Austrian Airlines (OS)
Re: Austrian Airlines (OS)
Заодно я спрошу: кто летал лонгхоллы на OS, как у них жратва-питание-развлечения на борту в экономе? Борт должен быть Б777.
Re: Austrian Airlines (OS)
Я потрапляв на 767 двічі, все пристойно. Приблизно як у Люфтганзи, єдина суттєва відмінність яку я помітив - пластикові прибори замість металевих. І здається менший вибір алкоголю.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
Я так розумію, мова йде про тариф Economy Light?
Не маю особистого подібного досвіду, але відповідно до інформації на їх сайті https://www.austrian.com/Info/AustrianS ... g=uk&cc=UA Ви зможете докупити місце у будь-який час не пізніше 48 годин до вильоту. У всіх інших тарифах завчасний вибір місця безкоштовний.
Також ніколи не чув про те, щоб австрійці обмежували вибір місць вже під час реєстрації.
Щодо статусу, з тієї ж сторінки:
З особистого досвіду, найсвіжіший переліт економом прибл. рік тому, - зі статусом Senator в M&M вибір місць в економі був таким же, як і до того, як додав номер своєї картки до бронювання.Плата за бронювання місця для пасажирів, які подорожують за квитками категорії Economy Light, є обов'язковою незалежно від статусу учасника програми лояльності
І на додачу - були у мене випадки, коли на сайті чомусь не зберігався мій вибір місця. У такому випадку додавав місце до бронюваня через дзвінок до українського call center.
Re: Austrian Airlines (OS)
Економ+преміум, Y+N. Сайт при покупці вимагав заплатити сумарно щонайменше $128 за вибір місця. В цій точці пропозиція Остріан перестала бути конкурентною супроти економ-преміума ЛОТа.
Re: Austrian Airlines (OS)
Austrian Airlines during the month of May 2020 is operating limited-time service on Vienna – Zaporizhia route, scheduled from 12MAY20 to 25MAY20. This route is served on daily basis, temporary replacing Vienna – Dniepropetrovsk route.
Airbus A319/Embraer E195 aircraft operates this route.
OS673 VIE0950 – 1300OZH EQV D
OS674 OZH1345 – 1505VIE EQV D
Airbus A319/Embraer E195 aircraft operates this route.
OS673 VIE0950 – 1300OZH EQV D
OS674 OZH1345 – 1505VIE EQV D
Re: Austrian Airlines (OS)
Это с утра на сайте с комментарием 3 авиакомпаний
Re: Austrian Airlines (OS)
Як гадаєте є хоч мінімальний шанс змінити ім'я з дочки на маму у квитку, що вже частково ("туди") був використаний?
Re: Austrian Airlines (OS)
OS661 22 лютого, Відень-Київ. Фантастична робота екіпажу.
Повний рейс, було, здається, 1 вільне місце в бізнесі. Спочатку тетріс з багажем - ніколи не бачив, щоб бортпровідники були настільки проактивними у рекомендаціях як краще розмістити ручний багаж, щоб дрібними речами не забрати простір для валізок. Це проста вправа на три склянки з водою, піском і камінням та однією фінальною ємністю, яку вони зробили просто фантастично.
Весь рейс пройшов з помірною, але постійною турбулентністю. Як вони примудрились наливати всю дорогу напої і ні на кого нічого не розлити - не уявляю. Наливали повні, нормальні стаканчики соків, чаю/кави, вина. Все з посмішкою, без нарікань, закочених очей. Таке враження, що їх самих перло від того, як вони дають собі раду. Дуже високий рівень скоординованості. Пасажири активніше, ніж звично, пересувались салоном. Фактично, екіпажу довелось змінити схему роздачі напоїв з дворазового проходу обома візками всього салону (там різний вибір на візках) на розподіл салону на дві частини з послідовним передаванням одне одному тих позицій, які були тільки на іншому візку. Дивитись як вони комунікували, перебудовували роботу по ходу - це був кайф. В кінці салону закінчився томатний сік (ггг, українці летять додому)) - вони комунікацію закінчення продукту перетворили в можливість розповісти, що мають найкращий вибір напоїв з-поміж конкурентів! До томатного соку, до речі, пропонували всім сіль і перець.
В пасажира в кінці салону сталася панічна атака через страх перельотів помножений на турбулентність. Давно такого не бачив. Людина змінилася в кольорі, погано реагувала на звертання. Бортпровідники прийняли рішенння перевести пасажира в бізнес у носі літака, де відчуття тряски менше і акуратно відвели пасажира (це зайняло добрих 15 хв через забитий прохід і дезорієнтованість пасажира). Дуже дбайливе і шанобливе ставлення до всіх сторін. Пасажир не спілкувався англійською, я зголосився перекласти, вся комунікація дуже чітка, однозначна, зрозуміла і емпатична.
Радісно, без фамільярності, з гідністю. Всі оголошення чіткі і зрозумілі. Рідкісний приклад ідеальної роботи команди.
Повний рейс, було, здається, 1 вільне місце в бізнесі. Спочатку тетріс з багажем - ніколи не бачив, щоб бортпровідники були настільки проактивними у рекомендаціях як краще розмістити ручний багаж, щоб дрібними речами не забрати простір для валізок. Це проста вправа на три склянки з водою, піском і камінням та однією фінальною ємністю, яку вони зробили просто фантастично.
Весь рейс пройшов з помірною, але постійною турбулентністю. Як вони примудрились наливати всю дорогу напої і ні на кого нічого не розлити - не уявляю. Наливали повні, нормальні стаканчики соків, чаю/кави, вина. Все з посмішкою, без нарікань, закочених очей. Таке враження, що їх самих перло від того, як вони дають собі раду. Дуже високий рівень скоординованості. Пасажири активніше, ніж звично, пересувались салоном. Фактично, екіпажу довелось змінити схему роздачі напоїв з дворазового проходу обома візками всього салону (там різний вибір на візках) на розподіл салону на дві частини з послідовним передаванням одне одному тих позицій, які були тільки на іншому візку. Дивитись як вони комунікували, перебудовували роботу по ходу - це був кайф. В кінці салону закінчився томатний сік (ггг, українці летять додому)) - вони комунікацію закінчення продукту перетворили в можливість розповісти, що мають найкращий вибір напоїв з-поміж конкурентів! До томатного соку, до речі, пропонували всім сіль і перець.
В пасажира в кінці салону сталася панічна атака через страх перельотів помножений на турбулентність. Давно такого не бачив. Людина змінилася в кольорі, погано реагувала на звертання. Бортпровідники прийняли рішенння перевести пасажира в бізнес у носі літака, де відчуття тряски менше і акуратно відвели пасажира (це зайняло добрих 15 хв через забитий прохід і дезорієнтованість пасажира). Дуже дбайливе і шанобливе ставлення до всіх сторін. Пасажир не спілкувався англійською, я зголосився перекласти, вся комунікація дуже чітка, однозначна, зрозуміла і емпатична.
Радісно, без фамільярності, з гідністю. Всі оголошення чіткі і зрозумілі. Рідкісний приклад ідеальної роботи команди.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 67
- З нами з: 07 травня 2018, 00:07
- Звідки: LWO
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, бо я щось не можу зрозуміти. Яким чином Austrian пропонує переліт Львів-Барселона-Львів з пересадкою 40 хвилин у Відні туди і 25 назад (ціна хороша - наприклад, за 208 євро - 01.07-15.07)? Паспортний контроль ж має бути. Колись летів ними одним квитком з Варшави, то теж було десь 40 хвилин пересадка, то бігом бігли але ж то був Шенген-Шенген
Re: Austrian Airlines (OS)
Львів - Венеція, 45 хв пересадка, ще сиділи хвилин 15 чекали посадку в Венецію, дуже все швидко пройшли.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
ЛХ группа часто предлагают такие пересадки. Самое короткое, что я у них видел было 35 минут в Вене. Через Вену, Цюрих, Дюс или Мюнхен такая пересадка вполне реалистична. А вот через ФРА я такое не пробовал бы (хотя билеты чз ФРА с пересадкой в 30 мин я видел)yurayat писав: ↑04 березня 2020, 14:21 Доброго дня! Поясніть, будь ласка, бо я щось не можу зрозуміти. Яким чином Austrian пропонує переліт Львів-Барселона-Львів з пересадкою 40 хвилин у Відні туди і 25 назад (ціна хороша - наприклад, за 208 євро - 01.07-15.07)? Паспортний контроль ж має бути. Колись летів ними одним квитком з Варшави, то теж було десь 40 хвилин пересадка, то бігом бігли але ж то був Шенген-Шенген
Я думаю, расчет на то, что (а) 30мин всреднем достаточно, если нет больших очередей, (б) многие рейсы прибывают на 5-10мин раньше, (в) если надо, то они на 5-10мин задержат пересадочный рейс, (г) в самом крайнем случае выдадут компенсацию (а если задержка первого рейса из-за погоды или можно пересадить на рейс с 1-2 часа задержкой, то и компенсацию платить не надо).
Если опоздание в 2-12 часов для вас некритично, то можно лететь, имхо, 80-90%, что все будет ок. Единственно, важные вещи лучше впихивать в ручну кладь, т.к. багаж при таких пересадках может опоздать на 12-24 часов (а если речь об Италии или Испании, то и на неделю )
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10231
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
В Вене достаточно компактный аэропорт, так что 40 минут пересадки там - норма. А вот 25 минут, тем более с проходом паспортного (хоть и без безопасности) - это очень мало. С учетом того, что гейт закрывается за 15 минут(скорее всего) до вылета, то реальное время пересадки будет 10 минут. Очень постарайтесь сидеть в первых рядах - это существенно повысит шансы. Ну и малейшее опоздание, или автобусная стоянка сильно сократят шансы на пересадку. Если цена хорошая, и полететь следующим рейсом не критичная проблема, то лететь можно.yurayat писав: ↑04 березня 2020, 14:21 Доброго дня! Поясніть, будь ласка, бо я щось не можу зрозуміти. Яким чином Austrian пропонує переліт Львів-Барселона-Львів з пересадкою 40 хвилин у Відні туди і 25 назад (ціна хороша - наприклад, за 208 євро - 01.07-15.07)? Паспортний контроль ж має бути. Колись летів ними одним квитком з Варшави, то теж було десь 40 хвилин пересадка, то бігом бігли але ж то був Шенген-Шенген
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
Подруга літала в Рим з Люфтганзою/Австрійцями, так говорила що через коротку пересадку (35 чи 45 хв) при реєстрації на рейс їй автоматично було присвоєно місця в носі літака ближче до виходу, щоб оперативно покинути літак і встигнути на пересадку.Очень постарайтесь сидеть в первых рядах - это существенно повысит шансы.
А з додаткового, перед посадкою літака в аеропорті, екіпаж літака оголошує важливу інформацію для тих хто летить з пересадкою - буквально, ще в літаку кажуть що пасажирам рейсу "такого" потрібно йти до гейту "такого", щоб ви не витрачали час на пошук інфи на табло, а одразу знали куди вам потрібно рухатись.
Сам нещодавно літав з Австрійцями, чув ці оголошення, дуже приємно і зручно!
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 30
- З нами з: 03 квітня 2016, 21:26
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
In FRA, MCT is 45 minutes for T1-T1 connection, 60 minutes for T2-T2 connection and 90 minutes for T1-T2 connections. 30 minutes is an illegal MCT either for T1-T1 or T2-T2 or T1-T2 and routes can't be sold with such MCT on one e-tix.mmyykkoollaa писав: ↑04 березня 2020, 18:53 ЛХ группа часто предлагают такие пересадки. Самое короткое, что я у них видел было 35 минут в Вене. Через Вену, Цюрих, Дюс или Мюнхен такая пересадка вполне реалистична. А вот через ФРА я такое не пробовал бы (хотя билеты чз ФРА с пересадкой в 30 мин я видел)
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
Спасибо, странно, я думаю, что видел недавно билет из Лондона в Киев ЛХ через Фра с пересадкой в 35мин. Хотя может у меня и дежа вю.made_in_ukraine2 писав: ↑05 березня 2020, 13:18In FRA, MCT is 45 minutes for T1-T1 connection, 60 minutes for T2-T2 connection and 90 minutes for T1-T2 connections. 30 minutes is an illegal MCT either for T1-T1 or T2-T2 or T1-T2 and routes can't be sold with such MCT on one e-tix.mmyykkoollaa писав: ↑04 березня 2020, 18:53 ЛХ группа часто предлагают такие пересадки. Самое короткое, что я у них видел было 35 минут в Вене. Через Вену, Цюрих, Дюс или Мюнхен такая пересадка вполне реалистична. А вот через ФРА я такое не пробовал бы (хотя билеты чз ФРА с пересадкой в 30 мин я видел)
А где вьі находите єти МСТ? Может бьіть очень полезная вещь при требовании компенсации от авиакомпании.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 30
- З нами з: 03 квітня 2016, 21:26
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
Amadeusmmyykkoollaa писав: ↑05 березня 2020, 16:55 А где вьі находите єти МСТ? Может бьіть очень полезная вещь при требовании компенсации от авиакомпании.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10231
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Austrian Airlines (OS)
Их можно увидеть в том числе через ExpertFlyer, если нет доступа в Амадеус.mmyykkoollaa писав: ↑05 березня 2020, 16:55 А где вьі находите єти МСТ? Может бьіть очень полезная вещь при требовании компенсации от авиакомпании.
Re: Austrian Airlines (OS)
Австрія продовжила заборону на регулярне пасажирське авіасполучення з Україною та низкою інших країн до 30 червня.
Про це йдеться в опублікованій на сайті австрійського МОЗ постанові, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.
Про це йдеться в опублікованій на сайті австрійського МОЗ постанові, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість