Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
нет, черным по белому - Борисполь поднял аэропортовый сбор и точка
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Сегодня побывал в Терминале F. Заметил прогресс--по тропе следования пеших пассажиров, не дождавшихся "шаттла", у каждой бровки положили очень симпатичные, современные и аккуратно выполненные скаты.
Некоторые переходы, помимо state-of-the-art скатов, оснащены удобными препятствиями, очевидно, чтоб по аэропорту конём можно было не только ходить, но и перепрыгивать.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Лично меня порвала сама ндпись "Терминал А". Пипецкий полет дизайнерской мысли. Корел Драв 4.0. И тут будет Евро?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ага, часть аэропорта еще находится в состоянии грустных 90ых (
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Зато теперь там можно ресторан открыть (когда доместик в Б уйдет)- ни текст, ни шрифт менять не надо. Напоминает "Вареничную номер 1"
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
или "Плакучая Ива"
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
МІЖНАРОДНИЙ
АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ
В аеропорту «Бориспіль» проведено навчання із попередження терористичних актів
31 травня 2011 року Лінійний відділ ГУ МВС України в Київській області спільно із спецпідрозділом «Беркут» та службою авіаційної безпеки аеропорту «Бориспіль» провели тактичні навчання із попередження терористичних актів на повітряному транспорті. Мета проведення навчань – убезпечення громадян при виникненні загроз у місцях великого скупчення людей, зокрема у межах підготовки задіяних структур до проведення ЄВРО 2012.
За легендою, на привокзальній площі аеропорту між двома командами уболівальників виникла бійка, яка згодом перемістилася до термінального комплексу. Працівникам лінійного відділу міліції для локалізації ситуації знадобилася допомога – було викликано спецпідрозділ «Беркут». Після блокування футбольних фанів кільком озброєним «зловмисникам», за планом навчань, вдалося прорватися на другий поверх терміналу – в зону очікування, де знаходилися пасажири. Переговори, проведені співробітниками міліції, не вплинули на «правопорушників», тому було прийнято рішення про штурм. Операція тривала кілька хвилин – «зловмисників» було знешкоджено та відповідно до чинного законодавства передано до відповідних правоохоронних органів.
Керівники ГУ МВС в Київській області, спецпідрозділу «Беркут», Державної авіаційної служби України та Міжнародного аеропорту «Бориспіль» позитивно оцінили проведені навчання та висловили упевненість у необхідності їхнього подальшого проведення.
Генеральний директор ДП МА «Бориспіль» Антон Волов зазначив: «Забезпечення безпеки на повітряному транспорті – це одне із основних завдань керівництва всіх аеропортів світу. Піклуючись про безпеку пасажирів нашого аеропорту, ми впроваджуємо новітнє обладнання, відпрацьовуємо нові технології проходження контролю на авіаційну безпеку. Це наша щоденна робота. Проте з огляду на можливість виникнення в аеропорту нештатних ситуацій, ми зобов’язані відпрацьовувати та закріплювати механізми чіткої взаємодії наших служб із силовими структурами, які здійснюють свою діяльність на території аеропорту. Дякую колегам за прекрасну роботу».
За словами тимчасово виконуючого обов’язки начальника ГУМВС України в Київській області Юрія Спаського, метою цієї змодельованої ситуації є убезпечення громадян при виникненні можливої загрози здійснення терористичних актів та відпрацювання того механізму, який застосовуватиметься під час можливих випадків групових порушень громадського порядку.
Подібні навчання у подальшому проходитимуть регулярно з метою відпрацювання чітких, злагоджених дій відповідних підрозділів для захисту громадян на об’єктах повітряного транспорту.
МІЖНАРОДНИЙ
АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ
В аеропорту «Бориспіль» проведено навчання із попередження терористичних актів
31 травня 2011 року Лінійний відділ ГУ МВС України в Київській області спільно із спецпідрозділом «Беркут» та службою авіаційної безпеки аеропорту «Бориспіль» провели тактичні навчання із попередження терористичних актів на повітряному транспорті. Мета проведення навчань – убезпечення громадян при виникненні загроз у місцях великого скупчення людей, зокрема у межах підготовки задіяних структур до проведення ЄВРО 2012.
За легендою, на привокзальній площі аеропорту між двома командами уболівальників виникла бійка, яка згодом перемістилася до термінального комплексу. Працівникам лінійного відділу міліції для локалізації ситуації знадобилася допомога – було викликано спецпідрозділ «Беркут». Після блокування футбольних фанів кільком озброєним «зловмисникам», за планом навчань, вдалося прорватися на другий поверх терміналу – в зону очікування, де знаходилися пасажири. Переговори, проведені співробітниками міліції, не вплинули на «правопорушників», тому було прийнято рішення про штурм. Операція тривала кілька хвилин – «зловмисників» було знешкоджено та відповідно до чинного законодавства передано до відповідних правоохоронних органів.
Керівники ГУ МВС в Київській області, спецпідрозділу «Беркут», Державної авіаційної служби України та Міжнародного аеропорту «Бориспіль» позитивно оцінили проведені навчання та висловили упевненість у необхідності їхнього подальшого проведення.
Генеральний директор ДП МА «Бориспіль» Антон Волов зазначив: «Забезпечення безпеки на повітряному транспорті – це одне із основних завдань керівництва всіх аеропортів світу. Піклуючись про безпеку пасажирів нашого аеропорту, ми впроваджуємо новітнє обладнання, відпрацьовуємо нові технології проходження контролю на авіаційну безпеку. Це наша щоденна робота. Проте з огляду на можливість виникнення в аеропорту нештатних ситуацій, ми зобов’язані відпрацьовувати та закріплювати механізми чіткої взаємодії наших служб із силовими структурами, які здійснюють свою діяльність на території аеропорту. Дякую колегам за прекрасну роботу».
За словами тимчасово виконуючого обов’язки начальника ГУМВС України в Київській області Юрія Спаського, метою цієї змодельованої ситуації є убезпечення громадян при виникненні можливої загрози здійснення терористичних актів та відпрацювання того механізму, який застосовуватиметься під час можливих випадків групових порушень громадського порядку.
Подібні навчання у подальшому проходитимуть регулярно з метою відпрацювання чітких, злагоджених дій відповідних підрозділів для захисту громадян на об’єктах повітряного транспорту.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
чето и не видел даже.... да и коллеги тоже. Выдумка?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
не, Оксана фотку прислала даже... Вечером было все в терминале А
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ах вечером, ну правильно, когда все начальство срыгнуло по домам после 6 они сделали небольшое маски-шоу
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
У розмові з "Українською правдою" він назвав "Бориспіль" "найбільш ідіотським проектом". "Вони зробили проект, і ніхто не проконтролював - ні міністр транспорту Рудьковський, ніхто! А виходить, що внутрішній та зовнішній транзит неможливий", - сказав віце-прем'єр.
"Виходить, ти береш валізу у терміналі F і йдеш кілометр з дітьми, з валізою до терміналу D", - розповів Колесніков, додавши, що зараз йде перепланування аеропорту. На думку віце-прем'єра, терміналу D вистачить на всі нужди Києва і області. "Термінал F можна залишити для лоу-костів", - наголосив він.
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/06/9/6283578/
чего ж он про Львов молчит...
"Виходить, ти береш валізу у терміналі F і йдеш кілометр з дітьми, з валізою до терміналу D", - розповів Колесніков, додавши, що зараз йде перепланування аеропорту. На думку віце-прем'єра, терміналу D вистачить на всі нужди Києва і області. "Термінал F можна залишити для лоу-костів", - наголосив він.
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/06/9/6283578/
чего ж он про Львов молчит...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Зачем же так строго пешком. Там же конём гулять можноOlek писав:У розмові з "Українською правдою" він назвав "Бориспіль" "найбільш ідіотським проектом". "Вони зробили проект, і ніхто не проконтролював - ні міністр транспорту Рудьковський, ніхто! А виходить, що внутрішній та зовнішній транзит неможливий", - сказав віце-прем'єр.
"Виходить, ти береш валізу у терміналі F і йдеш кілометр з дітьми, з валізою до терміналу D", - розповів Колесніков, додавши, що зараз йде перепланування аеропорту. На думку віце-прем'єра, терміналу D вистачить на всі нужди Києва і області. "Термінал F можна залишити для лоу-костів", - наголосив він.
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/06/9/6283578/


И это всё заметили только когда финальная стадия строительства пошла

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
У Львові менше кілометраOlek писав:чего ж он про Львов молчит...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
shuttle-bus прекрасно справляється, і на D колись запустять
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Колесников построянно находит проблемы там где их нет. Транзит Д-Ф вообще никого никогда не волновал и волновать не должен. Если уж делать из Ф лоу кост и чартерный терминал, никакая компания не будет продавать сквозной билет. А если человеку хочется \ прилететь Пегасусом и улететь Аэрофлотом на свой страх и риск - то для таких экстремалов есть шаттл бас. Внутренний трансфер- такое дело. Конечно хорошо иметь все под одной крышей. Но правильно ли перегружать терминал Д когда Б и Ф будут стоять полупустыми?
И для информации господина Колесникова: в нормальных аэропортах при транзите чемоданы везет хэндлинг, а не пассажир.
Я могу конечно ошибаться, но сделать доместик в Д не просто сложно а почти невозможно. В отличии от Львова, где можно постараться.
И для информации господина Колесникова: в нормальных аэропортах при транзите чемоданы везет хэндлинг, а не пассажир.
Я могу конечно ошибаться, но сделать доместик в Д не просто сложно а почти невозможно. В отличии от Львова, где можно постараться.
- Toronto_guy
- Airbus A330
- Повідомлень: 643
- З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
http://kbp.com.ua/ukrainian/pasazhiram/index.html
Обслуговування і паркування повітряних суден здійснюється на новому пероні площею 183 000 м2, який буде приймати до 25 повітряних суден коду «С». Перон оснащений системою централізованої заправки літаків, що дозволить заправляти повітряні судна прямо на стоянці зі швидкістю до 2 тонн на хвилину.
Интересно, эту систему заправки уже тоже монополизировал Коломойский??? Это относительно того, что топливо очень дорогое, поэтому лоу-костов нет....
Обслуговування і паркування повітряних суден здійснюється на новому пероні площею 183 000 м2, який буде приймати до 25 повітряних суден коду «С». Перон оснащений системою централізованої заправки літаків, що дозволить заправляти повітряні судна прямо на стоянці зі швидкістю до 2 тонн на хвилину.
Интересно, эту систему заправки уже тоже монополизировал Коломойский??? Это относительно того, что топливо очень дорогое, поэтому лоу-костов нет....
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
у нас тут новый директор по айти повился. сижу ржу с того, что о нем на УАПе пишут:
http://www.aviation.com.ua/forum/viewto ... 2c1f505fe8
http://www.aviation.com.ua/forum/viewto ... 2c1f505fe8
- Toronto_guy
- Airbus A330
- Повідомлень: 643
- З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
да, я сразу на ссылку в контакте поглядел... фотки веселые))) Ну тима молодняк, фотки как веселится, в парике там разноцветном... А щас пишут, что убрал, зашел - точно, не одной фотки))) Типа солодный сразу стал, айтишник... Какой же он айтишник, если перед назначением из своих аккаунтов несолидные фотки не убрал.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
надо было шоб кто-то слил себе фотки да на форум выклал, шобы все глянули
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Самое смешное в статье, что обещзают все закончить до декабря сего года. Гы.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей