Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
МІЖНАРОДНИЙ
АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ
28 лютого 2011 року
До терміналу «F»Аеропорту «Бориспіль» перейшла авіакомпанія «Сибір»
З 28 березня 2011 року до терміналу F аеропорту «Бориспіль» перейшла авіакомпанія «Сибір». На сьогодні з нового терміналу столичного аеропорту здійснюються рейси понад 30 національних та іноземних перевізників. Пасажиропотік за тиждень у новому терміналі становить від 30 000 до 40000 пасажирів.
Термінал «F» аеропорту «Бориспіль» розпочав свою роботу 31 жовтня 2010 р. В ньому реалізовані прості та зручні для пасажирів технологічні процеси, поліпшено умови обслуговування, впроваджено новітні інженерні та інформаційні технології, застосовано сучасні системи безпеки. Будівельні роботи зі зведення терміналу тривали один рік. Фінансування об’єкту здійснювалося повністю за кошти ДП МА «Бориспіль».
Для довідки:
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є головними повітряними воротами України та обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Аеропорт знаходиться на перетині багатьох повітряних трас, що проходять з Азії до Європи, Америки і у зворотному напрямку, і є єдиним аеропортом України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярні пасажирські рейси на 100 маршрутах міжнародних і українських рейсів.
МІЖНАРОДНИЙ
АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ
28 лютого 2011 року
До терміналу «F»Аеропорту «Бориспіль» перейшла авіакомпанія «Сибір»
З 28 березня 2011 року до терміналу F аеропорту «Бориспіль» перейшла авіакомпанія «Сибір». На сьогодні з нового терміналу столичного аеропорту здійснюються рейси понад 30 національних та іноземних перевізників. Пасажиропотік за тиждень у новому терміналі становить від 30 000 до 40000 пасажирів.
Термінал «F» аеропорту «Бориспіль» розпочав свою роботу 31 жовтня 2010 р. В ньому реалізовані прості та зручні для пасажирів технологічні процеси, поліпшено умови обслуговування, впроваджено новітні інженерні та інформаційні технології, застосовано сучасні системи безпеки. Будівельні роботи зі зведення терміналу тривали один рік. Фінансування об’єкту здійснювалося повністю за кошти ДП МА «Бориспіль».
Для довідки:
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є головними повітряними воротами України та обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Аеропорт знаходиться на перетині багатьох повітряних трас, що проходять з Азії до Європи, Америки і у зворотному напрямку, і є єдиним аеропортом України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярні пасажирські рейси на 100 маршрутах міжнародних і українських рейсів.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Такими темпами в Б скоро почти никого не останется, а в Ф будет такая же "ж" как была раньше в Б 

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Так в Б має перейти доместік 

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ничо- ничо пусть тренируются переезжать. Скоро Д подоспеетAlexNc писав:Такими темпами в Б скоро почти никого не останется, а в Ф будет такая же "ж" как была раньше в Б

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А на сайте KBP март указан.....Olek писав:
28 лютого 2011 року



Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ошибка в релизе) март то
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
да я ж понял. инфа явно не с сайта КВР бралась. так ведь?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
рассылка с почты от пресс kbp
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
хмм....странный народ однако. пресс-службе пофик на все. просто я же думаю, шо наши админы явно бы не допустили такой ошибки. спрашивается, за кой хрен пресс-служба жопы протирает, если такую элементарщину напутали?? уволить!
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
ваши админы пресс-релиз иногда неделями не могут на сайт закинуть, когда он в почте уже у всех))
а описка/опечатка... всякое бывает
а описка/опечатка... всякое бывает

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
как высылают - так и публикуют.Olek писав:ваши админы пресс-релиз иногда неделями не могут на сайт закинуть, когда он в почте уже у всех))
а описка/опечатка... всякое бывает
дык это нам по барабану, а рядовой пакс не поймет
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
У південній та північній частині пасажирської галереї терміналу «D»
Аеропорту «Бориспіль» завершується влаштування скляного фасадного огородження
Влаштування скляного фасадного огородження на будівництві терміналу «D» ДП МА «Бориспіль» завершується у південній та північній частині пасажирської галереї. У зоні центрального процесора роботи тривають.
Станом на кінець березня 2011 року на будівництві терміналу «D» ДП МА «Бориспіль» виконано 40% будівельно-монтажних робіт та 85 % проектних робіт. Зокрема, завершуються роботи з монтажу покрівлі, влаштування перегородок, монтажу внутрішніх інженерних мереж. На будівництві продовжуються роботи зі встановлення металевих конструкцій пасажирських посадкових трапів. Вже розпочато роботи зі встановлення сортувальника багажу. У північній частині пасажирської галереї розпочато роботи з монтажу систем обігріву «тепла підлога».
Термінальний комплекс «D» Міжнародного аеропорту «Борисполі», який матиме площу 110 тис кв.м, після завершення робіт стане найбільшим в порту. Новий аеровокзал спеціалізуватиметься виключно на міжнародних рейсах. Він дозволить збільшити конкурентноздатність Головних повітряних воріт країни і розширити його можливості на ринку міжнародних авіаперевезень. Проектна потужність терміналу «D» сягатиме 9 млн пасажирів на рік (3 000 пасажирів на годину на виліт і стільки ж на прибуття).
Нагадаємо, 21 вересня 2010 року було відкрито термінальний комплекс «F» Міжнародного аеропорту «Бориспіль», що дозволило розвантажити функціонуючий термінал «В» і покращити рівень обслуговування пасажирів. Будівельні роботи зі зведення терміналу «F» було розпочато 16 липня 2009 року і закінчено у серпні 2010 року. Генеральним підрядником виступила українська компанія ТОВ «МІКОЛ». Фінансування об’єкту здійснювалося повністю за кошти ДП МА «Бориспіль».
Загальна інформація
Про проект будівництва термінального комплексу D ДП МА «Бориспіль»
Проект: компанія Japan Airport Consultants, Inc.
Генеральний підрядник: компанія «Dogus-Alarko-YDA JV» (Туреччина)
Початок робіт: листопад 2008р.
Заплановане введення в експлуатацію: IV квартал 2011 р.
Про ДП МА «Бориспіль»
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є головними повітряними воротами України та обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Аеропорт знаходиться на перетині багатьох повітряних трас, що проходять з Азії до Європи, Америки і у зворотному напрямку, і є єдиним аеропортом України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярні пасажирські рейси на 100 маршрутах міжнародних і українських рейсів.
Протягом 2010 року з аеропорту «Бориспіль» 44 іноземних та
9 українських авіакомпаній виконували регулярні пасажирські рейси на 97 маршрутах, з них - 85 міжнародних та 12 українських.
Аеропорту «Бориспіль» завершується влаштування скляного фасадного огородження
Влаштування скляного фасадного огородження на будівництві терміналу «D» ДП МА «Бориспіль» завершується у південній та північній частині пасажирської галереї. У зоні центрального процесора роботи тривають.
Станом на кінець березня 2011 року на будівництві терміналу «D» ДП МА «Бориспіль» виконано 40% будівельно-монтажних робіт та 85 % проектних робіт. Зокрема, завершуються роботи з монтажу покрівлі, влаштування перегородок, монтажу внутрішніх інженерних мереж. На будівництві продовжуються роботи зі встановлення металевих конструкцій пасажирських посадкових трапів. Вже розпочато роботи зі встановлення сортувальника багажу. У північній частині пасажирської галереї розпочато роботи з монтажу систем обігріву «тепла підлога».
Термінальний комплекс «D» Міжнародного аеропорту «Борисполі», який матиме площу 110 тис кв.м, після завершення робіт стане найбільшим в порту. Новий аеровокзал спеціалізуватиметься виключно на міжнародних рейсах. Він дозволить збільшити конкурентноздатність Головних повітряних воріт країни і розширити його можливості на ринку міжнародних авіаперевезень. Проектна потужність терміналу «D» сягатиме 9 млн пасажирів на рік (3 000 пасажирів на годину на виліт і стільки ж на прибуття).
Нагадаємо, 21 вересня 2010 року було відкрито термінальний комплекс «F» Міжнародного аеропорту «Бориспіль», що дозволило розвантажити функціонуючий термінал «В» і покращити рівень обслуговування пасажирів. Будівельні роботи зі зведення терміналу «F» було розпочато 16 липня 2009 року і закінчено у серпні 2010 року. Генеральним підрядником виступила українська компанія ТОВ «МІКОЛ». Фінансування об’єкту здійснювалося повністю за кошти ДП МА «Бориспіль».
Загальна інформація
Про проект будівництва термінального комплексу D ДП МА «Бориспіль»
Проект: компанія Japan Airport Consultants, Inc.
Генеральний підрядник: компанія «Dogus-Alarko-YDA JV» (Туреччина)
Початок робіт: листопад 2008р.
Заплановане введення в експлуатацію: IV квартал 2011 р.
Про ДП МА «Бориспіль»
ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» є головними повітряними воротами України та обслуговує понад 70% авіаційних пасажирських перевезень країни. Аеропорт знаходиться на перетині багатьох повітряних трас, що проходять з Азії до Європи, Америки і у зворотному напрямку, і є єдиним аеропортом України, з якого виконуються трансконтинентальні рейси. З аеропорту «Бориспіль» понад 50 авіакомпаній здійснюють регулярні пасажирські рейси на 100 маршрутах міжнародних і українських рейсів.
Протягом 2010 року з аеропорту «Бориспіль» 44 іноземних та
9 українських авіакомпаній виконували регулярні пасажирські рейси на 97 маршрутах, з них - 85 міжнародних та 12 українських.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Был на днях в Борисполе.
Плюсы:
в терминале Б появилась не плохая кафешка, старый фаст фуд возле входа также переделали, бомбил стало гораздо меньше, ходит парочка в жилетах дворников с надписью ТАКСИ, хотя некоторые личности еще остались, пронзительно-оценивающе смотрят в глаза, с вопросом-надежной - такси, такси, не дорого. Но все же этих кретинов стало меньше.
В терминале Ф, перед входом стоят такси с шашкой аэропорта Борисполь. Хотя в тех же дебильных жилетах.
В самом терминале все достаточно пристойно.
Минусы:
Это собственно говоря площадь перед терминалом Б,и А. Когда все приведут в человеческий вид, не понятно. БОМЖАТНЯ.
Ну а тетки зазывающие в автобус Полет - это полный Улет ))). Рифма однако. Это реально похоже на село Кацопетовка.
Возле терминала А там, где возможно смотреть на прилетающие-улетающие самолеты, - территория ужасна, бетонные уродские плиты, ржавая сетка - реальный пи"дец.
Но все же прогресс есть, главное не останавливаться. Следующий этап европейская служба такси, единый стиль машин, и убрать этих козлов с жилетами.
P.S. Совсем забыл добавить о малых строениях возле терминала Б. На мой взгляд все это необходимо снести, какие-то пристройки, полуГанделеки, наливайки, но .... хит сезона это барак под названием "Приватне такси", от своей у"бищности аж покосился.
Плюсы:
в терминале Б появилась не плохая кафешка, старый фаст фуд возле входа также переделали, бомбил стало гораздо меньше, ходит парочка в жилетах дворников с надписью ТАКСИ, хотя некоторые личности еще остались, пронзительно-оценивающе смотрят в глаза, с вопросом-надежной - такси, такси, не дорого. Но все же этих кретинов стало меньше.
В терминале Ф, перед входом стоят такси с шашкой аэропорта Борисполь. Хотя в тех же дебильных жилетах.
В самом терминале все достаточно пристойно.
Минусы:
Это собственно говоря площадь перед терминалом Б,и А. Когда все приведут в человеческий вид, не понятно. БОМЖАТНЯ.
Ну а тетки зазывающие в автобус Полет - это полный Улет ))). Рифма однако. Это реально похоже на село Кацопетовка.
Возле терминала А там, где возможно смотреть на прилетающие-улетающие самолеты, - территория ужасна, бетонные уродские плиты, ржавая сетка - реальный пи"дец.
Но все же прогресс есть, главное не останавливаться. Следующий этап европейская служба такси, единый стиль машин, и убрать этих козлов с жилетами.
P.S. Совсем забыл добавить о малых строениях возле терминала Б. На мой взгляд все это необходимо снести, какие-то пристройки, полуГанделеки, наливайки, но .... хит сезона это барак под названием "Приватне такси", от своей у"бищности аж покосился.
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1837
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Заезжает ли сейчас "Полет" в Терминал Ф или его маршрут остался старым? Если второе, то сколько примерно топать от конечной у Б до входа в Ф?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Не заезжает. Топать метров 300.Собакевич писав:Заезжает ли сейчас "Полет" в Терминал Ф или его маршрут остался старым? Если второе, то сколько примерно топать от конечной у Б до входа в Ф?
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1837
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Понятно, спасибо.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Сегодня вылетал из Борисполя Ф. Приехал из дому на такси (т.к. в командировку). По вызову стоило 133 гривны (из района ж\д вокзала). Но подъехав, я увидел это:
Почему-то не сомневался, что именно так и будет, когда Борисполь вдруг стал обещать, что будет "только официальное такси". Интересно, кому оно принадлежит.- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
колір сітілайту бачите? тим і належить 

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Это не ситилайт, а железяка.popTAB писав:колір сітілайту бачите? тим і належить
- de-bugger
- Airbus A340
- Повідомлень: 999
- З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
- Звідки: FKB/EDSB
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
а это дешевле выхватывавших пассажировеще у дверей зала прилета быших бомбил?AlexK писав:Сегодня вылетал из Борисполя Ф. Приехал из дому на такси (т.к. в командировку). По вызову стоило 133 гривны (из района ж\д вокзала). Но подъехав, я увидел это:Почему-то не сомневался, что именно так и будет, когда Борисполь вдруг стал обещать, что будет "только официальное такси". Интересно, кому оно принадлежит.
хм... опять незадача с надписям на английском: в какой валюте берут с англоязычных иностранцев за такси? я думал в UAH, а тут в каких то GRN - такой валюты и в справчнике-то нету.

Собственно (само)образуется наверное какой нибудь аэропорт-трансфер-сервис, приезжающий на нейтральных машинах без опознавательных знаков такси и встречающий паксов по предварительному заказу сразу на прилете с табличкой именем пассажира в руках за те же 130 гривен. Несколько раз делал так в командировках - очень удобно и по цене даже дешевле такси, т.к. не катают тебя по незнакомому городу наматывая круги вокруг цели и накручивая деньги на счетчик.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 2 гостей