Ну, в мене трохи інша ситуація. Я здуру переніс рейс по квитку, яки придбаний доволі давно, і можу нарватисть на проблеми з поверненням. Рейс мій невдовзі відмінила сама АК, і я міг би вже чекати повернення коштів. Тепер же чекаю квітня, коли або полечу при відкритих кордонах, або буду чекати відміну при закритих. Найгіршим варіантом буде виконання рейсу при туристичному бані.Liubko писав: ↑05 серпня 2020, 16:38Кажучи про компенсацію мав на увазі якраз повернення коштів за відмінений з ініціативи авіакомпанії рейс.Bagach писав: ↑05 серпня 2020, 15:20 Мова не про компенсацію, а про повернення коштів за відмінений з ініціативи авіакомпанії рейс.
А такому випадку ніяка авіакомпанія не відмовляє. Просто йдуть обіцянки повернути кошти в певний термін, найпоширеніший з яких - 90 днів.
Можна, звичайно, вважати неповернення коштів після 90 днів своєрідною відмовою. Але в описаному мною вище випадку 90 днів проходить пізніше за крайній срок подачі заявки.
Десь (можливо й тут) читав, що хтось подавав заявку на чарджбек одразу після скасування рейсу, як запасний варіант. Скоріш за все через те, що рідко хто в нинішній час повертає кошти протягом 90 днів.
На прикладі раяна. Спершу приходив лист з варіантами повернення коштів або перебронювання. Через декілька днів після обрання повернення коштів приходив лист з ваучером. В листі не було жодного посилання для вибору. От і підстава для заяви на чарджбек.
Chargeback - последняя надежда путешественника
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Востаннє редагувалось 05 серпня 2020, 16:56 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Я вашу ситуацію зрозумів. В будь-якому випадку вам потрібно чекати факту відмови повернути вам кошти. А що саме вас турбує? Або полетите, або отримаєте компенсацію (грошима, або іншим способом). Чому вам так вперлось в чарджбек?Bagach писав: ↑05 серпня 2020, 16:45 Ну, в мене трохи інша ситуація. Я здуру переніс рейс по квитку, яки придбаний доволі давно, і можу нарватисть на проблеми з поверненням. Рей мій невдовзі відмінила сама АК, і я міг би вже чекати повернення коштів. Тепер же чекаю квітня, коли або полечу при відкритих кордонах, або буду чекати відміну при закритих. Найгіршим варіантом буде виконання рейсу при туристичному бані.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Мене турбує в першу чергу те, що зараз рідко хто повертає кошти в обіцяний термін. Ну ось не вірю я, що ЛОТ поверне кошти за 30 днів. Тому зараз кожен випадок з відміною я кваліфікую як потеційний chargeback-case.Liubko писав: ↑05 серпня 2020, 16:54Я вашу ситуацію зрозумів. В будь-якому випадку вам потрібно чекати факту відмови повернути вам кошти. А що саме вас турбує? Або полетите, або отримаєте компенсацію (грошима, або іншим способом). Чому вам так вперлось в чарджбек?Bagach писав: ↑05 серпня 2020, 16:45 Ну, в мене трохи інша ситуація. Я здуру переніс рейс по квитку, яки придбаний доволі давно, і можу нарватисть на проблеми з поверненням. Рей мій невдовзі відмінила сама АК, і я міг би вже чекати повернення коштів. Тепер же чекаю квітня, коли або полечу при відкритих кордонах, або буду чекати відміну при закритих. Найгіршим варіантом буде виконання рейсу при туристичному бані.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Наскільки я знаю, ЛОТ пропонує ваучери при відміні рейсів. Можливо помиляюся. Ви краще знаєте. Якщо ви плануєте ще літати ЛОТом, то візьмете ваучером і не партеся. Тим більше, користувачі вже писали, що кошти по чарджбеку повертають по курсу дня оплати. Тобто отримати ваучер в валюті фінансово вигідніше.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Враховуючи новини, що коронавірус з нами на десятиліття, ваучер, що дійсний рік-два брати невигідно, як і переносити подорож. Так що тільки рефанд, без різниці по якому курсу.Liubko писав: ↑05 серпня 2020, 17:06Наскільки я знаю, ЛОТ пропонує ваучери при відміні рейсів. Можливо помиляюся. Ви краще знаєте. Якщо ви плануєте ще літати ЛОТом, то візьмете ваучером і не партеся. Тим більше, користувачі вже писали, що кошти по чарджбеку повертають по курсу дня оплати. Тобто отримати ваучер в валюті фінансово вигідніше.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Новости сейчас на столько быстро меняются, что однозначно сказать как лучше очень затруднительно.
Если брали очень дешевые билеты по очень дорогому и нужному маршруту, я бы не делал рефанд, а переносил бы даты.
Если брали очень дешевые билеты по очень дорогому и нужному маршруту, я бы не делал рефанд, а переносил бы даты.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Як показує практика, нічого не можна передбачити. Може відбутися все що завгодно. До того часу, коли ви зможете подати на чарджбек можуть змінитися правила повернення коштів по чарджбек і в авіакомпаніях. Весною були побоювання, що авіакомпанії взагалі нічого і нікому повертати не будуть в будь-якій формі. Але якось ситуація розрулюється. Так що миємо руки, носимо маски, їмо вітаміни і не впадаємо в паніку.

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
І без комісії в 30 євро?
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
а хрен его знает, там была половина билета, за обратный рейс. Сумма неизвестна первоначальная)
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Вообщем, промежуточные итоги битвы за отмену чарджбека:avalon1979 писав: ↑04 серпня 2020, 18:16 Кто знает, как можно гарантированно отменить чарджбек?
Приват уверяет, что уже нельзя, хотя сейчас только такой статус заявки:
03.08.2020 15:27 Подготовка документации Эта операция проходила в сети другого банка, но мы сделаем всё, чтобы ваша заявка была рассмотрена положительно. Для этого мы сейчас формируем необходимый пакет документов для передачи в международную платежную систему.
П.с. Я уже обратился по электронке в АК с просьбой прислать ваучер, но кто их знает, сколько они будут телиться.
Приват заявляет, что единственный способ остановить процесс с его стороны - дождаться негативного ответа банка-эквайера.
Я в тот же день, 4 августа, обратился в авиакомпанию по электронке с просьбой прислать ваучер.
Ровно через сутки и один час получил ответ от АК, что мой запрос на получение ваучера отправлен в соответствующий департамент:
Hello ,
We inform you that your refund request in the form of a credit voucher has been transferred to our dedicated department for processing.
You will receive by e-mail a nominative transport voucher (s), valid for 18 months on all Royal Air Maroc flights and refundable in cash at the end of the validity period In case of non-use.
The travel voucher is valid for the purchase of a new ticket on all available flights at the time of issuance of the new ticket.
We remain available for any further information or additional request.
Thank you for choosing Royal Air Maroc!
Kind Regards,
Royal Air Maroc
Таким образом, хоть самого ваучера на руках у меня ещё нет, надеюсь, уже это моё обращение позволит АК отказать в чарджбеке со своей стороны, поскольку будет доказательством того, что я и торговая точка достигли соглашения.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Все таки варто написати заяву в банк і взяти собі копію. Бо були різні випадки з приватом.avalon1979 писав: ↑09 серпня 2020, 17:17 Таким образом, хоть самого ваучера на руках у меня ещё нет, надеюсь, уже это моё обращение позволит АК отказать в чарджбеке со своей стороны, поскольку будет доказательством того, что я и торговая точка достигли соглашения.

-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Навіщо? Вони у відповідь і на паперову заяву напишуть те саме, що відповідають зараз голосом: що відмінити чарджбек уже неможливо. Я ж відміняю чарджбек уже через авіакомпанію, тож банк тепер уже мені не потрібен, чи я не правий?Liubko писав: ↑10 серпня 2020, 08:26Все таки варто написати заяву в банк і взяти собі копію. Бо були різні випадки з приватом.avalon1979 писав: ↑09 серпня 2020, 17:17 Таким образом, хоть самого ваучера на руках у меня ещё нет, надеюсь, уже это моё обращение позволит АК отказать в чарджбеке со своей стороны, поскольку будет доказательством того, что я и торговая точка достигли соглашения.![]()
P. S. Я вже написав Привату і на електронку, і в чат про те, що я звернувся до авіакомпанії з приводу отримання ваучера, тож права на чарджбек у мене немає.
Востаннє редагувалось 10 серпня 2020, 11:18 користувачем avalon1979, всього редагувалось 1 раз.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Бачите, є нюанс, що це все через чати, електронки тощо. Якщо в цьому процесі хтось напартачить, то ви не доведете, що відмовлялися від чарджбеку. Свої кошти ви витрачаєте на власний розсуд, банк тільки адмініструє процеси. В письмовій відповіді принаймні буде вказана підстава в відмові, бо не зовсім зрозуміло на підставі чого банк вам відмовляє. Також операцію переказу і повернення проводять банківські установи контрагентів. Але це виключно порада.avalon1979 писав: ↑10 серпня 2020, 11:15 Навіщо? Вони у відповідь і на паперову заяву напишуть те саме, що відповідають зараз голосом: що відмінити чарджбек уже неможливо. Я ж відміняю чарджбек уже через авіакомпанію, тож банк тепер уже мені не потрібен, чи я не правий?
P. S. Я вже написав Привату і на електронну, і в чат про те, що я звернувся до авіакомпанії з приводу отримання ваучера, тож права на чарджбек у мене немає.


Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Не знаю, то ли Приват чудит, то ли Мастеркард.
Подавал заявку на чарджбек от МАУ. Банк Приват, карта Мастеркард.
Подавал раньше, чем через 90 дней после отмены рейса, так как через пару дней будет год с момента покупки (есть в Привате такое непонятное правило).
Консьерж прислал письмо, что платежная система написала отказ с таким содержанием:
"С момента транзакции прошло более 115 дней, согласно правил Платежных систем, выставление
претензии невозможно".
Что это за 115 дней? Помню, подавал чарджбек по ЛАТАМу, и там было намного больше 115 дней с момента покупки. Но то был Альфа-Банк и карта Visa.
Также подавал на чарджбек по доп. услугам Люфтганзы в Приват с картой Мастеркард. Там было 150 дней с момента транзакции. А вот тут уже похоже то ли на некомпетентность консьержа, то ли на сговор МАУ и Привата.
Вот, думаю что дальше делать. За 90 дней наверняка не вернут.
UPD. Поговорил еще раз с консьержем. Говорит, что отказ приходит автоматом. Может платежная система поменяла правила, и умывает руки? Кто его знает...
Подавал заявку на чарджбек от МАУ. Банк Приват, карта Мастеркард.
Подавал раньше, чем через 90 дней после отмены рейса, так как через пару дней будет год с момента покупки (есть в Привате такое непонятное правило).
Консьерж прислал письмо, что платежная система написала отказ с таким содержанием:
"С момента транзакции прошло более 115 дней, согласно правил Платежных систем, выставление
претензии невозможно".
Что это за 115 дней? Помню, подавал чарджбек по ЛАТАМу, и там было намного больше 115 дней с момента покупки. Но то был Альфа-Банк и карта Visa.
Также подавал на чарджбек по доп. услугам Люфтганзы в Приват с картой Мастеркард. Там было 150 дней с момента транзакции. А вот тут уже похоже то ли на некомпетентность консьержа, то ли на сговор МАУ и Привата.
Вот, думаю что дальше делать. За 90 дней наверняка не вернут.
UPD. Поговорил еще раз с консьержем. Говорит, что отказ приходит автоматом. Может платежная система поменяла правила, и умывает руки? Кто его знает...
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Я подавав в серпні заявку на квиток, який оплачував в листопаді в приваті. Приняли. Тому або консєрж тупить або оператор Привату який приймав заявку.
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Посчитал, что я чарджбэчил Латам через 240 дней после покупки. Вернули деньги за 38 дней. И в Альфе я не вип-клиент.
В общем может от Привата и ничего не зависит, но один висящий и один отказной кейс оставляют неприятный осадок.
В крайнем случае, подам на мошенничество с блокировкой карты. Но надеюсь, что все же вернут.
В общем может от Привата и ничего не зависит, но один висящий и один отказной кейс оставляют неприятный осадок.
В крайнем случае, подам на мошенничество с блокировкой карты. Но надеюсь, что все же вернут.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 17 січня 2019, 10:23
- Контактна інформація:
Re: Chargeback - последняя надежда путешественника
Была такая же ситуация в субботу - оператору в чате Привата система выдавала отказ в оформлении заявки. После проверки моих других открытых заявок, некоторые из которых были оформлены спустя год после покупки, оператор согласился оформить заявку на менеджера. И вчера уже пришел запрос на предосталение подтверждающих документов по новой заявке (AIRFRANCE)Bagach писав: ↑01 вересня 2020, 18:55 Не знаю, то ли Приват чудит, то ли Мастеркард.
Подавал заявку на чарджбек от МАУ. Банк Приват, карта Мастеркард.
Подавал раньше, чем через 90 дней после отмены рейса, так как через пару дней будет год с момента покупки (есть в Привате такое непонятное правило).
Консьерж прислал письмо, что платежная система написала отказ с таким содержанием:
"С момента транзакции прошло более 115 дней, согласно правил Платежных систем, выставление
претензии невозможно".
Что это за 115 дней? Помню, подавал чарджбек по ЛАТАМу, и там было намного больше 115 дней с момента покупки. Но то был Альфа-Банк и карта Visa.
Также подавал на чарджбек по доп. услугам Люфтганзы в Приват с картой Мастеркард. Там было 150 дней с момента транзакции. А вот тут уже похоже то ли на некомпетентность консьержа, то ли на сговор МАУ и Привата.
Вот, думаю что дальше делать. За 90 дней наверняка не вернут.
UPD. Поговорил еще раз с консьержем. Говорит, что отказ приходит автоматом. Может платежная система поменяла правила, и умывает руки? Кто его знает...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей