Кроме этого, Юрий Гусев на выставке ADVENTURE 2020 обсудил с компанией airBaltic возможность запуска прямого рейса из Международный аэропорт "Херсон" в страны Балтии. AirBaltic планирует в ближайшее время обновлять парк самолетов и открывать новые рейсы.
Кроме этого, Юрий Гусев на выставке ADVENTURE 2020 обсудил с компанией airBaltic возможность запуска прямого рейса из Международный аэропорт "Херсон" в страны Балтии. AirBaltic планирует в ближайшее время обновлять парк самолетов и открывать новые рейсы.
Болтики могут зайти как хороший вариант транзита на рф.
А что там со светосигнальной системой? Были уже какие то движения в этом году?
Кроме этого, Юрий Гусев на выставке ADVENTURE 2020 обсудил с компанией airBaltic возможность запуска прямого рейса из Международный аэропорт "Херсон" в страны Балтии. AirBaltic планирует в ближайшее время обновлять парк самолетов и открывать новые рейсы.
Болтики могут зайти как хороший вариант транзита на рф.
А что там со светосигнальной системой? Были уже какие то движения в этом году?
Увы, по светосигнальной системе в новостях пока что тихо
Spirit писав: ↑25 січня 2020, 12:45
Болтики могут зайти как хороший вариант транзита на рф.
А что там со светосигнальной системой? Были уже какие то движения в этом году?
Для транзиту на РФ гадаю простіше поїхати в Сімферополь і вже звідти летіти.
Кроме этого, Юрий Гусев на выставке ADVENTURE 2020 обсудил с компанией airBaltic возможность запуска прямого рейса из Международный аэропорт "Херсон" в страны Балтии. AirBaltic планирует в ближайшее время обновлять парк самолетов и открывать новые рейсы.
Дуже добре, що голова ОДА просуває аеропорт. Важливо, щоб він це робив не сам, а авіакомпанії зіштовхувались з комунікацією Херсона на кожній виставці і бачили цифри зростання потоку.
з 15 січня херсонцям можна два рази на тиждень злітати до Катовіце. Це польське місто не є популярним туристичним об’єктом, але воно – важливий транзитний центр. Тому на перший «Боїнг 737» з Катовіце до Херсона зареєструвалося 45 пасажирів, з Херсона до Катовіце – вже 155. Для старту результат можна назвати відмінним!
Уточнення даних про завантаження першого рейсу до Катовіце від Віталія Кучерука, директора міжнародного аеропорту «Херсон»:
« З Херсона вилетіло до Катовіце 165 пасажирів, прибуло в зворотному напрямку – 155. Для першого рейса це добре.»
Эти разговоры они ведут уже 3-4 года, при этом постоянно обещая что уже вот-вот почти порешали. К тому же как директор аэропорта может обещать "демократические цены"?
Максимум могут скидку дать на аэропортовое обслуживание. Также не особо понимаю смысл общаться с послом. Хоть там в политическом плане до сих пор совок, но в Белавиа деньги считать умеют и если они сочтут направление не рентабельным то никто не полетит.
Норм. Якраз на літо кримський потік з Білорусі - те, що треба. А далі транзит підтягнеться.
Херсон зараз - єдиний аеропорт у малому місті, який органічно розвивається. Ні Вінниця, ні Франківськ, ні Чернівці, ні Полтава, ні Рівне, ні Житомир, ні Черкаси, ні Тернопіль пройти цей шлях поки що не змогли.
LWIEV писав: ↑29 січня 2020, 18:30
Херсон зараз - єдиний аеропорт у малому місті, який органічно розвивається. Ні Вінниця, ні Франківськ, ні Чернівці, ні Полтава, ні Рівне, ні Житомир, ні Черкаси, ні Тернопіль пройти цей шлях поки що не змогли.
Ні Франківськ, ні Чернівці, ні Рівне, ні Житомир, ні Черкаси, ні Тернопіль не мають того ресурсу, який мав Херсон на початку свого органічного розвитку. Вінниця і Полтава затінені потужними центрами (Києвом і Харковом відповідно), тому їм важче вийти на такий розвиток.
Франківськ має ресурс, вони взагалі з Херсоном подібні за структурою попиту і т д, але також має прив'язану гирю до ноги.
А щодо всіх інших - питання, коли вони зачепляться за першу комерційно вигідну лінію не на Київ. Другу відкрити вже буде легше. Херсон теж не злетів би так легко, якби не було Туркішів.
LWIEV писав: ↑29 січня 2020, 19:02
Франківськ має ресурс, вони взагалі з Херсоном подібні за структурою попиту і т д, але також має прив'язану гирю до ноги.
А щодо всіх інших - питання, коли вони зачепляться за першу комерційно вигідну лінію не на Київ. Другу відкрити вже буде легше. Херсон теж не злетів би так легко, якби не було Туркішів.
Під ресурсом я мав на увазі якийсь плюс-мінус пристойний термінал і смугу, здатну приймати найпопулярніші вузькофюзеляжники без обмежень. Це те, що Херсон мав на старті. Франківськ і решта списку цього позбавлені. Наскільки я розумію лише Кривий Ріг, Миколаїв і Вінниця зараз потенційно можуть повторити долю Херсона. Всі інші під великим сумнівом, бо через інфраструктурні обмеження їм нема сенсу залучати потенційні авіакомпанії.