Формирование цен на билеты Wizzair
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 3
- З нами з: 16 лютого 2009, 11:27
- Контактна інформація:
Формирование цен на билеты Wizzair
Кто знает как формируются цены на билеты Wizzair, откуда берется Promo и Super promo, я слышал что цена еще зависит от дня недели... Хотелось бы все это узнать, возможно есть какая-то таблица, или что-нибуть типа того...
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
Кажуть (тобто каже – Наталія Казмер), що за кожним напрямком закріплена відповідна людина, яка стежить за продажами.
Формується ціна відповідно до попиту - якщо попит високий, то відповідно й ціна буде підніматися швидше.
Також є певні дні, які вже статистично можна сказати, що будуть мати великий попит.
Відповідно й бюджетних квитків дуууже мало на ці дати. Зазвичай це п’ятниця - коли всі їдуть до дому, неділя або понеділок - коли всі повертаються на роботу...
Але потрібно також розуміти, що кожен напрямок має свою специфіку...
На початковому етапі квитків дешевих буде дуже багато, потім - залежить від попиту. Проте, як показує досвід той ж Польщі, розпродажів по 9 грн. більше не буде, проте квитки по 99 грн - реальність, яка повинна залишитися.
Але хочу зазначити, що ось на прикладі напрямків Київ-Німеччина квитків дешевих вже немає на будь яку дату...
Що робити? Чекати виходу нових лоу-костів - конкуренція сприяє зниженню цін.
Як приклад - Лондон-Київ...
Раніше мінімальна ціна була 540 баксів, зараз легасі керіери знизили планку до 350 дол, найнижча ціна у Віззів поки - біля 1100 грн.
Формується ціна відповідно до попиту - якщо попит високий, то відповідно й ціна буде підніматися швидше.
Також є певні дні, які вже статистично можна сказати, що будуть мати великий попит.
Відповідно й бюджетних квитків дуууже мало на ці дати. Зазвичай це п’ятниця - коли всі їдуть до дому, неділя або понеділок - коли всі повертаються на роботу...
Але потрібно також розуміти, що кожен напрямок має свою специфіку...
На початковому етапі квитків дешевих буде дуже багато, потім - залежить від попиту. Проте, як показує досвід той ж Польщі, розпродажів по 9 грн. більше не буде, проте квитки по 99 грн - реальність, яка повинна залишитися.
Але хочу зазначити, що ось на прикладі напрямків Київ-Німеччина квитків дешевих вже немає на будь яку дату...
Що робити? Чекати виходу нових лоу-костів - конкуренція сприяє зниженню цін.
Як приклад - Лондон-Київ...
Раніше мінімальна ціна була 540 баксів, зараз легасі керіери знизили планку до 350 дол, найнижча ціна у Віззів поки - біля 1100 грн.
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
Там де є "людський фактор" очікувати якоїсь логіки важко. Ясно, що чекати від бютжетника
постійних та низьких цін не доводиться, зрештою вони, як і інші роблять бізнес, проте на прикладі Німеччини
"підставляти" ціну під звичайні компанії компанії з різницею в 10-20 Є (і це за три-шість місяців до перельоту
й з високою імовірністю радикальних змін врозкладі) є трохи сумнівною стратегією.
Особисто для мене ціна вище 150 Є один кінець Віззом вже є несприйнятною, оскільки в 2 боки з мін.
багажем та кредиткою то вже є 330 Є плюс доїзд до Дортмунда чи Кьольна - то ще десь по мінімуму до 100 Є в
два боки і привабливість такої подорожі втрачається....Особливо коли є альтернатива в вигляді рейсу з пересадкою в Мюнхені Люфтганзою за 390 Є...
постійних та низьких цін не доводиться, зрештою вони, як і інші роблять бізнес, проте на прикладі Німеччини
"підставляти" ціну під звичайні компанії компанії з різницею в 10-20 Є (і це за три-шість місяців до перельоту
й з високою імовірністю радикальних змін врозкладі) є трохи сумнівною стратегією.
Особисто для мене ціна вище 150 Є один кінець Віззом вже є несприйнятною, оскільки в 2 боки з мін.
багажем та кредиткою то вже є 330 Є плюс доїзд до Дортмунда чи Кьольна - то ще десь по мінімуму до 100 Є в
два боки і привабливість такої подорожі втрачається....Особливо коли є альтернатива в вигляді рейсу з пересадкою в Мюнхені Люфтганзою за 390 Є...
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
отож...gast писав:Там де є "людський фактор" очікувати якоїсь логіки важко. Ясно, що чекати від бютжетника
постійних та низьких цін не доводиться, зрештою вони, як і інші роблять бізнес, проте на прикладі Німеччини
"підставляти" ціну під звичайні компанії компанії з різницею в 10-20 Є (і це за три-шість місяців до перельоту
й з високою імовірністю радикальних змін врозкладі) є трохи сумнівною стратегією.
Особисто для мене ціна вище 150 Є один кінець Віззом вже є несприйнятною, оскільки в 2 боки з мін.
багажем та кредиткою то вже є 330 Є плюс доїзд до Дортмунда чи Кьольна - то ще десь по мінімуму до 100 Є в
два боки і привабливість такої подорожі втрачається....Особливо коли є альтернатива в вигляді рейсу з пересадкою в Мюнхені Люфтганзою за 390 Є...
але... чекаємо на вихід Германвінгсів???
Хоча... може гальмування з виходом Германів - то є карт-бланш Віззам?
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
Так, але Germanwings тим самим Wizzам конкурент відносний. Якщо вірити чуткам, вони
планують літати з Шьонефельда та Мюнхена лише до Києва. А там аеропорти дорожчі, пасс
потік є свій, той що поки Wizzoм ще не літає то ж і повного обвалу ціни не планується...
Я собі то уявляю ситуацію такою, як в них то зараз є з Петербургом і з Москвою... Тобто
ціна ледве-ледве нижча від російських компаній...
планують літати з Шьонефельда та Мюнхена лише до Києва. А там аеропорти дорожчі, пасс
потік є свій, той що поки Wizzoм ще не літає то ж і повного обвалу ціни не планується...
Я собі то уявляю ситуацію такою, як в них то зараз є з Петербургом і з Москвою... Тобто
ціна ледве-ледве нижча від російських компаній...
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
у російському випадку є певні обмеження з боку влади. Я не думаю, що у нас таке зроблять... хоча...
До речі, дивлюся на ціни Віззів з Польщі... на деякі напрямки ціна так само зашкалює...
Ну що, сподіватися на прихід Раянів? Років через 3-5?
До речі, дивлюся на ціни Віззів з Польщі... на деякі напрямки ціна так само зашкалює...
Ну що, сподіватися на прихід Раянів? Років через 3-5?

Re: Формирование цен на билеты Wizzair
Про Райан то питання цікаве. Вони то й ніби в лідерах і все таке, проте компанія якби то правильно
висловитись, мабуть дуже "нагла", про сервіс я чув багато відверто дивних речей, мені ними якось
не доводилочь літати, але багато нарікань на жахливу непунктуальність, відсутність сервісу та порядку,
знайомі розповідали, що народ просто влітає в літак неконтрольовано, починається штурханина та суперечки,
стюарди не можуть з тим дати ради і вильоти регулярно затримуюються через такі дивні речі.
Чого лише вартують натяки на платні туалети в літаку чи рейси без "багажу"...І все від топ-менеджменту...
До того ж їх починають потроху виживати з Німеччини, ті в свою чергу встають в позу, нові замовлення на літаки
не прийняли ні Боїнг, ні Ейрбас (і це під час кризи), бо Райани зажадали занадто великої знижки, а зараз кожен
жреться навіть за копійки...
Ну й до того ж Райан не літає там, де немає 70 % заповненості, а на Україні цей показник поки ще недосяжний і переважно тому, що люди в нас панічно бояться літати, а цей страх треба викорінювати поступово...
висловитись, мабуть дуже "нагла", про сервіс я чув багато відверто дивних речей, мені ними якось
не доводилочь літати, але багато нарікань на жахливу непунктуальність, відсутність сервісу та порядку,
знайомі розповідали, що народ просто влітає в літак неконтрольовано, починається штурханина та суперечки,
стюарди не можуть з тим дати ради і вильоти регулярно затримуюються через такі дивні речі.
Чого лише вартують натяки на платні туалети в літаку чи рейси без "багажу"...І все від топ-менеджменту...
До того ж їх починають потроху виживати з Німеччини, ті в свою чергу встають в позу, нові замовлення на літаки
не прийняли ні Боїнг, ні Ейрбас (і це під час кризи), бо Райани зажадали занадто великої знижки, а зараз кожен
жреться навіть за копійки...
Ну й до того ж Райан не літає там, де немає 70 % заповненості, а на Україні цей показник поки ще недосяжний і переважно тому, що люди в нас панічно бояться літати, а цей страх треба викорінювати поступово...
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 3
- З нами з: 16 лютого 2009, 11:27
- Контактна інформація:
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
А кто знает, будут ли цены Promo или Super promo на рейсы Киев-Симферополь (аннексирован Россией)-Киев, на период июнь-июль, если будут то когда?
Re: Формирование цен на билеты Wizzair
в мене великі сумніви. ящо бачите ціну менше 250 грн -купуйте швидкоVLADIMIR_X писав:А кто знает, будут ли цены Promo или Super promo на рейсы Киев-Симферополь (аннексирован Россией)-Киев, на период июнь-июль, если будут то когда?

бо інакше куплять інші.
на червень бачу в розкладі є навіть 99 грн. поки є..

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей