яким чином надали докази, що вони не вертають гроші? і який банк?
Bees Airline (7B)
Re: Bees Airline (7B)
Приват, по МАУ лише скрін із сайту, по Мотор Січ копію мого листа з проханням повернути кошти.
Re: Bees Airline (7B)
скрін, що рейс скасовано?
бо в мене рейс у жовтні, сайт МАУ вважає бронювання неіснуючим, і хз що робити. Офіційно рейси припинені до 24 серпня. Чекати до жовтня не хочеться.
бо в мене рейс у жовтні, сайт МАУ вважає бронювання неіснуючим, і хз що робити. Офіційно рейси припинені до 24 серпня. Чекати до жовтня не хочеться.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Bees Airline (7B)
Думаю, что в этом случае чарджбек удался, т.к. другая сторона не стала его оспаривать. О причинах можно только догадываться: от доброй воли, до нехватки персонала.leopolis писав: ↑09 серпня 2022, 12:18 Насправді форс-мажорні обставини лише дають право авіакомпаніям не виконувати свої обов'язки за договором перевезення, якими є власне доставити пасажира з точки А в точку Б, та аж ніяк не є підставою для неповернення грошових коштів. Особисто повернув за час воєнного стану через процедуру чарджбеку кошти від МАУ та Мотор Січі.
Форс мажор дает право не выполнять свои обязанности по договору. Возврат денег за неоказанную услугу, это тоже обязанность по договору. И форс мажор дает право не исполнять и эту обязанность тоже. Не вечно, а только до окончания форс мажора.
Re: Bees Airline (7B)
Не буду з Вами тут заглиблюватися в юридичні тонкощі, лише скажу, що повернення коштів регулюється в даному випадку не договором.
Re: Bees Airline (7B)
Цікаве інтерв'ю від Хайнацького:
https://biz.liga.net/ua/all/transport/i ... sto-boeing
https://biz.liga.net/ua/all/transport/i ... sto-boeing
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Bees Airline (7B)
Так, особливо щодо конкуренції. Зрозуміло, що з Візз та Раяном без допомоги конкурувати буде неможливо. Але і "паритетна основа" - не вихід. Її вже не було у лютому 2022, а якщо вводити після війни - попит значно перевищуватиме пропозицію. Потрібен інший механізм.
Re: Bees Airline (7B)
Укр АК залишаться тільки ринки не ЄС, чартери та другорядні напрямки в ЄС.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Bees Airline (7B)
Або в завантажені хаби, де діють правила розподілу слотів. Тому Ryanair літає Дублін-Амстердам.
Re: Bees Airline (7B)
Не вистачить рейсів на всіх бажаючих у Райана і Візз. Тому будуть літати всі. Як наприклад до війни літало 5-6 бортів на маршруті Київ - Варшава і були бітком. Ну і чартери возити теж комусь потрібно.
Re: Bees Airline (7B)
Райяну не проблема хоч 10 рейсів на добу. Тут тільки Лот хіба ще зможе під транзит
Re: Bees Airline (7B)
Може й не проблема але ж їх не було. Один бітком напханий кислотний біззовський 737. Мау мали то 2 то 3 рейси в день до ковіду, ЛОТ - 3 в Бориспіль і один в Жуляни, Райян і Візз по одному. СкайАп літав до Лодзі, що поруч із Варшавою і якщо не помиляюсь збирався до Варшави але ковід зламав їм плани.
Сумаром 9-10 рейсів щоденно з яких умовні "лоукости" мали тільки 2 і чомусь не спішили запускати 10 рейсів.
ИМХО: якщо "класики" не будуть виставляти гігантський цінник то завжди знайдуть пасажирів. Умовні Польща, Німеччина, Італія завжди будуть в попиті.
Re: Bees Airline (7B)
Не було мети у Райяна. Зараз зовсім інше.chukinson писав: ↑27 липня 2023, 18:17Може й не проблема але ж їх не було. Один бітком напханий кислотний біззовський 737. Мау мали то 2 то 3 рейси в день до ковіду, ЛОТ - 3 в Бориспіль і один в Жуляни, Райян і Візз по одному. СкайАп літав до Лодзі, що поруч із Варшавою і якщо не помиляюсь збирався до Варшави але ковід зламав їм плани.
Сумаром 9-10 рейсів щоденно з яких умовні "лоукости" мали тільки 2 і чомусь не спішили запускати 10 рейсів.
ИМХО: якщо "класики" не будуть виставляти гігантський цінник то завжди знайдуть пасажирів. Умовні Польща, Німеччина, Італія завжди будуть в попиті.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Bees Airline (7B)
нарешті прочитав і я інтерв'юalex.s писав: ↑27 липня 2023, 10:50 Цікаве інтерв'ю від Хайнацького:
https://biz.liga.net/ua/all/transport/i ... sto-boeing
на запитанні про конкуренцію з Райаном/Віззом почалося ниття про неможливість її витримати через квитки по 15 доларів...
Виходили статті, що середній чек у даних а/к близько 50 доларів (можу дещо помилятися, точно не пам'ятаю), чому Ви не можете аналогічно продавати частину квитків по 15, а щоб середній чек з усіма доп. послугами був - 50 і конкурувати на рівних умовах? Європейці собі в збиток не літають, отже можна конкурувати "чесно", а не ось це ниття про переросподіл і т.п. Якщо так працювати не можете, то і не треба, ринок і без вас чудово впорається. Не випрошуєте в держави кращих умов, а конкуруйте на рівних!
Наболіло, і це не тільки в авіації, у всі сферах цей совковий менталітет, ниття і виклянчування кращих умов замість справедливої конкуренції.
Re: Bees Airline (7B)
Конкурувати і при цьому бідкатись не заборонено:-) . За це по голові не б'ють.Yaroslav_31 писав: ↑31 липня 2023, 22:00нарешті прочитав і я інтерв'юalex.s писав: ↑27 липня 2023, 10:50 Цікаве інтерв'ю від Хайнацького:
https://biz.liga.net/ua/all/transport/i ... sto-boeing
на запитанні про конкуренцію з Райаном/Віззом почалося ниття про неможливість її витримати через квитки по 15 доларів...
Виходили статті, що середній чек у даних а/к близько 50 доларів (можу дещо помилятися, точно не пам'ятаю), чому Ви не можете аналогічно продавати частину квитків по 15, а щоб середній чек з усіма доп. послугами був - 50 і конкурувати на рівних умовах? Європейці собі в збиток не літають, отже можна конкурувати "чесно", а не ось це ниття про переросподіл і т.п. Якщо так працювати не можете, то і не треба, ринок і без вас чудово впорається. Не випрошуєте в держави кращих умов, а конкуруйте на рівних!
Наболіло, і це не тільки в авіації, у всі сферах цей совковий менталітет, ниття і виклянчування кращих умов замість справедливої конкуренції.
Ну а щодо середнього чека, як то кажуть: "А сегодня с Раян и Визз не все могут конкурировать. Вернее конкурировать могут не только лишь все, мало кто может это делать".
Щоб виходити с прибутком на їх чек, треба багато чого, не дуже реалістичного для наших АК.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Bees Airline (7B)
Абсолютно справедливо каже про неможливість конкурувати. Те, що ви написали показує, що ви просто не розумієте як працює авіація.Yaroslav_31 писав: ↑31 липня 2023, 22:00 нарешті прочитав і я інтерв'ю
на запитанні про конкуренцію з Райаном/Віззом почалося ниття про неможливість її витримати через квитки по 15 доларів...
Виходили статті, що середній чек у даних а/к близько 50 доларів (можу дещо помилятися, точно не пам'ятаю), чому Ви не можете аналогічно продавати частину квитків по 15, а щоб середній чек з усіма доп. послугами був - 50 і конкурувати на рівних умовах? Європейці собі в збиток не літають, отже можна конкурувати "чесно", а не ось це ниття про переросподіл і т.п. Якщо так працювати не можете, то і не треба, ринок і без вас чудово впорається. Не випрошуєте в держави кращих умов, а конкуруйте на рівних!
Наболіло, і це не тільки в авіації, у всі сферах цей совковий менталітет, ниття і виклянчування кращих умов замість справедливої конкуренції.
Лише кілька тез, чому конкурувати "на рівних" неможливо. Насправді їх значно більше.
- Раяну\Віззу літаки обходяться значно дешевше через великий розмір замовлення (сотні літаків) та доступ до дуже дешевих кредитних грошей. В Україні обидва пункти неможливі абсолютно.
- За рахунок масштабу будь-які сервіси Раяну та Віззу обходяться значно дешевше в перерахунку на пассажира. Як веб сайт, мобільний застосунок, так і управлінська структура, довкола авіаційні посади, так і навіть кращі ціни на обслуговування на окремих ринках.
- Раян та Візз не втратили колосальні гроші за час війни. Навпаки, за 22 та 23 роки вони отримують значні прибутки.
- Раян та Візз мають доступ до дуже платоспроможного західноєвропейського ринку.
- За рахунок великих запасів та великих прибутків з інших ринків, Раян може навіть зробити всі рейси в Україну безкоштовними на кілька років, щоб конкуренти збанкрутували, а потім зайти на вільний ринок. Для них це не буде дорого.
З урахуванням дуже низької маржинальності авіаційного бізнесу, навіть кілька відсотків ефективності - то прірва. І саме тому для ефективності зараз тренд на об'єднання авіакомпаній. В Європі з Раяном можут конкурувати Люфтганза груп чи IAG. Менші авіакомпанії конкурувати не можуть, так що це не лише про Україну.
Ну і щоб не було все занадто похмуро. В українських АК є свої конкурентні переваги:
- Рейси поза ЄС, в тому числі можливість транзиту пасажирів звідти до ЄС.
- Нижча вартість праці.
Але для вільної конкуренції того буде замало.
Чи чудово впорається ринок без українських АК? Насправді, ні. Якщо подивитись на рейси з країн без власної базової АК (Албанія, Боснія, Словаччина), то ціни там зазвичай досить високі, а кількість рейсів - обмежена. Бо лоукости теж не благодійники і після перемоги у конкуренції ціни підвищуються. Але з іншого боку там є фактор малого ринку.
Re: Bees Airline (7B)
Дійсно високі ціни Албанія, Боснія и Словаччина? Дуже дивно. Албанія новий напрямок, його тільки раскатують, Боснія нова база і багато напрямків, Братислава то як дешевий Відень завжди була...
Re: Bees Airline (7B)
Краще дивитись країни типу Польщі та Румунії. Лоукосты конкрують між собою та є нацпери
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей