WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Коль тематическая ветка закрыта, запощу картинку здесь. Смешно :(
Вкладення
Безымянный.jpg
si_jey
Airbus A319
Повідомлень: 109
З нами з: 16 травня 2013, 14:23
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення si_jey »

UR-WUA----> HA-LYU
UR-WUB----> HA-LYV
Ну и кто забыл еще ранее
UR-WUC---->HA-LYG
UR-WUD---->HA-LWV
pilot_an12
Airbus A318
Повідомлень: 44
З нами з: 22 січня 2013, 12:28
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення pilot_an12 »

Выходит, компания все же закрыла украинскую дочку?
Гість

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Гість »

pilot_an12 писав:Выходит, компания все же закрыла украинскую дочку?
Виходить компанія припинила діяльність, передала літаки і не закрила дочку, типу, в очікуванні пропозиції від нашого міністерства. Ну, щиро вірю, що міністерство через кілька століть розродиться.... коли вже авіація буде космічною... а вонивсьо ручні поклажі регулюватимуть і заборонятимуть напрямки під монополістів-динозаврів.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Гість писав: Виходить компанія припинила діяльність, передала літаки і не закрила дочку, типу, в очікуванні пропозиції від нашого міністерства. Ну, щиро вірю, що міністерство через кілька століть розродиться.... коли вже авіація буде космічною... а вонивсьо ручні поклажі регулюватимуть і заборонятимуть напрямки під монополістів-динозаврів.
Какого именно предложения? Открытого неба? Тогда тем более не будет смысла содержать дочку, если они материнской компанией смогут обслуживать рейсы. Новых направлений? Куда именно?
Гість

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Гість »

Igoresha писав:
Гість писав: Виходить компанія припинила діяльність, передала літаки і не закрила дочку, типу, в очікуванні пропозиції від нашого міністерства. Ну, щиро вірю, що міністерство через кілька століть розродиться.... коли вже авіація буде космічною... а вонивсьо ручні поклажі регулюватимуть і заборонятимуть напрямки під монополістів-динозаврів.
Какого именно предложения? Открытого неба? Тогда тем более не будет смысла содержать дочку, если они материнской компанией смогут обслуживать рейсы. Новых направлений? Куда именно?
Питання риторичне... я би очікував: кваліфікованого і дуже дешевого аеропортового обслуговування, хендлінгу, технічного обслуговування, податкового режиму і, звісно, відкритого неба... На додаток, можна дотації перевізнику від місцевої влади за підтверджену кількість підвезених туристів на курорті зони (наприклад, одеса, франик тощо) Потенціал для цього в українців є... немає запиту суспільства, а значить і менеджерів, які готові працювати on margin, а не відбивати інвестиції за перший день, а там хоч потоп.

Мрії-мої мрії....

Але міністерству видніше, на теж вони й достойники при владі. Самі казали - запропонують канфєту "тузік"
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Гість писав: Питання риторичне... я би очікував: кваліфікованого і дуже дешевого аеропортового обслуговування, хендлінгу, технічного обслуговування, податкового режиму і, звісно, відкритого неба... На додаток, можна дотації перевізнику від місцевої влади за підтверджену кількість підвезених туристів на курорті зони (наприклад, одеса, франик тощо) Потенціал для цього в українців є... немає запиту суспільства, а значить і менеджерів, які готові працювати on margin, а не відбивати інвестиції за перший день, а там хоч потоп.
Аэропортное обслуживание - по качеству это вопрос к самим аэропортам (министерство это касается косвенно), по поводу дешевизны - принимается; техобслуживание - каким боком здесь министерство; налоговый режим - это вообще не к мининфраструктуры; открытое небо - принимается. Но при выполнении данных пунктов смысла держать дочку не появляется, а даже наоборот.
По поводу дотаций - уж извините, пока метсные бюджеты не настолько богаты, чтобы выделять дотации а/к. Тем более, что дотации могут быть направлены не только Виззам, так ведь? Уж пускай пока те деньги, которые вы предполагаете на дотации, вложат в инфраструктуру городов и реставрацию (чего-чего, а на это нужна уйма денег).
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Rainbow »

Почнем з того що на місцях залишається аж 17%, решти 83% йде у центр. Про які місцеві бюджети мова йде? Це вже навіть не смішно.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Rainbow писав:Почнем з того що на місцях залишається аж 17%, решти 83% йде у центр. Про які місцеві бюджети мова йде? Це вже навіть не смішно.
А вот это то, чего ждут все - пресловутой децентрализации, в том числе и налоговой.
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Rainbow »

Ага, ще нагадаю що за часина янучар це співвідношення було 80/20. Прогрес аднака.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Rainbow писав:Ага, ще нагадаю що за часина янучар це співвідношення було 80/20. Прогрес аднака.
Возвращаем легитимыча?
Сори за оффтоп. Больше не буду :oops:
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Rainbow »

Я про передвиборчі обіцянки взагалі-то.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

В новом расписании почти все рейсы в/из Киева по понедельникам и пятницам, только Кёльн по субботам и Будапешт почти каждый день.
ArtemoffUA
Airbus A318
Повідомлень: 2
З нами з: 02 серпня 2014, 03:49
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення ArtemoffUA »

По возврату денег за отмененный перелет 21.04.2015 Барселона Жирона - Киев
Платил через Банк.
Анкету заполнил в 16:00 деньги получил в 11:30 на следующий день. Назад получал на карточку. Все быстро и четко - даже не ожидал.
Гість

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Гість »

Igoresha писав:
Гість писав: Питання риторичне... я би очікував: кваліфікованого і дуже дешевого аеропортового обслуговування, хендлінгу, технічного обслуговування, податкового режиму і, звісно, відкритого неба... На додаток, можна дотації перевізнику від місцевої влади за підтверджену кількість підвезених туристів на курорті зони (наприклад, одеса, франик тощо) Потенціал для цього в українців є... немає запиту суспільства, а значить і менеджерів, які готові працювати on margin, а не відбивати інвестиції за перший день, а там хоч потоп.
Аэропортное обслуживание - по качеству это вопрос к самим аэропортам (министерство это касается косвенно), по поводу дешевизны - принимается; техобслуживание - каким боком здесь министерство; налоговый режим - это вообще не к мининфраструктуры; открытое небо - принимается. Но при выполнении данных пунктов смысла держать дочку не появляется, а даже наоборот.
По поводу дотаций - уж извините, пока метсные бюджеты не настолько богаты, чтобы выделять дотации а/к. Тем более, что дотации могут быть направлены не только Виззам, так ведь? Уж пускай пока те деньги, которые вы предполагаете на дотации, вложат в инфраструктуру городов и реставрацию (чего-чего, а на это нужна уйма денег).

По суті українських реалій важко заперечити ваші коментарі, але...

Американці таке слово придумали: one-stop-shop. Чули? У нас пародії на те називають "єдиним вікном".

Так от, візз - інвестор, а в уряду завдання "зацікавити хомячка". Це як офігенну панночку розкрутити. Але в нас вирішили, що якщо у тебе жирна ряха і стоїть "кубік" у дворі, то ти завідомо всіх цікавиш. Проте повернімось до суті.

Віззу потрібно все оте, про що написано вище. А завдання Мінтрансу це організувати... співпрацю з іншими міністерствами, вирішенням на рівні керівників уряду, перевищенням повноважень, блін... Віззу - пофіг. Доречі, про дотації - зазвичай у забутих богом дестінейшинах (як то наші укрорегіони) в Раяна особлива угода з місцевою владою й аеропортом. Можна пільги давати не всім, а наприклад, тим компаніям, які відповідають "критеріям" системоутворюючої авіакомпанії для регіону. Тільки критерії має писати не наш чиновник після технікуму мєховщіков, а його величність О'Лірі з Ірландії, а ми - сумирно виконувати.

Але ж ми теж не ликом шиті, щоб просто так європейців слухатись! Самі якось розберемось, правда? Візз теж розбірався. Дуже культурно сказав чао.

Мрії, мої мрії.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

Гость писав: Віззу потрібно все оте, про що написано вище. А завдання Мінтрансу це організувати... співпрацю з іншими міністерствами, вирішенням на рівні керівників уряду, перевищенням повноважень, блін... Віззу - пофіг. Доречі, про дотації - зазвичай у забутих богом дестінейшинах (як то наші укрорегіони) в Раяна особлива угода з місцевою владою й аеропортом. Можна пільги давати не всім, а наприклад, тим компаніям, які відповідають "критеріям" системоутворюючої авіакомпанії для регіону. Тільки критерії має писати не наш чиновник після технікуму мєховщіков, а його величність О'Лірі з Ірландії, а ми - сумирно виконувати.

Але ж ми теж не ликом шиті, щоб просто так європейців слухатись! Самі якось розберемось, правда? Візз теж розбірався. Дуже культурно сказав чао.

Мрії, мої мрії.
В целом верно, но не слишком ли много преклонения перед Раяном? Кто они такие, чтобы под них все выписывать? Да, и точно тоже я скажу про МАУ :) Задача региона - получить выгоду для себя. Если им выгодно сотрудничать с Раяном - пожалуйста, но идеальный вариант - это конкуренция Раян, Визза, Изи. И к этому нужно стремиться, а не отдаться Раяну по первому зову.

Я хочу сказать, что условия должны быть сбалансированными. Неоднократно читал плачи европейских аэропортов по поводу того, что договор с Раяном крайне невыгодный, а новые авиакомпании на нормальные условия не хотят заходить, так как конкурировать невозможно. Зачем повторять чужие ошибки?
Гість

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Гість »

Sentry писав:
Гость писав: Віззу потрібно все оте, про що написано вище. А завдання Мінтрансу це організувати... співпрацю з іншими міністерствами, вирішенням на рівні керівників уряду, перевищенням повноважень, блін... Віззу - пофіг. Доречі, про дотації - зазвичай у забутих богом дестінейшинах (як то наші укрорегіони) в Раяна особлива угода з місцевою владою й аеропортом. Можна пільги давати не всім, а наприклад, тим компаніям, які відповідають "критеріям" системоутворюючої авіакомпанії для регіону. Тільки критерії має писати не наш чиновник після технікуму мєховщіков, а його величність О'Лірі з Ірландії, а ми - сумирно виконувати.

Але ж ми теж не ликом шиті, щоб просто так європейців слухатись! Самі якось розберемось, правда? Візз теж розбірався. Дуже культурно сказав чао.

Мрії, мої мрії.
В целом верно, но не слишком ли много преклонения перед Раяном? Кто они такие, чтобы под них все выписывать? Да, и точно тоже я скажу про МАУ :) Задача региона - получить выгоду для себя. Если им выгодно сотрудничать с Раяном - пожалуйста, но идеальный вариант - это конкуренция Раян, Визза, Изи. И к этому нужно стремиться, а не отдаться Раяну по первому зову.

Я хочу сказать, что условия должны быть сбалансированными. Неоднократно читал плачи европейских аэропортов по поводу того, что договор с Раяном крайне невыгодный, а новые авиакомпании на нормальные условия не хотят заходить, так как конкурировать невозможно. Зачем повторять чужие ошибки?
Безусловно, у Райяна - свой шлейф проблем и побочных действий. Комментарий очень справедливый.
Сам интересовался исками Еврокомиссии к правительству, например, Валонии (аэр-т Шарлеруа) по поводу дискриминационных дотаций Раяну. Они - еще те акулы. Все верно. Конкуренция, здравый выбор и т.д.

Саму компанию и г-на О-Лири использовал как ярчайший пример. Кто и как бы к Раяну не относился (у меня были периоды как тотального пользования, так и непользования Раяном), но это гигант, который будет вписан в общую историю Европы, не только бизнеса либо авиации, где о них стоит отдельные учебники писать. Это символ эпохи становления единой Европы - и путь евроскептики нервно жуют галстуки, нам не по пути. Поясню.

Праотцы объединенной Европы (Шуманн, Аденауер...) говорили о фундаменте данного проекта в виде общего экономического интереса (common market), но не только... также о культурном различии (именно это заставляет убивать миллионы денег на перевод документации ЕК на 25 языков, в то время как реально нужны эти документы на 2-3 языках (English plus member-state concerned)).

Так вот о культурном различии. Его обеспечила программа студенческой мобильности Erasmus Mundus. Сейчас даже троечники могут учиться зарубежом: шведы в Италии, греки у поляков, поляки у португалов. Культурно - север и юг Европы - это разные миры, но обмен их очень даже плотно связывает и сдруживает. Наблюдаю постоянно и непрервыно в силу обстоятельств.

Так вот, вывод.

Все эти толпы людей для обмена и просто безделия, для последующего общения и дружбы смог перевезти только Раянейр. С села на севере Европы в хутор на юге. По цене гамбургера в Макдональдсе. Праотцы бы Раяном гордились, зуб даю.

А Европа... когда Раян станет частью прошлого, переосмыслит его роль и место. Нет сомнений.
Аватар користувача
Stan
Airbus A318
Повідомлень: 86
З нами з: 25 березня 2014, 01:37
Звідки: SXM
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Stan »

Нова ліврея Wizz:

Зображення
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Valdys »

все не видно, але по переду, стара більш подобалась
Аватар користувача
Stan
Airbus A318
Повідомлень: 86
З нами з: 25 березня 2014, 01:37
Звідки: SXM
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Stan »

От нова ліврея повністю:
Зображення

Ще фото тут:
https://www.flickr.com/photos/jujug/
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей