Коронавірус і цивільна авіація
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Какие то цифры в сравнении SAS и BA не понятные. Получается, что у SAS в 2019 было 776, а у ВА 988 рейсов, а количество самолетов в компаниях сильно уж отличается в пользу ВА.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Не то, что отрезвляющие, а ужасающие цифры о падении пассажиропотока и бронирований. Некоторые прошлой весной говорили о быстром восстановлении и об отложенном спросе, но спрос все еще еле дышит. Сама статья была о том, какие вакцины признаются большим количеством стран и о том, какая неразбериха нас ожидает после открытия границ, но график заставил взгрустнуть.
P.S. AstraZeneca рулит.

P.S. AstraZeneca рулит.

Re: Коронавірус і цивільна авіація
Можно попробовать построить аналогичный график по украинскому пассажиропотоку)))
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Вот интересный ресурс, который сравнивает еженедельно количество предложенных пассажирских мест авиакомпаниями.
https://www.oag.com/coronavirus-airline-schedules-data
https://www.oag.com/coronavirus-airline-schedules-data
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
А тем временем, если верить ИАТА - то Россия и Китай (причем каждая в отдельности!) обогнали США по доходам от перевозок пассажиров внутри страны
Интересно как скоро те посчитают деньги в чужом кармане, задумаются "а так ли в самом деле опасен короновирус" и дадут команду прекратить эту истерию?
https://www.iata.org/en/iata-repository ... c-markets/

Интересно как скоро те посчитают деньги в чужом кармане, задумаются "а так ли в самом деле опасен короновирус" и дадут команду прекратить эту истерию?
https://www.iata.org/en/iata-repository ... c-markets/
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
https://www.timesofisrael.com/18-orthod ... l-dispute/
Удивительно, насколько по разному правила применяются в зависимости от авиакомпании, а может и в зависимости от конкретного экипажа. Увы, на рейсах из\в Украину за выполнением правил следят не столь строго.
Со стороны Дельты это выглядит так:JTA — Dutch police at Amsterdam’s Schiphol Airport removed 18 Orthodox Jewish girls from a Delta-KLM flight bound for New York on Friday allegedly because they failed to comply with COVID-19 measures about eating at proscribed times.
The girls were part of a group of about 50 people traveling from Kyiv, Ukraine, with a layover in Amsterdam, the NIW Dutch Jewish weekly reported Friday. On the Amsterdam-New York City leg of the journey, which was operated by Delta Airlines in partnership with KLM, some of the girls began to eat their own food outside the designated meal time, allegedly because the flight did not carry food that complied with their community’s strict kosher standards.
When the girls failed to comply with requests to put away their food, flight attendants called police to remove the passengers.
Судя по всему, проблема была в том, что для того, чтобы поесть они сняли маски. А Дельта требует строгого ношения масок вне стандартного времени приема пищи.The safety and well-being of our customers and our crew is always our top priority. Delta flight DL47 today from Amsterdam to New York-JFK was delayed after a group of passengers on board refused to follow the crew’s instructions. After the group refused to leave the plane, all passengers were asked to get off the plane, according to Delta’s protocol. At 12:40 PM local time, the re-boarding process was completed, without the group. We apologize to our customers for the delay and thank our customers for their patience and understanding.
Удивительно, насколько по разному правила применяются в зависимости от авиакомпании, а может и в зависимости от конкретного экипажа. Увы, на рейсах из\в Украину за выполнением правил следят не столь строго.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Я вже якось запостив фотографії з перельотів недавніх, мене звинуватили у порушенні gdpr. На перельотах з/в Україну значна частина пасажирів знімають маску повністю і не реагують на тихі прохання бортпровідників вдягнути маски.
Екіпаж американських авіакомпаній насолоджується своєю владою. Більшість новин про абсурдні зняття з рейсу походять з-за океану.
Екіпаж американських авіакомпаній насолоджується своєю владою. Більшість новин про абсурдні зняття з рейсу походять з-за океану.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
КИЇВ. 7 серпня. УНН. На борту літака авіакомпанії SkyUp, що виконував рейс PQ522 Іракліон-Київ, 6 серпня сталася сутичка між пасажирами, через індивідуальні засоби захисту, повідомляє УНН.
Деталі
Пасажир, який сидів у 6-у ряді, відмовився одягати маску, мотивуючи тим, що він завжди в житті робить те, що хоче.
При спробі зробити фотофіксацію цього факту, пасажир накинувся на людину, яка його фотографувала, спробував відібрати телефон та планшет, з вимогою видалити фото і погрозами стосовно їх публікації.
Силами інших пасажирів дебошира вдалося посадити на місце. Бортпровідники жодним чином не відреагували на інцидент.
Пасажири продовжували робити зауваження йому та просити бортпровідницю також зробити зауваження чоловіку, вплинути на нього та змусити одягнути маску. Бортпровідниця попросила одягнути маску, однак пасажир ніяк не відреагував.
Варто зазначити, що інші пасажири після такого також почали дозволяти собі перебувати в літаку без маски.
На звернення інших пасажирів щодо неадекватної поведінки людей без масок бортпровідники просто перестали реагувати. Вони спокійно обслуговували пасажирів без масок і не звертали на них увагу, на необхідність перебувати протягом всього польоту у засобах індивідуального захисту.
На одне з зауважень бортпровідниця повідомила, що "командир вже підписав попередження і біля літака в аеропорту Києва на дебошира буде чекати поліція".
Однак при прибутті до аеропорту "Бориспіль" жодного екіпажу поліції не було, і, наскільки нам вдалося дізнатися, жодного виклику з борту літака не надходило.
На запитання пасажирів, де поліція і чи викликали її, бортпровідниця, показавши на мікроавтобус VIP-терміналу, сказала, що "ось поліція".
Деталі
Пасажир, який сидів у 6-у ряді, відмовився одягати маску, мотивуючи тим, що він завжди в житті робить те, що хоче.
При спробі зробити фотофіксацію цього факту, пасажир накинувся на людину, яка його фотографувала, спробував відібрати телефон та планшет, з вимогою видалити фото і погрозами стосовно їх публікації.
Силами інших пасажирів дебошира вдалося посадити на місце. Бортпровідники жодним чином не відреагували на інцидент.
Пасажири продовжували робити зауваження йому та просити бортпровідницю також зробити зауваження чоловіку, вплинути на нього та змусити одягнути маску. Бортпровідниця попросила одягнути маску, однак пасажир ніяк не відреагував.
Варто зазначити, що інші пасажири після такого також почали дозволяти собі перебувати в літаку без маски.
На звернення інших пасажирів щодо неадекватної поведінки людей без масок бортпровідники просто перестали реагувати. Вони спокійно обслуговували пасажирів без масок і не звертали на них увагу, на необхідність перебувати протягом всього польоту у засобах індивідуального захисту.
На одне з зауважень бортпровідниця повідомила, що "командир вже підписав попередження і біля літака в аеропорту Києва на дебошира буде чекати поліція".
Однак при прибутті до аеропорту "Бориспіль" жодного екіпажу поліції не було, і, наскільки нам вдалося дізнатися, жодного виклику з борту літака не надходило.
На запитання пасажирів, де поліція і чи викликали її, бортпровідниця, показавши на мікроавтобус VIP-терміналу, сказала, що "ось поліція".
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Жесть. Хотелось бы видеть комментарии от АК по поводу таких ситуаций. Безопасность пассажиров на борту должна быть превыше всего, а тут персонал просто морозиться от пассажиров. Имхо, такие люди просто не должны работать в АК. Если же это сознательная политика АК, то должны быть вопросы у ГАС, как регулятора в вопроса безопасности авиаперевозок.
Я не очень позитивно отношусь к тому, как ведут себя стюарды в США, но там по крайней мере таких неадекватов могут и в наручники посадить, и к креслу скотчем примотать.
Я не очень позитивно отношусь к тому, как ведут себя стюарды в США, но там по крайней мере таких неадекватов могут и в наручники посадить, и к креслу скотчем примотать.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Какой-то непоследовательный клиент ВИП-терминала. Думал, там летают джетами или минимум бизнес-классом, а не такими АК, как Скай.
Ну и поведение. Таких кадров надо кидать в обезьянник вне зависимости от их статуса.
Ну и поведение. Таких кадров надо кидать в обезьянник вне зависимости от их статуса.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Не факт, що з віп терміналу приїхали за порушником спокою. Можливо в період первинного накопичення багатства заможні люди відзначалися некрасивою поведінкою, зараз, здебільшого, намагаються привертати до себе менше уваги. Не потрібно особливого статусу щоб скористатися зодом чи віпом, не космічні гроші, навіть редактор сайту описував свій досвід.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Судя по контексту в статье, наверняка имелось в виду то, что бусик приехал именно за ним.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
А смысл, если потом в автобус как селедку в банку набивают... Что в прошлом году, когда более строго следили за масочным режимом на борту, что в этом. В автобусе еще умиляют плакаты с просьбой держать дистанцию в 1,5 метров
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Смысл в том, что нужно либо исполнять собственные правила, либо отменять их. Не должно быть такого, что одни самые умные решают, что им все можно, а другие должны соблюдать правила.
А если рейс грузят через телетрап, тоже маску можно не одевать?

Re: Коронавірус і цивільна авіація
В прошлом году контролировали с масками на борту, но не контролировали расстояние в автобусе (авиакомпании денег жалко) и на расстоянии 20 см ни какая маска не спасет. И что? Двойной стандарт. И страдают больше от автобуса, а не от переживаний того разбудят ли в бизнес классе пассажира, у которого во сне слезла маска, но который обедает без маски половину полета. А правила конечно нужно выполнять (или имитировать их выполнение?)
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Минулого тижня в Турині, загнали сотню людей в накопичувач на 15 хв, звісно ніяких і 20 см не було, така от короновірусна Італія. На міжміських автобусах можна заповнити лише половину місць на місцевих (80%, по факту всі 120%), в літаку можна заповнити на 100%. Очевидно, що ці заходи лише для того аби не сказали, що "влада нічого не робить".
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість