Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Re: Жуляны
А там реально какие-то рейсы обслуживаются что Червоненко заявил о том что там уже "садятся Боинги и Эрбасы"?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?
Re: Жуляны
Glucker писав:А там реально какие-то рейсы обслуживаются что Червоненко заявил о том что там уже "садятся Боинги и Эрбасы"?
или это он имел ввиду только то что а/п имеет техническую возможность принять эти борта?

Re: Жуляны
Я живу не то,что б недалеко от Жулян,но садящиеся самолёты раньше было слышно и даже видно иногда. В последний месяц слышно, что что-то пролетает 2-3 раза в день, но лично видел как только один взлетал. Не думаю,что это самолёты так просто мимо летят...
А где расписание из Жулян можно найти, а то уже долго ищу?
А где расписание из Жулян можно найти, а то уже долго ищу?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Вітаю! Я живу зовсім поруч з аеропортом, у Вишневому (новозбудована багатоповерхівка, що серед всіх знаходиться найближче до гліссади з курсом 081). Боїнги та Ейрбаси... нажаль не літають. Червоненко, вочевидь, мав на увазі трішки не те. Літають в більшості дрібні приватні чартери та авіазавод. Прилітав Як-42, "Шахтёр" привозив і Ан-12 Меридіана якимось вітром занесло - оце найбільше, що прилітало після нашумілого в Жулянах W!zz Air.
Позитивно, що серед приватних чартерів все частіше зустрічаються такі типи ПС, як: Cessna, Challenger, Gulfstrim. Раніше вони зустрічались в Жулянах вкрай рідко, бо смуга була вбита, а такі літаки в сервісі, м'яко кажучи, не дешеві. От і літали вони в Бориспіль. Від гріху подалі...
Нажаль Жуляни полишив Carpatair, бо завантаженість рейсів в Київ була низькою. В цоьму вини аеропорту немає жодної. Це результат недолугої PR-політики авіакомпанії, а точніше взагалі відсутність її, як такої. Жлоби (вибачте, інакше не назвати), зробили б якусь акційку, розмістили рекламку і... Все було б пучечком.
Та все ж повернемося до наших Боїнгів та Ейрбасів, куди ж без них...? В принципі вони могли б здійснювати рейси в Жуляни вже зараз. Як? Дуже просто:
-пасажирські чартери типу "Київ-Анталія-Київ" таких компаній, як МАУ чи Дніпроавіа. Саме вони, на мою думку, повинні стати першопрохідцями в Жулянах. Не W!zz Air. Базувати нові Ейрбаси в ще не зовсім готовому для цього аеропорту - схоже на самовбивство... До того ж, аеропорт,що знаходиться ледь не в центрі столиці, ну ніяк на лоу-кост не тягне...
-існуючий термінал з пропускною здатністю 150 пас./год. цілком дозволяє тричі на добу відправити й прийняти рейси скажімо на Боїнгу 737-400, тим паче, що інших регулярних рейсів в аеропорту майже немає (на сам кінець можна й палатку поставити, було б бажання). Та й вітчизняним компаніям, років так через чотири-п'ять, доведеться вже збувати мотлох типу 737-300/-500/-400.
-ну і ще одне вартість всіх зборів та пального в Жулянах значно менша, ніж в Борисполі.
Ось таке моє послання. Сподіваюсь цей форум відвідують світила авіації, і роблять для себе певні висновки. Зрозуміло, що Америку ми тут не відкриємо, але...
Успіхів!

Позитивно, що серед приватних чартерів все частіше зустрічаються такі типи ПС, як: Cessna, Challenger, Gulfstrim. Раніше вони зустрічались в Жулянах вкрай рідко, бо смуга була вбита, а такі літаки в сервісі, м'яко кажучи, не дешеві. От і літали вони в Бориспіль. Від гріху подалі...
Нажаль Жуляни полишив Carpatair, бо завантаженість рейсів в Київ була низькою. В цоьму вини аеропорту немає жодної. Це результат недолугої PR-політики авіакомпанії, а точніше взагалі відсутність її, як такої. Жлоби (вибачте, інакше не назвати), зробили б якусь акційку, розмістили рекламку і... Все було б пучечком.

Та все ж повернемося до наших Боїнгів та Ейрбасів, куди ж без них...? В принципі вони могли б здійснювати рейси в Жуляни вже зараз. Як? Дуже просто:

-пасажирські чартери типу "Київ-Анталія-Київ" таких компаній, як МАУ чи Дніпроавіа. Саме вони, на мою думку, повинні стати першопрохідцями в Жулянах. Не W!zz Air. Базувати нові Ейрбаси в ще не зовсім готовому для цього аеропорту - схоже на самовбивство... До того ж, аеропорт,що знаходиться ледь не в центрі столиці, ну ніяк на лоу-кост не тягне...
-існуючий термінал з пропускною здатністю 150 пас./год. цілком дозволяє тричі на добу відправити й прийняти рейси скажімо на Боїнгу 737-400, тим паче, що інших регулярних рейсів в аеропорту майже немає (на сам кінець можна й палатку поставити, було б бажання). Та й вітчизняним компаніям, років так через чотири-п'ять, доведеться вже збувати мотлох типу 737-300/-500/-400.
-ну і ще одне вартість всіх зборів та пального в Жулянах значно менша, ніж в Борисполі.
Ось таке моє послання. Сподіваюсь цей форум відвідують світила авіації, і роблять для себе певні висновки. Зрозуміло, що Америку ми тут не відкриємо, але...
Успіхів!

Re: Жуляны
Сегодня на сайте аэропорта "Симферополь (аннексирован Россией)" обнаружил рейсы SIP (аннексирован Россией) - IEV авиакомпании "Хорс". Аппараты McDonnell Douglas MD-82 с возможной подменой Saab 340.
Сайт авиакомпании:
http://www.khors.com.ua/
По этому поводу:
http://delo.ua/news/107987/
http://economics.unian.net/rus/detail/14627
Сайт авиакомпании:
http://www.khors.com.ua/
По этому поводу:
http://delo.ua/news/107987/
http://economics.unian.net/rus/detail/14627
Re: Жуляны
Так, збираються літати. ХОРСовий МД пристрілювався вже до ЖУлян. Також буде Одеса.
фото:
http://spotters.net.ua/file/?id=17916
http://spotters.net.ua/file/?id=17912
http://spotters.net.ua/file/?id=17928
З.И. Спотери рулять...
фото:
http://spotters.net.ua/file/?id=17916
http://spotters.net.ua/file/?id=17912
http://spotters.net.ua/file/?id=17928
З.И. Спотери рулять...
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Вже тиждень як Khors літає до Сімферополя. Рейси виконуються SAAB-ом 340 Південних Авіаліній, інформація про придбання якого Khors-ом, як сніг на голову з'явилась ледь не в день першого ж рейсу.
MD-82, опісля того прильоту, тут більше не пахло. Місцями, на вулицях нашої столиці можна зустріти біллборди з рекламою перельоту "Київ-Сімферополь-Київ" (досить неякісною, на мій погляд... але - це таке...)
Зрозуміло, що достатнього завантаження рейсу одразу ж після його запуску не буде, і тут цілком логічні і допустимі заміни типів ПС, але щоб так одразу й незрозуміло звідки...
А тут ще й ціна досить кусюча...
З 6 липня має стартувати напрям "Київ-Одеса-Київ" - тут вже в розкладі значиться SAAB. Чи відкриють рейс вчасно? Чи не виникне нових обставин? Побачимо...
Та SAAB у Khors-а поки один, тому можливо з відкриттям рейсу "Київ-Одеса-Київ", MD-82 врешті займе належне місце, а не простоюватиме, як зараз, у Борисполі...
Але чи не з'явиться тут раптово ще один SAAB...?
Сподіватимемось, що SAAB-ів на всіх не вистачить...
Успіхів!
MD-82, опісля того прильоту, тут більше не пахло. Місцями, на вулицях нашої столиці можна зустріти біллборди з рекламою перельоту "Київ-Сімферополь-Київ" (досить неякісною, на мій погляд... але - це таке...)
Зрозуміло, що достатнього завантаження рейсу одразу ж після його запуску не буде, і тут цілком логічні і допустимі заміни типів ПС, але щоб так одразу й незрозуміло звідки...
А тут ще й ціна досить кусюча...
З 6 липня має стартувати напрям "Київ-Одеса-Київ" - тут вже в розкладі значиться SAAB. Чи відкриють рейс вчасно? Чи не виникне нових обставин? Побачимо...
Та SAAB у Khors-а поки один, тому можливо з відкриттям рейсу "Київ-Одеса-Київ", MD-82 врешті займе належне місце, а не простоюватиме, як зараз, у Борисполі...
Але чи не з'явиться тут раптово ще один SAAB...?
Сподіватимемось, що SAAB-ів на всіх не вистачить...

Успіхів!
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Самі ж написали, що Saab Південних Авіаліній ... регулярний маршут Одеса-Київ це щоб в пусту не ганяти борт з базового аеропорта в Жуляни
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 30 березня 2009, 16:38
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Таки-да...
Приглянувшись до розкладу на сайті Khors-a, дійсно видно, що літак буде один, і цей літак - все той самий SAAB....
А тим часом MD-82 простоює в Борисполі... А чому йому не простоювати в Жулянах?
В Жулянах простоювати дешевше...
Приглянувшись до розкладу на сайті Khors-a, дійсно видно, що літак буде один, і цей літак - все той самий SAAB....

А тим часом MD-82 простоює в Борисполі... А чому йому не простоювати в Жулянах?

В Жулянах простоювати дешевше...

-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Тендер з відбору розробника проекту реконструкції пасажирського терміналу комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") визнаний таким, що не відбувся.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на оголошення про результати торгів у "Віснику державних закупівель".
"Проведення закупівлі перестало відповідати державним потребам у зв'язку з непередбаченими об'єктивними обставинами (дією непереборної сили)", - ідеться у оголошенні.
Як відомо, аеропорт "Жуляни" 22 червня оголосив тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового.
КП "Міжнародний аеропорт "Київ" займає територію площею 265 га. Має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною спроможністю 180 пасажирів на годину.
Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн. гривень.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на оголошення про результати торгів у "Віснику державних закупівель".
"Проведення закупівлі перестало відповідати державним потребам у зв'язку з непередбаченими об'єктивними обставинами (дією непереборної сили)", - ідеться у оголошенні.
Як відомо, аеропорт "Жуляни" 22 червня оголосив тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового.
КП "Міжнародний аеропорт "Київ" займає територію площею 265 га. Має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною спроможністю 180 пасажирів на годину.
Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн. гривень.
Re: Жуляны
Vitaliy писав: "Проведення закупівлі перестало відповідати державним потребам у зв'язку з непередбаченими об'єктивними обставинами (дією непереборної сили)", - ідеться у оголошенні.
.





Re: Жуляны
Цікаво, яка ж саме непереборна сила там була присутня?
Re: Жуляны
Непереборна сила "Нафігнадо" і "Впало"... Одразу дві.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Апять пакойнічка нісут .... "Аэропорт "Киев" объявил тендер на проектирование международного терминала"
http://www.ugmk.info/news/ajeroport-kie ... inala.html
http://www.ugmk.info/news/ajeroport-kie ... inala.html
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Заявки на участь в тендері на розробку проекту реконструкції діючого і будівництво нового пасажирського терміналу в міжнародному аеропорту "Київ" ( "Жуляни") подали дев'ять компаній.
Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" в аеропорту, розкриття тендерних пропозицій відбулося 10 вересня, переможець тендеру буде визначений протягом місяця.
За словами представника аеропорту, підприємство практично завершило роботи з реконструкції злітно-посадочної смуги, рульових доріжок і перонів.
"Реконструкція пройшла за планом, зараз йдуть доопрацювання", - сказав він.
Як повідомлялося, в липні аеропорт "Жуляни" скасував оголошений 22 червня тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового, однак у серпні повідомив про проведення повторного.
КП "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") займає територію площею 265 га., має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною здатністю 180 пасажирів на годину.
Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн грн.
http://www.epravda.com.ua/news/4aa9fc732409a/
Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" в аеропорту, розкриття тендерних пропозицій відбулося 10 вересня, переможець тендеру буде визначений протягом місяця.
За словами представника аеропорту, підприємство практично завершило роботи з реконструкції злітно-посадочної смуги, рульових доріжок і перонів.
"Реконструкція пройшла за планом, зараз йдуть доопрацювання", - сказав він.
Як повідомлялося, в липні аеропорт "Жуляни" скасував оголошений 22 червня тендер з відбору розробників проекту реконструкції пасажирського терміналу та будівництва нового, однак у серпні повідомив про проведення повторного.
КП "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") займає територію площею 265 га., має одну злітно-посадочну смугу довжиною 2310 м, шириною 49 м і термінал з пропускною здатністю 180 пасажирів на годину.
Кабінет міністрів восени 2008 року затвердив проект реконструкції аеропорту загальною вартістю 131 млн грн.
http://www.epravda.com.ua/news/4aa9fc732409a/
Re: Жуляны
панове, як можно з будь якої станції метро чи якось з іншого місця в Києві доїхати в аеропорт Жуляни, щоб бути там вже о 8-30 ранку?? потрібно в п"ятницю цю
Re: Жуляны
Если приезжаете на жд вокзал - то нужно выйти со стороны Южного (а не Центрального вокзала) и в сторонке (чуть правее от выхода) - останавливается куча маршруток - (точного номера маршрутки не знаю).
также можно проехать на м. Шулявская (правда можно чуток утерять время с поиском ближайшей маршрутной остановки - так как всё запутанно - но спросить можно - и каждый укажет как пройти - там есть и маршрутки и троллейбус на Жуляны.Первый способ - вроде быстрее - но всё зависит - от того куда в киев вы приезжаете.
также можно проехать на м. Шулявская (правда можно чуток утерять время с поиском ближайшей маршрутной остановки - так как всё запутанно - но спросить можно - и каждый укажет как пройти - там есть и маршрутки и троллейбус на Жуляны.Первый способ - вроде быстрее - но всё зависит - от того куда в киев вы приезжаете.
Re: Жуляны
я в Борисполі зараз. Їхати буду з метро Бориспільска...NAU писав:Если приезжаете на жд вокзал - то нужно выйти со стороны Южного (а не Центрального вокзала) и в сторонке (чуть правее от выхода) - останавливается куча маршруток - (точного номера маршрутки не знаю).
также можно проехать на м. Шулявская (правда можно чуток утерять время с поиском ближайшей маршрутной остановки - так как всё запутанно - но спросить можно - и каждый укажет как пройти - там есть и маршрутки и троллейбус на Жуляны.Первый способ - вроде быстрее - но всё зависит - от того куда в киев вы приезжаете.
Наскільки я зрозумів - найшвидше буде по прямій до Дорогижичі, а там 213 маршрутка або 22 тролейбус? Я просто думав, може якісь інші шляхи є.. щоб швидже... доїхати
- foist
- Airbus A319
- Повідомлень: 152
- З нами з: 31 січня 2009, 21:01
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Жуляны
Вы правильно всё прикинули и ваш вариант действительно самый нормальный... Так что не заморачивайтесь
А до 8-30 утра как раз не должно быть много пробок...

А до 8-30 утра как раз не должно быть много пробок...
Re: Жуляны
головна проблема, чи будуть маршрутки/тролейбуси з Дорогожичей біля 7 ранку...foist писав:Вы правильно всё прикинули и ваш вариант действительно самый нормальный... Так что не заморачивайтесь![]()
А до 8-30 утра как раз не должно быть много пробок...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей