Аэрофлот (SU)

Закрито
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення made_in_ukraine »

dmtr писав:свіжий срачик про перевіс )) http://becky-sharpe.livejournal.com/1577776.html
Ця "пані" (без лапок не можу, бо культурний та освітній рівень цієї істоти знаходиться на доісторичному рівні) одного разу мала інцидент у Лондоні, свідком якого я мав честь бути. З величезним задоволенням особисто на місці оформив перманентну заборону на користування будь-якими рейсами Lufthansa Group and went extra mile, щоб повідомити партнерів про репутацію цього псевдо культурного створіння. BA, LOT, AF внесли її у чорний список теж (не без моєї допомоги).

Щодо карток, то GURU має рацію. Ви можете мати номер золотої картки та внести її при бронюванні (при купівлі квитка система не робить matching між власником картки та пасажиром). А саме на реєстрації агенти повинні перевірити відповідність імен для надання привілеїв.
Юрий Николаев
Airbus A320
Повідомлень: 304
З нами з: 09 квітня 2012, 09:57
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Юрий Николаев »

made_in_ukraine - она рейсом Lufthansa летела в (из) Лондон? :-) И по вашему уведомлению ее внесли в черные списки авиакомпании, не входящие в Star Alliance?
У меня нет оснований не доверять вам, зная, что вы действительно работали в Lufthansa, но как-то уж чересчур детективно все получилось, прямо "за полчаса злодей был раскрыт и обнародован"....
Аватар користувача
XII
A380
Повідомлень: 1917
З нами з: 24 січня 2011, 22:48
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення XII »

Не понимаю, в чем сложность сверить имя, указнное на карте, и имя в паспорте. Одинаковые привилегии положены и пассажирам, регистрирующимся онлайн, и тем, кто чекинится на стойке.
Юрий Николаев
Airbus A320
Повідомлень: 304
З нами з: 09 квітня 2012, 09:57
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Юрий Николаев »

Статусная карточка, зарегистрированная при покупке билета (или онлайн-регистрации) дает возможность начисления миль за полетный сегмент.
Статусная карточка, предъявленная при регистрации, дает возможность на получение других статусных привилегий - чекин за стойкой бизнес-класса, приглашение в бизнес-зал, дополнительный бесплатный багаж.
Теоретически это вообще могут быть две разные карты. На чекине сотрудник аэропорта всегда может внести карточку в билет (если система сбойнула). Это не повод для конфликта. Карточку она предъявила - да, имя-фамилия совпали - да, привелегии получает, не совпали - извините.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10252
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Sentry »

Собственно теперь понятно, почему она летает только Аэрофлотом. А еще жалуется на дорогие билеты :) Такие красивые картинки с ценами в бложике... А не рассказывает, что полететь по дешевым ценам не может.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення GURU »

Любому пассажиру авиакомпании (в данном случае Аэрофлот) нужно внимательно прочитать ее правила и знать свои обязанности и права .
Коржик
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 26 грудня 2008, 19:35

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Коржик »

made_in_ukraine писав:
dmtr писав:свіжий срачик про перевіс )) http://becky-sharpe.livejournal.com/1577776.html
Ця "пані" (без лапок не можу, бо культурний та освітній рівень цієї істоти знаходиться на доісторичному рівні) одного разу мала інцидент у Лондоні, свідком якого я мав честь бути. З величезним задоволенням особисто на місці оформив перманентну заборону на користування будь-якими рейсами Lufthansa Group and went extra mile, щоб повідомити партнерів про репутацію цього псевдо культурного створіння. BA, LOT, AF внесли її у чорний список теж (не без моєї допомоги).

Щодо карток, то GURU має рацію. Ви можете мати номер золотої картки та внести її при бронюванні (при купівлі квитка система не робить matching між власником картки та пасажиром). А саме на реєстрації агенти повинні перевірити відповідність імен для надання привілеїв.
А как действует механизм "черного списка"?
Как система бронирования блокирует выписку билета неугодному пассажиру?
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення dmtr »

ага мені теж цікаво про блек-лісти!
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення ATk »

В данном случае "те еще бляди" относится по моему как раз к авторше. Эти люди ничему не учатся. Их же уже в 1917 стреляли. Но нет.

____________________

Выстояла очередь к стойке бизнес-регистрации, (имею право, раз с картой). Пассажиров передо мной обслуживали 10!!! минут. И вежливо прошу регистраторшу: "Зарегистрируйте меня на первый ряд, пожалуйста, я вас отблагодарю". Я уже заранее дома зарегистрировалась по интернету, но там были первые ряды блокированы, и мне досталось место довольно далеко. А я знаю, что первые ряды они придерживают обычно. Раньше, когда я летала через VIP-зал, меня всегда сажали на первый ряд, снимали бронь.

Прошу вежливо, отблагодарить обещаю. В паспорте уже лежит 1500 тысячи - все регистраторы Аэрофлота до того, как я стала летать бизнесом, всегда брали у меня чаевые.

_____________________

P.S. почитал ее блог еще немного. Сильно расширило кругозор. Дажее знаю, смеяться или плакать.
Mazepa
Airbus A318
Повідомлень: 75
З нами з: 26 жовтня 2010, 15:04
Звідки: MMX
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Mazepa »

Не пойму, отчего так на авторшу накинулись. Человек приносит огромные прибыли авиакомпании, а в ответ получает такое жлобское отношение. В соседней теме толпой писали о том, что основа, надежда и опора всех АК - именно такие лояльные пассажиры, готовые переплачивать за места в бизнесе и покупать билеты за пару дней до вылета. А теперь такой же толпой пинаете этого же пассажира.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення ATk »

Mazepa писав:Не пойму, отчего так на авторшу накинулись. Человек приносит огромные прибыли авиакомпании, а в ответ получает такое жлобское отношение. В соседней теме толпой писали о том, что основа, надежда и опора всех АК - именно такие лояльные пассажиры, готовые переплачивать за места в бизнесе и покупать билеты за пару дней до вылета. А теперь такой же толпой пинаете этого же пассажира.

Мне трудно как то пожалеть человека который дает 30$ "на чай" на стойке регистрации и возмущается что в кои то веки это не сработало.
Это все из разряда "А у кого нет миллиарда, те могут идти в жопу" (с)

_____________________

Кстат из контекста очевидно что на первой стадии ничего пертепаковывать она не хотела а тупо давила на психику. Ни одна авиакомпания не будет возражать если вы после взвешивания переложите часть вещей чтобы вписаться в максимум. И из того что работницу аэрофлота в общем ни за что называет "Вошью" можно сделать вывод как выглядел этот диалог в реале.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення made_in_ukraine »

Юрий Николаев писав:made_in_ukraine - она рейсом Lufthansa летела в (из) Лондон? :-) И по вашему уведомлению ее внесли в черные списки авиакомпании, не входящие в Star Alliance?
У меня нет оснований не доверять вам, зная, что вы действительно работали в Lufthansa, но как-то уж чересчур детективно все получилось, прямо "за полчаса злодей был раскрыт и обнародован"....
Ця історія трапилась минулого року, і якимось чином її забув повідомити.

Якщо я не помиляюсь, вона летіла з Лондона через Франкфурт у Москву (або Петербург). Ситуація склалась так, що її рейс Аерофлота скасували (чи вона запізнилась на нього - я вже не пригадую), і Аерофлот переписав її квиток на рейс Lufthansa. Того самого для тим самим рейсом повертались багато інших працівників а/к Lufthansa (у Великобританії був семінар IATA). Оригінальний квиток у неї був у бізнес класі, але оскільки її перебронювали фактично за 1 годину до відправлення рейсу, то на сегменті Лондон-Франкфурт в неї було місце в економ (бізнес був зайнятий R-ними пасажирами, тобто employee ID - і теоретично flight manager мав би зробити downgrade для одного з ID пасажирів, щоб "відкрити" місце для пасажира, котрий платить. Але враховуючи, що тоді летів топ-менеджмент, flight manager цього не зробив), з подальшим сегментом до Москви у бізнес класі. Деталі описувати не буду, але крику було чути поза Heathrow. Окрім цього, ця пані ледве говорить англійською (принаймні на той момент), намагалась скрізь та усюди "світити" службовим паспортом (котрий для англійців означав абсолютно нічого) та двома десятками кредиток на сумками а ля Віттон тощо. Під час рейсу вона вимагала надати їй їжу бізнес класу, посадити її поміж пасажирами бізнесу і ще якусь єресь. Коли я звернувся до неї з проханням замовкнути (адже то був останній рейс і всі були шалено втомлені), вона мені нахамила (не усвідомлюючи, що для мене як українська, так і російська - іноземні, і тому мій акцент звучатиме "дивно" на цих мовах) на кшталт "Пошел на ... Еще мне тут не указывала украинская бля..." Little did she know.... Поговоривши з капітаном, я склав рапорт, подав на розгляд - і протягом доби її внесли до чорного списку. Підстава - пасажир складає потенційне небезпеку на борту. Того самого дня я розіслав рапорт та наше рішення бо найбільших а/к, котрі прийняли відповідні рішення.

Всередині Star Alliance діє спільний чорний список, тому в усіх а/к, що належать Star Alliance її ім'я та дані заблоковані. Щодо інших а\к, то я знаю про те, що її таки внесли через приватні розмови зі співробітниками відповідних а/к.

Процедура чорного списку досить проста - ви купуєте квиток, система його виписує, але та система, котра робить реєстрації напряму прив'язана до чорного списку. Тому під час реєстрації пасажиру, чиї дані є у чорному списку, відмовляють у перевезенні та повертають кошти. Якщо в нас є гіпотетичний пасажир Ann Thomson, котра занесена у чорний список (у котрому є дані паспорта, дати народження, місця народження, громадянства тощо), то ця пані при бронюванні квитка як Annе Thomson буде перевірена системою на можливість приналежності до списку (система автоматично відфільтровує список пасажирів за 72, 48, 24, 12, 6 та 1 годину до відправлення та робить рекомендації для flight manager про потенційних пасажирів чорного списку). Ось чому під час реєстрації деякі агенти працюють з одним пасажиром довше, бо перевіряють його по декільком пунктах можливості приналежності до чорного списку. Приналежність до чорного списку - перманентна, з можливість бути винесеним з нього керуючим а/к.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення made_in_ukraine »

Mazepa писав:Не пойму, отчего так на авторшу накинулись. Человек приносит огромные прибыли авиакомпании, а в ответ получает такое жлобское отношение. В соседней теме толпой писали о том, что основа, надежда и опора всех АК - именно такие лояльные пассажиры, готовые переплачивать за места в бизнесе и покупать билеты за пару дней до вылета. А теперь такой же толпой пинаете этого же пассажира.
Є fine line між пасажирами, котрі купують високі класи, та пасажирами, що придбали дорогі квитки АЛЕ котрі своєю поведінкою та відсутністю такту завдають незручностей не тільки тим, котрі заплатили великі гроші, але і решті пасажирів. Через таких пасажирів (котрих на щастя - меншість), а/к втратить будь-якого пасажира.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення GURU »

Занятно , так вот почему она летает в Лондон не ВА , а Аэрофлотом .
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення ATk »

made_in_ukraine писав:
Юрий Николаев писав:made_in_ukraine - она рейсом Lufthansa летела в (из) Лондон? :-) И по вашему уведомлению ее внесли в черные списки авиакомпании, не входящие в Star Alliance?
У меня нет оснований не доверять вам, зная, что вы действительно работали в Lufthansa, но как-то уж чересчур детективно все получилось, прямо "за полчаса злодей был раскрыт и обнародован"....
Ця історія трапилась минулого року, і якимось чином її забув повідомити.

Якщо я не помиляюсь, вона летіла з Лондона через Франкфурт у Москву (або Петербург). Ситуація склалась так, що її рейс Аерофлота скасували (чи вона запізнилась на нього - я вже не пригадую), і Аерофлот переписав її квиток на рейс Lufthansa. Того самого для тим самим рейсом повертались багато інших працівників а/к Lufthansa (у Великобританії був семінар IATA). Оригінальний квиток у неї був у бізнес класі, але оскільки її перебронювали фактично за 1 годину до відправлення рейсу, то на сегменті Лондон-Франкфурт в неї було місце в економ (бізнес був зайнятий R-ними пасажирами, тобто employee ID - і теоретично flight manager мав би зробити downgrade для одного з ID пасажирів, щоб "відкрити" місце для пасажира, котрий платить. Але враховуючи, що тоді летів топ-менеджмент, flight manager цього не зробив), з подальшим сегментом до Москви у бізнес класі. Деталі описувати не буду, але крику було чути поза Heathrow. Окрім цього, ця пані ледве говорить англійською (принаймні на той момент), намагалась скрізь та усюди "світити" службовим паспортом (котрий для англійців означав абсолютно нічого) та двома десятками кредиток на сумками а ля Віттон тощо. Під час рейсу вона вимагала надати їй їжу бізнес класу, посадити її поміж пасажирами бізнесу і ще якусь єресь. Коли я звернувся до неї з проханням замовкнути (адже то був останній рейс і всі були шалено втомлені), вона мені нахамила (не усвідомлюючи, що для мене як українська, так і російська - іноземні, і тому мій акцент звучатиме "дивно" на цих мовах) на кшталт "Пошел на ... Еще мне тут не указывала украинская бля..." Little did she know.... Поговоривши з капітаном, я склав рапорт, подав на розгляд - і протягом доби її внесли до чорного списку. Підстава - пасажир складає потенційне небезпеку на борту. Того самого дня я розіслав рапорт та наше рішення бо найбільших а/к, котрі прийняли відповідні рішення.

Всередині Star Alliance діє спільний чорний список, тому в усіх а/к, що належать Star Alliance її ім'я та дані заблоковані. Щодо інших а\к, то я знаю про те, що її таки внесли через приватні розмови зі співробітниками відповідних а/к.

Процедура чорного списку досить проста - ви купуєте квиток, система його виписує, але та система, котра робить реєстрації напряму прив'язана до чорного списку. Тому під час реєстрації пасажиру, чиї дані є у чорному списку, відмовляють у перевезенні та повертають кошти. Якщо в нас є гіпотетичний пасажир Ann Thomson, котра занесена у чорний список (у котрому є дані паспорта, дати народження, місця народження, громадянства тощо), то ця пані при бронюванні квитка як Annе Thomson буде перевірена системою на можливість приналежності до списку (система автоматично відфільтровує список пасажирів за 72, 48, 24, 12, 6 та 1 годину до відправлення та робить рекомендації для flight manager про потенційних пасажирів чорного списку). Ось чому під час реєстрації деякі агенти працюють з одним пасажиром довше, бо перевіряють його по декільком пунктах можливості приналежності до чорного списку. Приналежність до чорного списку - перманентна, з можливість бути винесеним з нього керуючим а/к.

Жму руку. ;)
GURU писав:Занятно , так вот почему она летает в Лондон не ВА , а Аэрофлотом .
Похоже скоро придется ездить поездом.
Visjaka
Airbus A319
Повідомлень: 137
З нами з: 01 лютого 2011, 08:58
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Visjaka »

А тем временем очередная задержка рейса на Харьков до 5-05... когда же это закончится-то? :(
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення ATk »

известно когда. с зимнего разписания порежут сетку (может и Харьков)- и закончится.
Tibeliuss
Airbus A318
Повідомлень: 96
З нами з: 13 липня 2012, 22:55
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення Tibeliuss »

ATk писав:известно когда. с зимнего разписания порежут сетку (может и Харьков)- и закончится.
Харьков пока "продаётся", как в зимнем расписании`12-13, так и в летнем 2013.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення GURU »

ATk писав:
Mazepa писав:Не пойму, отчего так на авторшу накинулись. Человек приносит огромные прибыли авиакомпании, а в ответ получает такое жлобское отношение. В соседней теме толпой писали о том, что основа, надежда и опора всех АК - именно такие лояльные пассажиры, готовые переплачивать за места в бизнесе и покупать билеты за пару дней до вылета. А теперь такой же толпой пинаете этого же пассажира.

Мне трудно как то пожалеть человека который дает 30$ "на чай" на стойке регистрации и возмущается что в кои то веки это не сработало.
Это все из разряда "А у кого нет миллиарда, те могут идти в жопу" (с)

_____________________

Кстат из контекста очевидно что на первой стадии ничего пертепаковывать она не хотела а тупо давила на психику. Ни одна авиакомпания не будет возражать если вы после взвешивания переложите часть вещей чтобы вписаться в максимум. И из того что работницу аэрофлота в общем ни за что называет "Вошью" можно сделать вывод как выглядел этот диалог в реале.
... ну если быть точным то чуть меньше 50 долларов на чай
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Аэрофлот (SU)

Повідомлення dmtr »

історія з блек-лістом неоднозначна- те шо вони істеричка і хамло зрозуміло, але чи дійсно це кваліфікується як "потенційна небезпека"? більше схоже, що пані на понтах роздратувала і образила made_in_ukraine, а він вирішив помститися:) бабка надвоє гадала))
Закрито

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей