... додаткові п'ять кілоaviarivne писав:а наявніть карточки "Панорами" хіба не дає додаткові пару кіло?
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Маючи сестру-бортпровідника, хотілося б дати кілька порад стосовно ручної поклажі з іншого боку.
Звісно, це ваше невід'ємне право перевезення 1 місця ручної поклажі з вимірами 55х40х20 см, але:
а) навіть з такими скромними вимірами валізи, рюкзаки, портфелі пасажирів часто не вміщаються на багажних полицях в середньомагістральних боїнгах, ембраєрах і річ навіть не в масі (вазі) а об'ємі;
б) бортпровідники щоразу мусять хаотично шукати місце для валіз на полицях, перекладати їх, перевантажувати, вмовляти пасажирів забрати поклажу з полиць під крісла - це, насправді, НЕ Є їх обов'язком;
в) часто доводиться знімати поклажу для якої не вистачає місця у багажне відділення, що мусили б робити рампагенти ще біля трапа - через це виникають затримки і втрати слотів;
г) бортпровідники - не вантажники, вони не мусять піднімати валізи пасажирів на полиці, ані в економі, ані в бізнесі - повторюсь - це не є їх обов'язком.
Тому:
1) при можливості старайтеся завжди здавати рюкзаки, валізи у багаж;
2) використовуйте простір полиць раціонально і пам'ятайте, що в ряду з вами ще 3-5 пасажирів..
3) додаткові до ручної поклажі або дамські сумочки, барсетки, портфелі (дипломати), клатчі, фотоапарати, біноклі, ПК, інші гаджети, пресу, парасольки, букети квітів, пакети з покупками, крихкі і ламкі речі, верхній одяг та головні убори краще і зручніше буде розмістити не на полицях а під сидіннями.
Поважайте себе, інших пасажирів та працю людей, головним обов'язком яких є забезпечення безпеки вашого життя на борту.
Звісно, це ваше невід'ємне право перевезення 1 місця ручної поклажі з вимірами 55х40х20 см, але:
а) навіть з такими скромними вимірами валізи, рюкзаки, портфелі пасажирів часто не вміщаються на багажних полицях в середньомагістральних боїнгах, ембраєрах і річ навіть не в масі (вазі) а об'ємі;
б) бортпровідники щоразу мусять хаотично шукати місце для валіз на полицях, перекладати їх, перевантажувати, вмовляти пасажирів забрати поклажу з полиць під крісла - це, насправді, НЕ Є їх обов'язком;
в) часто доводиться знімати поклажу для якої не вистачає місця у багажне відділення, що мусили б робити рампагенти ще біля трапа - через це виникають затримки і втрати слотів;
г) бортпровідники - не вантажники, вони не мусять піднімати валізи пасажирів на полиці, ані в економі, ані в бізнесі - повторюсь - це не є їх обов'язком.
Тому:
1) при можливості старайтеся завжди здавати рюкзаки, валізи у багаж;
2) використовуйте простір полиць раціонально і пам'ятайте, що в ряду з вами ще 3-5 пасажирів..
3) додаткові до ручної поклажі або дамські сумочки, барсетки, портфелі (дипломати), клатчі, фотоапарати, біноклі, ПК, інші гаджети, пресу, парасольки, букети квітів, пакети з покупками, крихкі і ламкі речі, верхній одяг та головні убори краще і зручніше буде розмістити не на полицях а під сидіннями.
Поважайте себе, інших пасажирів та працю людей, головним обов'язком яких є забезпечення безпеки вашого життя на борту.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
За доплату в 50 долларов в каждую сторону?maxgalkov писав:
1) при можливості старайтеся завжди здавати рюкзаки, валізи у багаж;
Если б авиакомпания не брала таких денег за багаж, то и бортпроводникам не приходилось бы перераспределять хаотично размещённый багаж на полках. Чем больше авиакомпания будет хотеть содрать с пассажиров за багаж, тем больше пассажирам придётся ухищряться, чтоб пронести на борт.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Если заранее(не в аэропорту) - 25$
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
25 евро, а не долларов, что у МАУ, что у КЛМ если заранее. На Израиль 27.5 евро в одну сторону со скидкой если. И да, авиакомпании, вводя безбагажные тарифы, сами вынуждают многих пассажиров брать вещи в салон, которые они раньше сдавали в багаж.Valdemar писав:Если заранее(не в аэропорту) - 25$
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Olek писав:25 евро, а не долларов, что у МАУ, что у КЛМ если заранее. На Израиль 27.5 евро в одну сторону со скидкой если. И да, авиакомпании, вводя безбагажные тарифы, сами вынуждают многих пассажиров брать вещи в салон, которые они раньше сдавали в багаж.Valdemar писав:Если заранее(не в аэропорту) - 25$
а з іншого боку я завжди з собою беру багаж до літака, бо маю короткі пересадки та речей із собою багато не везу. Хоча квиток з багажем. Минулого разу коли летів, речі не помістилися в ембрайер на початку літака (пересадили в бізнес, а там якраз вужчі місця для багажу). Речі здаю в багаж коли їх реально багато і коли пересадка не коротка.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
не знаю, чи таке робить МАУ, але KLM і їхня лоу-кост дочка Transavia дуже навіть охоче безкоштовно чекінять в багаж ручну поклажу навіть в безбагажних тарифах. Просто на стійці питають - у вас більше ніяких речей немає. Ствердна відповідь - і рюкзак поїхав по стрічці.AlexK писав:За доплату в 50 долларов в каждую сторону?maxgalkov писав:
1) при можливості старайтеся завжди здавати рюкзаки, валізи у багаж;
Если б авиакомпания не брала таких денег за багаж, то и бортпроводникам не приходилось бы перераспределять хаотично размещённый багаж на полках. Чем больше авиакомпания будет хотеть содрать с пассажиров за багаж, тем больше пассажирам придётся ухищряться, чтоб пронести на борт.
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1837
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
При вылете из украинских аэропортов (да и всех прочих, кроме европейских, я думаю) МАУ считает именно в долларах. Кладут с прибором на евроинтеграцию.25 евро, а не долларов, что у МАУ, что у КЛМ если заранее.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В долларах больше.Собакевич писав:При вылете из украинских аэропортов (да и всех прочих, кроме европейских, я думаю) МАУ считает именно в долларах. Кладут с прибором на евроинтеграцию.25 евро, а не долларов, что у МАУ, что у КЛМ если заранее.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Нацпер уже во Внуково летает?
- Вкладення
-
- VKO.jpg (31.37 Кіб) Переглянуто 3883 разів
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Нет, код-шер с ЮтЭйромjores писав:Нацпер уже во Внуково летает?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Еще один экс-раяновский борт на подходе. 7 лет, UR-PSV
https://www.planespotters.net/airframe/ ... l-Airlines
https://www.planespotters.net/airframe/ ... l-Airlines
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
пора відкривати рейси в Ейндховен.dimm1971 писав:Еще один экс-раяновский борт на подходе. 7 лет, UR-PSV
https://www.planespotters.net/airframe/ ... l-Airlines
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Регулярный рейс Милан - Киев , 7 е января
- 16 на дворе
Больше половины выходов через рукава свободны , но автобусом наверное дешевле
ПС кормить стали заметно лучше ( в сравнении с прошлым годом ) в бизнесе
- 16 на дворе
Больше половины выходов через рукава свободны , но автобусом наверное дешевле
ПС кормить стали заметно лучше ( в сравнении с прошлым годом ) в бизнесе
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А где фото еды в бизнесе?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А сегодня, будет сильно лихорадить МАУ)))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дальше интереснее))) 417/418 Киев-Мюнхен - задержка 6 часовconverj писав:уже лихорадит
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
стесняюсь спросить - а таки шо случилось?
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Пошёл снег в январеdimm1971 писав:стесняюсь спросить - а таки шо случилось?

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 2 гостей