в терминале D будут стоить около 90 миллионов гривен. По терминалу F пока нет сметы, стоимость его переконфигурации - до 15 миллионов гривен», - сообщил чиновник.