Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Господа, что за загадочный рейс Львов — Мадрид на 737-500?
http://spotters.net.ua/file/?id=58006&size=large
http://spotters.net.ua/file/?id=58005&size=large
http://spotters.net.ua/file/?id=58006&size=large
http://spotters.net.ua/file/?id=58005&size=large
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так він був регулярним до початку реконструкції, по понеділках літав. Були ще плани, до кризи, запускати другу частоту. А амадеусі можна було бачити 2 рейси на тиждень, але криза внесла корективи.
Щоб для вас не було сюрпризу, скажу що й в Барселону був рейс від МАУ по четвергах.
Щоб для вас не було сюрпризу, скажу що й в Барселону був рейс від МАУ по четвергах.
- DimonK
- Airbus A340
- Повідомлень: 762
- З нами з: 19 жовтня 2010, 17:12
- Звідки: ZP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Никита интересуется тем, как он может взлететь с короткой полосы Львова с топливом до Мадрида.
Сколько сейчас во Львове длинна полосы?
Сколько сейчас во Львове длинна полосы?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
2000 м, я уже посмотрел. Должно хватить.DimonK писав:Никита интересуется тем, как он может взлететь с короткой полосы Львова с топливом до Мадрида.
Сколько сейчас во Львове длинна полосы?
Что это был за рейс? ФК «Карпаты» на сборы увезли?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Колядників забрав. Перед Різдвом був inbound рейс
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Letiv 12/01 zi Lvova do Madryda...vreazhennya tilky pozytyvni...khocha lvivska tamozhnya- urodu koncheni ( i koly vony vzhe naidyatsya?!) ...ale to do MAU ne maye zhodnogo vidnoshennya (spodivayus)...z Starym Novym rokom vsikh! 

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
146 сегментов?made_in_ukraine писав:У мене за 2010 рік було 83 польоти з МАУ (в основному Київ-Лондон, Київ-Брюссель та Київ-Франкфурт), з котрих затримка з вильотом та прибуттям більше, ніж на 15 хвилин, була у лише 6 рейсів, при цьому жоден рейс не затримався більше, ніж на 60 хвилин. Багаж було втрачено 2 рази і повернуто протягом 36-48 годин (що дало змогу купити речі за рахунок а/к). На 2011 рік маю наразі 52 польоти заплановані з цією а/к (хоча цього року в основному доместік).ИМЯ писав: Справа не в тому скільки разів на рік літаю особисто я. Я свою проблему вирішу. Справа у тому, що за останні 2-3 роки авіакомпанія, яка надавала мені якісні послуги у минулому, повільно але неухильно зіпсувала свій імідж в такій мірі, що я, постійний клієнт, готова пожертвувати комфортом прямого перельоту, заради впевненості у безпеці. Чи не те саме відбувалося свого часу з АероСвітом?
У 2009 році з Аеросвітом мав пролетіти 146 сегментів, але після 4 сегментів, котрі затримались на 90 хвилин, усі решта квитків були скасовані. З січня 2009 року Аеросвіт на бачить жодної копійки з бюджету представництва ООН в Україні. Так що, голосуйте гаманцем, шановні...
Это что билеты сразу были куплены, или просто забронированы, или просто планировалось полететь?
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
made_in_ukraine писав:У мене за 2010 рік було 83 польоти з МАУ (в основному Київ-Лондон, Київ-Брюссель та Київ-Франкфурт), з котрих затримка з вильотом та прибуттям більше, ніж на 15 хвилин, була у лише 6 рейсів, при цьому жоден рейс не затримався більше, ніж на 60 хвилин. Багаж було втрачено 2 рази і повернуто протягом 36-48 годин (що дало змогу купити речі за рахунок а/к). На 2011 рік маю наразі 52 польоти заплановані з цією а/к (хоча цього року в основному доместік).ИМЯ писав: Справа не в тому скільки разів на рік літаю особисто я. Я свою проблему вирішу. Справа у тому, що за останні 2-3 роки авіакомпанія, яка надавала мені якісні послуги у минулому, повільно але неухильно зіпсувала свій імідж в такій мірі, що я, постійний клієнт, готова пожертвувати комфортом прямого перельоту, заради впевненості у безпеці. Чи не те саме відбувалося свого часу з АероСвітом?
У 2009 році з Аеросвітом мав пролетіти 146 сегментів, але після 4 сегментів, котрі затримались на 90 хвилин, усі решта квитків були скасовані. З січня 2009 року Аеросвіт на бачить жодної копійки з бюджету представництва ООН в Україні. Так що, голосуйте гаманцем, шановні...
Извините за любопытсво но зачем вы столько летаете???????)))))))))))Очень интересно!!!
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
@ Коржик і Madcat: Будь-яка велика корпоративна інституція/організація планує так званні рутинні подорожі, тобто ті, котрі відбудуться відповідно до бізнес концепції розвитку (наприклад, пов'язано з контролем якості продукції, що виробляється у регіонах чи у інших країнах, моніторингом виконання програм розвитку тощо). Як правило, це пов'язано з необхідністю бути у Києві у 8 годині ранку, щоб отримати розпорядження, довести його до відома у Львові об 11 годині, о 15 - у Харкові, а у 20 годині - повечеряти дома у Києві.
Мої сегменти з 2010 року були заброньовані відповідно до corporate travel agreement, котре існує між моєю компанією та МАУ. Як правило, сегменти бронюються у semi-flex чи full flex fares і квиток виписується за декілька годин до відправлення (звісно, ми не платимо full fare, а лише corporate rate). У випадку з Аеросвітом рішення відмовитись від послуг цієї компанії приймав не я, я керівник моєї організації у 2009 році, коли йому у Києві по-хамськи пояснили, що "это вообще не мои проблемы, что ваш рейс задерживается. Хотите пунктуальность - летите своим собственным самолетом. И вообще - сейчас позову охрану". І це було сказано 70-літньому чоловіку, котрий мав дипломатичний паспорт та статус другої особи представництва ООН в Україні.
Тоді Аеросвіт отримав листа від ООН з подякою за послуги у 2002-2009 роках, а також вказівку скасувати усі бронювання, що були чинні на 2009 рік. І уявіть собі таке: ніхто з Аеросвіту не передзвонив, щоб запитати причину скасування бронювань і чому а/к втратила контракт вартістю коло 80000 доларів. Коли ми скасовували декілька квитків з МАУ (через те, що просто зникла потреба летіти),після 3 скасувань МАУ передзвонили і запитали, чи все гаразд, чи можливо є якась "МАУ-залежна" причина скасування.
Мої сегменти з 2010 року були заброньовані відповідно до corporate travel agreement, котре існує між моєю компанією та МАУ. Як правило, сегменти бронюються у semi-flex чи full flex fares і квиток виписується за декілька годин до відправлення (звісно, ми не платимо full fare, а лише corporate rate). У випадку з Аеросвітом рішення відмовитись від послуг цієї компанії приймав не я, я керівник моєї організації у 2009 році, коли йому у Києві по-хамськи пояснили, що "это вообще не мои проблемы, что ваш рейс задерживается. Хотите пунктуальность - летите своим собственным самолетом. И вообще - сейчас позову охрану". І це було сказано 70-літньому чоловіку, котрий мав дипломатичний паспорт та статус другої особи представництва ООН в Україні.
Тоді Аеросвіт отримав листа від ООН з подякою за послуги у 2002-2009 роках, а також вказівку скасувати усі бронювання, що були чинні на 2009 рік. І уявіть собі таке: ніхто з Аеросвіту не передзвонив, щоб запитати причину скасування бронювань і чому а/к втратила контракт вартістю коло 80000 доларів. Коли ми скасовували декілька квитків з МАУ (через те, що просто зникла потреба летіти),після 3 скасувань МАУ передзвонили і запитали, чи все гаразд, чи можливо є якась "МАУ-залежна" причина скасування.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Спасибо за обстоятельный ответ. Очень интересно с точки зрения корпоративной продажи.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Можно я буду писать на русском?))Спасибо вам большое за ответ, теперь я все понял, мне казалось, что я много летаю, но теперь я понял что нет))То что вы написали про Аэросвит, это в очередной раз объясняет как эта авиакомпания относится к своим клиентам, будь это несколько билетов в год или больше ста!!!
П.С.Какой кайф иметь такую работенку))Извольте поинтересоваться, я так понимаю вы как и все мы тут на форуме любитель авиации?
П.С.Какой кайф иметь такую работенку))Извольте поинтересоваться, я так понимаю вы как и все мы тут на форуме любитель авиации?
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дякую! Так, я, як і переважна більшість користувачів цього форуму, - аматор авіації з деякими знаннями ведення цього бізнесу. Певний проміжок часу я провів всередині Люфтганзи під час їхнього "зототого віку" у 2000-ч роках, а наразі - просто пасажир. І зрештою ці часті подорожі втрачають свою привабливість після 10-20 польоту, коли ти знаєш усі РА напам'ять, орієнтуєшся у розкладі та умовах використання тарифів краще, ніж агент з продажу квитків. Але alia iacta est...
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну теперь все стало ясно!Я бы сказал классно в вашей работе не количество полетов, а то что можно посмотреть другие страны)made_in_ukraine писав:Дякую! Так, я, як і переважна більшість користувачів цього форуму, - аматор авіації з деякими знаннями ведення цього бізнесу. Певний проміжок часу я провів всередині Люфтганзи під час їхнього "зототого віку" у 2000-ч роках, а наразі - просто пасажир. І зрештою ці часті подорожі втрачають свою привабливість після 10-20 польоту, коли ти знаєш усі РА напам'ять, орієнтуєшся у розкладі та умовах використання тарифів краще, ніж агент з продажу квитків. Але alia iacta est...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Вчора трохи мав обломець у Львові. Рейс на 16:00 відмінили. А мені потрібно було у Києві до того як ранішній МйЯУ прилітає. В касі сказали не допоможемо нічим. На відроавіа в 17:45 місць нема. Все попав. Але виришив на всяк випадок в КЦ подзвонити. І чудо! Мені зробили ребук на Відроавіа. Правда вилетів не в 17:45, а десь в 22:00. Але то вже таке. На моє здивування було дофіга і трішки вільних місць.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Открыли продажи на Киев-Харьков с 16 февраля. Но на сайте только утренне-вечерний рейс как был осенью, а вот в системах появляется и запланированные 3 рейса в день. Наверное ещё просто в систему не внесли.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
И шо там с ценами?Как и было?khai писав:Открыли продажи на Киев-Харьков с 16 февраля. Но на сайте только утренне-вечерний рейс как был осенью, а вот в системах появляется и запланированные 3 рейса в день. Наверное ещё просто в систему не внесли.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
193 y.e. PT.Madcat писав:И шо там с ценами?Как и было?khai писав:Открыли продажи на Киев-Харьков с 16 февраля. Но на сайте только утренне-вечерний рейс как был осенью, а вот в системах появляется и запланированные 3 рейса в день. Наверное ещё просто в систему не внесли.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 821
- З нами з: 08 серпня 2010, 13:46
- Звідки: HRK (Kharkov)
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дорого(((((((Vasya писав:193 y.e. PT.Madcat писав:И шо там с ценами?Как и было?khai писав:Открыли продажи на Киев-Харьков с 16 февраля. Но на сайте только утренне-вечерний рейс как был осенью, а вот в системах появляется и запланированные 3 рейса в день. Наверное ещё просто в систему не внесли.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Как и обещали - цена останется без измененийMadcat писав:Дорого(((((((Vasya писав:193 y.e. PT.Madcat писав:
И шо там с ценами?Как и было?

50 чел. заполнял Днепросвит, а МАУ дозаполнит оставшиеся 18 за счёт стыковок и гарантии отсутствия Саабов.
Да и бизнес класс нормальный появится.
От себя добавлю - я за акцию 50 долл РТ!!!!
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А в АН-148, что только 68 мест?khai писав:Как и обещали - цена останется без измененийMadcat писав:Дорого(((((((Vasya писав:193 y.e. PT.![]()
50 чел. заполнял Днепросвит, а МАУ дозаполнит оставшиеся 18 за счёт стыковок и гарантии отсутствия Саабов.
Да и бизнес класс нормальный появится.
От себя добавлю - я за акцию 50 долл РТ!!!!
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість