Я з Юнайтед в сумі налітав майже 70-80 тис. миль, тому досвід трохи є. Поділюся враженнями від свого останнього перельоту по маршруту AUS-IAD-MUC-LWO.
AUS-IAD (Austin, TX - Washnington-Dulles)
Чекін в Остіні пройшли онлайн з день до вильоту, проте посадкові талони система не видала, так як в нас міжнародний рейс і необхідно було перевірити паспорти.
В аеропорту Остіна нас чекав не дуже приємний сюрприз: планований Embraer EMB170 замінили на на обшарпаний CRJ700 (N505MJ), в якого внутрішня оббивка була в багатьох місцях проклеєна скотчем
![В шоке :shock:](./images/smilies/kolobok_eek.gif)
Харчування стандартне для United: б/а напої безкоштовні і безлімітні, алкоголь і їжа - за гроші. Правда зі снеків тільки Tapas і ще якісь снеки.
IAD-MUC (Washnington-Dulles - Munich)
У Вашингтоні нас чекав приємний сорприз - оновлений Boeing 767-300 (N675UA). Салон економ класу так само як і бізнес клас був повністю перероблений: нові крісла, нові багажні корзини, оббивка салону, туалети і т.д, і .т.д. В кріслах поставили нові LCD панелі, які нагадують iPad Mini. Вибір фільмів колосальний - більше 200, включаючи як новинки, так і класику. Доволі немало фільмів дубльовані російською, правда треба трошки потратити часу, щоб знайти їх.
Місця для ніг теж доволі немало і сидіти в кріслі досить комфортно: Їжу я не фоткав, бо в літаку я не їв. Зазвичай при нічному перельоті я стараюся поїсти в аеропорту і добре поспати. Зрештою, щодо їжі, то в United все стандартно: б/а напої безкоштовні і безлімітні, алкоголь - за гроші, гаряча їжа і снеки включена в ціну (оскільки це трансатлантика).
Ми мали шанс сісти в Шенноні, оскільки одному із пасажирів стало дуже погано. По салону бігали стюардеси і шукали лікаря, але все обійшлося. Проте в Мюнхені нас зустрічали карети швидкої і всіх попросили сидіти, поки хворого не заберуть лікарі. Після цього нас пристикували до телетрапу і всі спокійно покинули літак.
MUC-LWO (Munich - Lviv)
Все стандартно: CRJ900 від Lufthansa. Непоганим був сніданок, який складався з Actimel та "яблучного снеку":