Міжнародний аеропорт Львів
Re: Міжнародний аеропорт Львів
З фешенебельним кафе "Антей" поруч. Сам двічі приймав там польотні 50 -)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
3 381грв ... при тому, що через Київ - 2 408грв
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Чеські авіалінії планують з нового року розпочати авіаперевезення зі Львова
http://zaxid.net/newsua/2010/10/25/181038/
Чеські авіалінії розглядають можливість із наступного року розпочати авіаперевезення зі Львова. Про це повідомив заступник голови Львівської облдержадміністрації Володимир Губицький після зустрічі з генеральним представником Чеських авіаліній в Україні Павелом Грдлічкою.
На зустрічі були також присутні генеральний консул Чеської республіки у Львові Давід Павліта та заступник голови облдержадміністрації Євген Пастух, повідомили ZAXID.NET в прес-службі Львівської ОДА.
Володимир Губицький розповів представнику авіаліній про підготовку Львівщини до Євро-2012, про будівництво нового терміналу та реконструкцію злітно-посадкової смуги ДП «Міжнародний аеропорт «Львів».
«Ваше місто для нашої компанії дуже привабливе не лише, як місце проведення Євро-2012, коли суттєво зросте пасажиропотік, а й як цікавий туристичний центр», – зауважив Павел Грдлічка.
Я б звичайно, формулював як відновити, а не розпочати:
http://www.csa.cz/en/portal/company/abo ... istory.htm
http://zaxid.net/newsua/2010/10/25/181038/
Чеські авіалінії розглядають можливість із наступного року розпочати авіаперевезення зі Львова. Про це повідомив заступник голови Львівської облдержадміністрації Володимир Губицький після зустрічі з генеральним представником Чеських авіаліній в Україні Павелом Грдлічкою.
На зустрічі були також присутні генеральний консул Чеської республіки у Львові Давід Павліта та заступник голови облдержадміністрації Євген Пастух, повідомили ZAXID.NET в прес-службі Львівської ОДА.
Володимир Губицький розповів представнику авіаліній про підготовку Львівщини до Євро-2012, про будівництво нового терміналу та реконструкцію злітно-посадкової смуги ДП «Міжнародний аеропорт «Львів».
«Ваше місто для нашої компанії дуже привабливе не лише, як місце проведення Євро-2012, коли суттєво зросте пасажиропотік, а й як цікавий туристичний центр», – зауважив Павел Грдлічка.
Я б звичайно, формулював як відновити, а не розпочати:
http://www.csa.cz/en/portal/company/abo ... istory.htm
Код: Виділити все
1992
extended network to Chicago, Toronto, Manchester, Dusseldorf, Vienna, Lvov, Riga and Bahrain
Re: Міжнародний аеропорт Львівхом про це не відає
Знов про потрібні речі говорять некомпетентні люди, чехи, в яких зараз і так не найкращі часи, прям мріють і не дождуться накатувати новий незвіданий маршрут в умовах нестабільності в порту. Пресслужба компанії ні словом, ні духом про це не відає - даю 99.9% Хоча при нормальній ціні потік би був, до того ж всього хвилин 45 льоту. Віззу б напрямом поцікавитися...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
чому незвіданий? вони його в 1992 відкрили і літав не пустим. закрили не із-за загрузки.
крім цього, за останні пів року це вже друга замітка в локальній пресі про зацікавленість чехів на відновлення польотів
крім цього, за останні пів року це вже друга замітка в локальній пресі про зацікавленість чехів на відновлення польотів
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Я не в курсі чим вони тоді літали та які ціни-завантаження були. Локальна преса в нас на Україні самі знаєте - Харків вже ломиться від рейсів, а запити не встигають обробляти... Може й запустять ATRку, але дешево то не буде...
Re: Міжнародний аеропорт Львів

Hana Hejskova, Director of Communication and the spokesperson of Czech Airlines:
„Czech Airlines company actively monitors all posibilities of further expansion of its business, in this context continuously analyses the commercial opportunities in quite a few of destinations, including those in Eastern Europe. Ukraine or Russian Federation markets definitely have very high potential, so they belong to those we monitor in full details.
But anyway, Czech Airlines announces the new destinations only when the final decision about them is taken, not before.
It is standard process whereupon any particular plans or future steps of the Czech Airlines company cannot be anticipated.“
Re: Міжнародний аеропорт Львів
вони скоріш черговий рейс в самару чи алмату відкриють, аніж у львів. а якщо шось зі львовом і вигадають, то так само як було - по дорозі в київ зупиняться. до речі, так виконується рейсь в ташкент - алма-ату - по трикутнику
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
так зі львовом не вийде - наразі закон забороняє іноземним перевізникам виконувати внутрішні сегменти.
на скільки мені відомо, по цій причині і закрився "перший прихід" чехів. чи щось інше знаєте про "давні часи"?
на скільки мені відомо, по цій причині і закрився "перший прихід" чехів. чи щось інше знаєте про "давні часи"?
Re: Міжнародний аеропорт Львів
З проміжною посадкою рейс робити просто немає сенсу. Ціни на Київ в них зараз починаються від 275 Є, колись був час ставили від 150 Є, але як кажуть часи минули. Тепер в них жорстка економія. Порівняно з ними навіть Дніпросвіт "нагло демпінгує", не кажучи вже про Люфтганзу і Ко. Заповнення зі Львова при ціні навіть в 200 Є, боюсь, не буде. Хіба поставлять наявну найменшу ATRку і будуть використовувати її як таксі до жирніших рейсів...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
думаєте виграють своєю маршутною мережею, що позбулась далекомагістралки, у, скажімо, люфтів? 
в краків 13 частот на тиждень, чому у львів не можна скажімо 3-4?

в краків 13 частот на тиждень, чому у львів не можна скажімо 3-4?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
якщо квитки будуть продаватися лише Київ-Прага та Львів-Прага (з підсадкою у Львові на літак з Києва), то, наскільки я розумію, це не буде вважатися за внутрішній сегмент.popTAB писав:так зі львовом не вийде - наразі закон забороняє іноземним перевізникам виконувати внутрішні сегменти.
Внутрішнім буде лише якщо вони будуть продавати Київ-Львів

чи я помиляюся?
Re: Міжнародний аеропорт Львів
помиляєтесь.
9 свобод є...
почитайте, що дозволяє кожна з них
В мировой практике принято девять свобод воздуха:
1) первая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять пролет через его территорию без осуществления посадки;
2) вторая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять посадку на своей территории в некоммерческих целях;
3) третья свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять выгрузку на территории первого государства пассажиров, багажа и/или грузов, взятых на борт в государстве регистрации авиаперевозчика;
4) четвертая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, принимать на борт на территории первого государства пассажиров, багаж и/или грузы, следующие в государство регистрации авиаперевозчика;
5) пятая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, выгружать и принимать на борт на территории первого государства пассажиров, багаж и/или грузы, следующие из третьего государства или в него;
6) шестая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять через государство регистрации авиаперевозчика перевозки пассажиров, багажа и/или грузов между двумя другими государствами;
7) седьмая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять перевозки между территорией, предоставляющего это право государства и территорией третьего государства без какого-либо требования о включении в такую перевозку какого-либо пункта на территории принимающего государства;
8) восьмая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять каботажные перевозки между двумя пунктами на территории предоставляющего право государства по маршруту, который начинается или заканчивается на территории государства регистрации иностранного перевозчика или (в связи с так называемой седьмой свободой воздуха) вне территории предоставившего право государства ("последовательный каботаж");
9) девятая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять каботажные перевозки по маршруту, проходящему полностью по территории предоставляющего это право государства ("автономный каботаж").
9 свобод є...
почитайте, що дозволяє кожна з них
В мировой практике принято девять свобод воздуха:
1) первая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять пролет через его территорию без осуществления посадки;
2) вторая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять посадку на своей территории в некоммерческих целях;
3) третья свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемые одним государством другому государству или государствам, осуществлять выгрузку на территории первого государства пассажиров, багажа и/или грузов, взятых на борт в государстве регистрации авиаперевозчика;
4) четвертая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, принимать на борт на территории первого государства пассажиров, багаж и/или грузы, следующие в государство регистрации авиаперевозчика;
5) пятая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, выгружать и принимать на борт на территории первого государства пассажиров, багаж и/или грузы, следующие из третьего государства или в него;
6) шестая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять через государство регистрации авиаперевозчика перевозки пассажиров, багажа и/или грузов между двумя другими государствами;
7) седьмая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять перевозки между территорией, предоставляющего это право государства и территорией третьего государства без какого-либо требования о включении в такую перевозку какого-либо пункта на территории принимающего государства;
8) восьмая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять каботажные перевозки между двумя пунктами на территории предоставляющего право государства по маршруту, который начинается или заканчивается на территории государства регистрации иностранного перевозчика или (в связи с так называемой седьмой свободой воздуха) вне территории предоставившего право государства ("последовательный каботаж");
9) девятая свобода воздуха - право или привилегия в отношении международных воздушных перевозок, предоставляемых одним государством другому государству или государствам, осуществлять каботажные перевозки по маршруту, проходящему полностью по территории предоставляющего это право государства ("автономный каботаж").
Re: Міжнародний аеропорт Львів
От власне я так і не думаю. Прага зі Львова - класика маршруту для лоукоста "з пункту А в пункт Б" . Багато "робочого трафіку", студенти і туристи. У Львові є яке не яке консульство Чехії, крім того з Праги всього трохи більше години поїздом до Дрездена і до Нюрнберга також недалеко (в обидва, особливо останній зі Львова є значний трафік). Явно напрошується такий маршрут. Якщо додати що фактично одна і та сама компанія може виконувати рейси як по чеській так і по українській квоті то постає питання: якого милого вони досі ще не рухаються в даному напрямку?popTAB писав:думаєте виграють своєю маршутною мережею, що позбулась далекомагістралки, у, скажімо, люфтів?
в краків 13 частот на тиждень, чому у львів не можна скажімо 3-4?
- Andrzej
- Администратор
- Повідомлень: 710
- З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
- Звідки: Polska-Ukraina
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
27.10.2010 17:25 _ Тарас Возняк
Львів. Аеропорт Пінзель
Нещодавно група львівських інтелектуалів на чолі з Іриною Магдиш так між іншим народила, як на мене, блискучу ідею напередодні проведення у нашій країні Евро 2012 дати нарешті імена нашим безіменним досьогодні аеропортам. Бо ж якось образливо коли після Варшавського аеропорту Шопен чи аеропорту Леонардо да Вінчі у Римі, Діагорас на Родосі, Марко Поло у Венеції і т. д. попадаєш у все ж безіменні Бориспіль чи Жуляни. Що говорять ці назви про культурні здобутки нашого народу? А нічого. Бо не було такого народу і бути не може, як просторікує горезвісний актуальний міністр імені якого згадувати не хочу. Отож львів'яни ініціюють назвати свій новий аеропорт, що нарешті почав вилізати з землі, іменем, яке щось говоритиме світу. Можливо й інші аеропорти варто назвати і іменем Сковороди, і іменем Шевченка чи Малевича. Може покінчимо з назвами на кшталт "Панчішна фабрика N26":) З огляду на це пропоную розпочати громадську дискусію з цього питання. Не все ж розпачати про відкат демократії в нашій країні. Отож пропоную шановній публіці саме звернення:
У світі існує традиція давати імена аеропортам. Імені Шопена у Варшаві, Шарля де Голя – у Парижі, Бен-Гуріона- у Тель-Авіві. Французький аеропорт Орлі кажуть названий на честь нашого Пилипа Орлика. Окрім всього іншого – це промоція країни ще, так би мовити, з трапу.
Чому б відновлений Львівський аеропорт, повітряні ворота до цілої Західної України, не назвати іменем Пінзеля?
По-перше, це просто красиво.
По-друге, ім'я великого митця, скульптора епохи бароко Івана Ґеорґа Пінзеля не повинно викликати жодних заперечень (спеціально для пана Табачніка: Пінзель давно помер:) і давно є класиком світового мистецтва.)
По-третє, твори Пінзеля збережені і врятовані саме у Львові і його ім'я могло б стати тим унікальним брендом, якого так бракує нашому місту. Від аеропорту його імені до цукерок і сувенірних ангелів Пінзеля.
По-четверте, з огляду на дивовижну і таємничу біографію цього скульптора зразу у кількох країн є велика спокуса притягнути його саме до себе. Назвавши аеропорт іменем Пінзеля у Львові ми назавжди "прив'яжемо" ім'я цього великого майстра саме до України. Що цілком логічно, бо творив він саме у Львові і у Західній Україні, та й твори його, практично усі, тільки у нас і є.
По-п'яте, і це дуже важливо, написання імені Пінзель (Pinsel) латиною не буде ускладненим для сприйняття іноземцями, оскільки не містить ані наших шиплячих, ані йотованих літер. Airport Pinsel – зрозуміло усім.
По-шосте, Пінзель вирізьбив стільки літаючих і крилатих сотворінь (його знамениті ангели і херувими), що аеропорт його імені буде дуже гарним продовженням наскрізної теми його творчости і додасть неповторного стилю у дизайні самого приміщення аеровокзалу.
Аргументів може бути ще багато, аж до нового поштовху у розвитку Музею Пінзеля, який наразі ледь животіє.
Шкода, якщо втратимо таку можливість і не зробимо летовище у Львові неповторним і відразу упізнаваним у цілому світі.
По-перше, це не просто красиво, але і дуже потрібно для розвитку Львова і його іміджу.
Якщо ви підтримуєте таку ідею назвати аеропорт у Львові іменем Пінзеля, можна поставити свій підпис, надіславши своє ім'я, прізвище, фах і місто, у якому живете, на адресу jimagazine@mail.lviv.ua.
Усі підписи будуть оприлюднені на сайті журналу Ї. При достатній їх кількості можна буде звертатися у інстанції, які компетентні вирішувати такі питання.
Раптом нам вдасться?
http://blogs.pravda.com.ua/authors/vozn ... 3665ee4ab/
Львів. Аеропорт Пінзель
Нещодавно група львівських інтелектуалів на чолі з Іриною Магдиш так між іншим народила, як на мене, блискучу ідею напередодні проведення у нашій країні Евро 2012 дати нарешті імена нашим безіменним досьогодні аеропортам. Бо ж якось образливо коли після Варшавського аеропорту Шопен чи аеропорту Леонардо да Вінчі у Римі, Діагорас на Родосі, Марко Поло у Венеції і т. д. попадаєш у все ж безіменні Бориспіль чи Жуляни. Що говорять ці назви про культурні здобутки нашого народу? А нічого. Бо не було такого народу і бути не може, як просторікує горезвісний актуальний міністр імені якого згадувати не хочу. Отож львів'яни ініціюють назвати свій новий аеропорт, що нарешті почав вилізати з землі, іменем, яке щось говоритиме світу. Можливо й інші аеропорти варто назвати і іменем Сковороди, і іменем Шевченка чи Малевича. Може покінчимо з назвами на кшталт "Панчішна фабрика N26":) З огляду на це пропоную розпочати громадську дискусію з цього питання. Не все ж розпачати про відкат демократії в нашій країні. Отож пропоную шановній публіці саме звернення:
У світі існує традиція давати імена аеропортам. Імені Шопена у Варшаві, Шарля де Голя – у Парижі, Бен-Гуріона- у Тель-Авіві. Французький аеропорт Орлі кажуть названий на честь нашого Пилипа Орлика. Окрім всього іншого – це промоція країни ще, так би мовити, з трапу.
Чому б відновлений Львівський аеропорт, повітряні ворота до цілої Західної України, не назвати іменем Пінзеля?
По-перше, це просто красиво.
По-друге, ім'я великого митця, скульптора епохи бароко Івана Ґеорґа Пінзеля не повинно викликати жодних заперечень (спеціально для пана Табачніка: Пінзель давно помер:) і давно є класиком світового мистецтва.)
По-третє, твори Пінзеля збережені і врятовані саме у Львові і його ім'я могло б стати тим унікальним брендом, якого так бракує нашому місту. Від аеропорту його імені до цукерок і сувенірних ангелів Пінзеля.
По-четверте, з огляду на дивовижну і таємничу біографію цього скульптора зразу у кількох країн є велика спокуса притягнути його саме до себе. Назвавши аеропорт іменем Пінзеля у Львові ми назавжди "прив'яжемо" ім'я цього великого майстра саме до України. Що цілком логічно, бо творив він саме у Львові і у Західній Україні, та й твори його, практично усі, тільки у нас і є.
По-п'яте, і це дуже важливо, написання імені Пінзель (Pinsel) латиною не буде ускладненим для сприйняття іноземцями, оскільки не містить ані наших шиплячих, ані йотованих літер. Airport Pinsel – зрозуміло усім.
По-шосте, Пінзель вирізьбив стільки літаючих і крилатих сотворінь (його знамениті ангели і херувими), що аеропорт його імені буде дуже гарним продовженням наскрізної теми його творчости і додасть неповторного стилю у дизайні самого приміщення аеровокзалу.
Аргументів може бути ще багато, аж до нового поштовху у розвитку Музею Пінзеля, який наразі ледь животіє.
Шкода, якщо втратимо таку можливість і не зробимо летовище у Львові неповторним і відразу упізнаваним у цілому світі.
По-перше, це не просто красиво, але і дуже потрібно для розвитку Львова і його іміджу.
Якщо ви підтримуєте таку ідею назвати аеропорт у Львові іменем Пінзеля, можна поставити свій підпис, надіславши своє ім'я, прізвище, фах і місто, у якому живете, на адресу jimagazine@mail.lviv.ua.
Усі підписи будуть оприлюднені на сайті журналу Ї. При достатній їх кількості можна буде звертатися у інстанції, які компетентні вирішувати такі питання.
Раптом нам вдасться?
http://blogs.pravda.com.ua/authors/vozn ... 3665ee4ab/
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Львівський не безіменний, він "Snilow".
Здається мені, що безіменних набагато більше ніж іменованих.
Здається мені, що безіменних набагато більше ніж іменованих.
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Львів pure 100%, нерозбавлений концентрат думок львівської богеми. Як то вони ще не додумалися по аналогією з більшістю портів запропонувати "Львів-Кульпарків International" якщо вже Скнилів їм так не подобається, нова полоса ж буде якраз досягати Кульпарківської, а борти будуть шугати відчайдухів, які їздитимуть нею за кільцем. Таке враження що в людей не все впорядку з головою, або не вистачає інших проблем, то їм архітектурний образ не підходить, то тепер назва, все як у поганого танцюриста... 

Re: Міжнародний аеропорт Львів
Я б назвав Lviv-Mazoch International
- de-bugger
- Airbus A340
- Повідомлень: 999
- З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
- Звідки: FKB/EDSB
- Контактна інформація:
Re: Міжнародний аеропорт Львів
Якраз зараз аеропорт є на мою думку "неповторним і відразу упізнаваним у цілому світі"Andrzej писав: ...
Шкода, якщо втратимо таку можливість і не зробимо летовище у Львові неповторним і відразу упізнаваним у цілому світі.
...

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 3 гостей