Ви забули за КатовіцеpopTAB писав:Ще Лодзь, Радом, Зелена Гура, ... ЛюблінValdys писав:мені також вибір дивним здається.
Гданськ-Краків-Щецин ще залишились.

Ви забули за КатовіцеpopTAB писав:Ще Лодзь, Радом, Зелена Гура, ... ЛюблінValdys писав:мені також вибір дивним здається.
Гданськ-Краків-Щецин ще залишились.
Не порізали, але частіше став Даш з'являтись та й 734 не ставлять.jurkok писав:popTAB писав:А ЛОТ ще не розщедрився на 4ту частоту LWO-WAW?
З такими темпами не здивуюся, що вона скоро появиться. Ще кілька років тому дві частоти були фантастикою. Лінь дивитись - а вони на зиму не порізали? Так і залишилося 20 рейсів в тиждень?
написав їм на фейсбук. Побачимо, що відпишутьValdys писав:Бидгощ і Ольштин летить борт зі Львова, а Познань, з Познані, тому, як варіант ще не завели рейси для Познані
Бориспіль 3 і в Жуляни 1Franek писав:А скіки в них зара частот на Київ. 3? 2 в Бориспіль і 1 в Жуляни?
Всего 3 частоты, два рейса в Борисполь и 1 в Жуляны. Проверяйте перед утверждением.jurkok писав:Бориспіль 3 і в Жуляни 1Franek писав:А скіки в них зара частот на Київ. 3? 2 в Бориспіль і 1 в Жуляни?
Перепрошую, випадково помилив 2 з 3.Scorpio писав:Всего 3 частоты, два рейса в Борисполь и 1 в Жуляны. Проверяйте перед утверждением.jurkok писав:Бориспіль 3 і в Жуляни 1Franek писав:А скіки в них зара частот на Київ. 3? 2 в Бориспіль і 1 в Жуляни?
Як казав мій батько у 80х - "Поляк - це не національність. Поляк - це професія"popTAB писав:Парадокс ситуації в тому що основна бізнес модель поляків - це розкрутка Брюселя на фонди.
И тем не менее, сейчас Польша - одна из передовых стран в развитии. И как бы никто не виноват, что чехи или словаки или другие страны ЕС не такие умные. Ведь деньги дадут когда четко покажешь тех. документацию под планируемый обьект, и выходит что поляки в этой подготовке таки преуспевают по сравнению с другими, потому и изменения есть в стране. А нам как бы тоже деньги выделяют, но почему-то ни экспресса в Борисполь нет, ни других масштабных проектов...popTAB писав:Парадокс ситуації в тому що основна бізнес модель поляків - це розкрутка Брюселя на фонди. Показуєш мега проблему, подаєшся на фінансування, будуєш Радоми, Ольштини, ... Аналогічно з дорогами, чого вартує умисно обставлена знаками та світлофорами 94ка від нашого кордону до Кракова заради фінансування автобану А4 який ніяк не можуть запустити на платній основі
ви плутаєте дотації з позиками.Scorpio писав:А нам как бы тоже деньги выделяют, но почему-то ни экспресса в Борисполь нет, ни других масштабных проектов...
Я був у Познані в 2013-му. І бачив старі трамваї, калюжі, биті пляшки. Не треба ідеалізувати.dimm1971 писав:Я вважаю що в нашому випадку різниці ніякої. Нашим керманичам все одне що красти: дотації чи позики.
До речі нещодавно був на вік-енді у Познані, побратимові нашого Харкова. То не побачив там ні парка розваг, ні найкращого у Європі зоопарку. Натомість їздять сучасні трамваї, а дороги перекладаються повністю і ніяких слідів ямкового ремонту, не кажучі вже про наявність калюж. Дикуни, треба їм мера нашого для обміну досвідом прислати.
Вы просто даже не поняли суть моего комментария. dimm1971 немного дополнил. А пример Польши в том, что люди что-то делают, и для других людей больше чем для себя, а у нас все наоборот. Если не увидят плюс для себя в первую очередь, то палец об палец не ударят. И кредит это или дотация не важно. У поляков проекты готовы лежат под дотации, а у чехов или словаков таких проектов намного меньше, хоть достут к бюджету ЕС такой же. Тем не менее, Польша опережает соседей в развитии в том числе строя порой неопродуманные обьекты. С другой стороны, аэропорт в городке по типу Умани у них есть, и как не крути на будущее - это только плюс. А в Киеве автовокзалы строят как попало, то там то сям, нет ни стратегии ни понимания как сделать инфраструктуру удобней и доступней.mischko писав:ви плутаєте дотації з позиками.Scorpio писав:А нам как бы тоже деньги выделяют, но почему-то ни экспресса в Борисполь нет, ни других масштабных проектов...
Scorpio писав:Вы просто даже не поняли суть моего комментария. dimm1971 немного дополнил. А пример Польши в том, что люди что-то делают, и для других людей больше чем для себя, а у нас все наоборот. Если не увидят плюс для себя в первую очередь, то палец об палец не ударят. И кредит это или дотация не важно. У поляков проекты готовы лежат под дотации, а у чехов или словаков таких проектов намного меньше, хоть достут к бюджету ЕС такой же. Тем не менее, Польша опережает соседей в развитии в том числе строя порой неопродуманные обьекты. С другой стороны, аэропорт в городке по типу Умани у них есть, и как не крути на будущее - это только плюс. А в Киеве автовокзалы строят как попало, то там то сям, нет ни стратегии ни понимания как сделать инфраструктуру удобней и доступней.mischko писав:ви плутаєте дотації з позиками.Scorpio писав:А нам как бы тоже деньги выделяют, но почему-то ни экспресса в Борисполь нет, ни других масштабных проектов...
Я так розумію, що в інфраструктурній пісочниці рулять авіатори, а залізничникам дістаються крихти з їх торту. Просто можна було б запиляти якусь швидкісну лінію залізничну, тунель десь під морем або під горою.jurkok писав: З унійними дотаціями в Польщі не все так просто. Там є бюджет наприклад на кілька років і Польща змушена його використовувати інакше гроші пропадуть і більше їм можуть в майбутньому не виділити. Тому і з'являються такі натягнуті проекти. Ось і зараз придумали проект нового центрального аеропорту. Це розпил гігантських грошей.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей