Якщо судити по даних в Вікіпедії, то так і не скажеш. Потік різко виріс за останні роки: минулого року було 3.8 мільйона, з 2015 року він подвоївся. Якщо дивитися по кількості рейсів, то так, в турків 54 рейси на тиждень. Але ж є і Катар (18 рейсів на тиждень) і Флайдубай/Ейр Арабія (сумарно 24 рейси на тиждень) і Люфтганза (8 рейсів на тиждень). Зрештою МАУ (12 рейсів на тиждень) теж везе транзит в Європу звідти. Та і російські компанії своїми 50ма рейсами на тиждень в Москву теж. Фактично на кожному напрямку в турків є конкурент. Може європейським лоукостам просто не дуже цікаво літати на таку далеку відстань? Не забувайте що вся Грузія за населенням - це умовно Львівська+Івано-Франківська області в Україні, а номінальний ВВП на душу населення там всього в 1.5 рази вищий за середньоукраїнський.
Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Лоукостеры в Кутаиси летают, и мау не просто так экпериментировала с Кутаиси, чтобы уменьшить сборы.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Причем тут Кутаиси к TAV - это единственный действующий аэропорт в Грузии, который не отдан туркам
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
In another first, Skopje Airport surpassed the two million mark. Furthermore, it inched closer to its traditionally busier counterpart in Pristina, with only 7.491 travellers setting the two apart, compared to 21.387 in 2017. Macedonia's busiest airport is expected to continue on its growth trajectory in 2019 with four new routes to be launched by its busiest carrier, Wizz Air, and a fifth aircraft to be based in the city.
https://www.exyuaviation.com/2019/01/ex ... -2018.html
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
North Macedonia 

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Интересная инфа... ну, дай бог)
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з туркамиVictor H писав: ↑15 квітня 2019, 12:00 Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.mischko писав: ↑15 квітня 2019, 12:09ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з туркамиVictor H писав: ↑15 квітня 2019, 12:00 Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.![]()
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
аеропорт в комунальній власності. Треба виховувати своїх місцевих чиновників діяти в інтересах громади, а не дивитися, що французький колонізатор, який обібрав колонії до свитки прийде і зробить всім харашо.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Турков точно не надо, а то они ещё на строительстве терминала пару сотен людей похоронят...
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Так то воно так... Але я собі уявляю: сидить собі унилий начальник відділу транспорту із зарплатнею 0.3 кЄвро, і тут заходить за підписом на контракт у 3000 кЄвро TAVовець. Життя минає, і всі ці нулі теж мимо пливуть... А через тиждень стартують масові розстріли з прямою трансляцією на 1+1. Хз, де взяти святих на 0.3кЄвро...
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Это в теории. На практике такая инфраструктура практически всегда строится с участием государства, так как требует огромных вложений, а возврат средств и прибыль с него окупается не так скоро (если вообще окупается). Это риски. Именно поэтому частных железных дорог нет, есть частные операторы.Franek писав: ↑15 квітня 2019, 20:38 Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 11 гостей