Аэросвит подал заявление о банкротстве

gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення gast »

Це ще одна іллюстрація того, як поводиться "майже вітчизняна компанія" зі своїми і не лише паксами. Одне діло купити "Crasy Friday" в Канаду, чи в Європу. Туди Як 42 просто не пустять, він і не долетить, а інше - летіти на шроті в Сімфер, Одесу чи Львів. :evil: :evil: :evil:
Одним словом -один раз спробуєш, наступного разу обійдеш світ десятою дорогою.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення Olek »

літав Як-42 Донбасаеро, рейс Світів. Гламурнєнько :) Чому ви так проти Як-42?
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення gast »

Я не проти ЯК-42, проте який би не був гламур в салоні, а запорожець залишиться запорожцем. Він і класний, і раритетний, і дорогий, але їхати на ньому зі Львова в Київ я б не ризикнув. Крім Донбасаеро там ще є два "погано опізнані", одним з них тиждень тому мій знайомий летів з Сімфера в Дюссельдорф через Київ, показував фотки з мобільного, там в салоні є написи ніби як арабським шрифтом, а літак і зовні, і в салоні бажав би бути в кращому стані.
Про АН-24 луганських вже хтось писав на форумі.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення popTAB »

Поможіть знайти мені Crazy LWO-KBP-LWO, так щоб зі Львова вилетіти після обіду, але щоб вечір в Києві ще був і назад у Львів в обід наступного дня, якщо це вихідний, або з самого ранечка, якщо будній. Дати любі, аби $33 ;)
Аватар користувача
dubno
Airbus A320
Повідомлень: 314
З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
Звідки: Дубно
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення dubno »

Пасажири, м'яко кажучи, незадоволені поломками цих літаків та затримками:

http://www.rosbalt.ru/2009/09/03/669066.html


Прочитав, це просто жах!!! Цю статтю треба пороздруковувати і роздавати людям у Борисполі. (я без жартів)
Аватар користувача
AlexNc
Airbus A340
Повідомлень: 942
З нами з: 13 травня 2009, 19:26
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення AlexNc »

Мдя... без комментариев...
Швидко, надійно, без зайвих клопіт, вас поховає Аєросвіт...

Интересно, а существует ли какое либо международное законодательство, которое обязовало бы авиакомпанию по вине которой пассажир опоздал на стыковку, пусть даже с другой авиакомпанией, обеспечить вылет пассажира до места назначения за свой счет? Или это все на усмотрение самой авиакомпании? И как с этим обстоят дела у лоукостов?
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення gast »

Міжнародне законодавство то існує, проте на практиці все виглядає трішки не так оптимістично, як в американських фільмах. Для рейсів авіакомпаній країн ЄС, а також для компаній третіх країн, які виконують рейс з країни ЄС діє наступний розпорядок.

Затримка рейсу більше 2-4 годин, при тому, що аеропорт призначення знаходиться не далі 1500-3500 км
Безкоштовне харчування, напої, при потребі ночівля в готелі.

Затримка рейсу 5 годин, незалежно від вістані перельоту
Повернення ціни квитка, оплата зворотнього квитка при згоді пасажира у випадку запізнення на суміжний рейс.


Зазвичай, щоб людина не пащикувала при запізненні на пересадку її таки десь притикають, на рейси інших компаній, чи навіть в бізнес на наступний свій рейс, готель платять, талончик на харчування зазвичай лише в певному ресторані, тощо. Працівники компаній також мають право пропонувати пасажиру "ґутшайн", тобто бонус для наступних перельотів компанією вартості не більше половини втраченого польоту. То не їх обов"язок, а так би жест доброї волі, вони торгуються з паксом до останнього, але якщо пакс занадто впертий, то його ввічливо посилають. І ось чому - наприклад німецький суд сприйме справу лише тоді, коли сума доведеного збитку складає більше 700 Є, такі ж вимоги є в інших країнах. Справа триватиме біля 2 років, і це коли ви матимете дуже проворного адвоката. Народ і адвокати самі про то знають, тому частіше всього то вирішується полюбовно.
Межа між лоукостами і традиційними компаніями останнім часом стирається. Треба ретельно читати "много букофф", які стоять в уставі компанії. Не вартує чекати чогось від Раяна, Віззу і тому подібних. Аіr Berlin та Germawings продають тільки свої стикування, і посадять вас на свій же наступний рейс з врахуванням правил (див вище). Нічого більше чекати не доводиться.
В нас в Україні, як ви здогадуєтесь, нічого подібного не доводиться чекати, європравила на нас не поширюються, тим паче на внутрішні рейси. І поки не буде відкритого неба, так і залишатиметься надалі.
Ну і невеличкий прикол-іллюстрація, як мій знайомий літає за маршрутом Цюрих-Мадрид-Цюрих безкоштовно (прохання не повтороювати, за ризик при повторі я відповідальність не несу 8-) ). Він літає переважно на свята і часи "пік" - наприклад п"ятниця - туди, неділя вечір - назад, компанія - Іберія. В них є кілька рейсів на день. Він ніколи не купує на останній - краще передостанній. Ніколи не реєструється онлайн і займає чергу впритул до закінчення реєстрації. зазвичай в такі дні буває овербукінг, і не лише в цієї компанії, завжди затримується якийсь суміжний тощо, отже коли цей чоловік доходить до реєстрації, там вже чекають кілька чоловік, яким треба летіти власне цим рейсом, і реєстратор починає уламувати когось летіти наступним. Він починає волати, що йому теж терміново потрібно летіти і тд., але за хвилин 5 "входить в положення" але не за так - бонуса менше 300 Є він ще не діставав 8-) , крім того й не чекав більше 3 годин і летів вже тим рейсом, куди посадять... І надійно прилітав районі 23.00 :drunk:
avia
Airbus A318
Повідомлень: 17
З нами з: 31 серпня 2009, 16:12
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення avia »

В Аеросвіта не лише ЯК на внутрішніх лініях, активно використовують Сааб, хоча як не прикро констатувати, він також старенький.
Але найбільше розчарування, це купуєш квиток, а інформація про літак у розділі "інформація про літак відсутня" :? і тоді зазвичай прилітає Антонов.
avia
Airbus A318
Повідомлень: 17
З нами з: 31 серпня 2009, 16:12
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення avia »

Він ніколи не купує на останній - краще передостанній. Ніколи не реєструється онлайн і займає чергу впритул до закінчення реєстрації. зазвичай в такі дні буває овербукінг, і не лише в цієї компанії, завжди затримується якийсь суміжний тощо, отже коли цей чоловік доходить до реєстрації, там вже чекають кілька чоловік, яким треба летіти власне цим рейсом, і реєстратор починає уламувати когось летіти наступним. Він починає волати, що йому теж терміново потрібно летіти і тд., але за хвилин 5 "входить в положення" але не за так - бонуса менше 300
2 рази прочитала і так не зрозуміла схеми :?:
Він квиток купив до приходу в аеропорт? Якщо так, тоді чому його не посадили......... проясніть будь ласка ще разочок :oops: :oops: :oops:
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення gast »

Квиток купується в неті задовго до польоту. Але на передостанній рейс за день, зазвичай на дні пік вони ще й докидають рейс або міняють останній літак на більший за місткістю, щоб підстрахуватись і вивезти всіх "овербукнутих". Фактично він з"являється на реєстрацію, коли в його літаку лишається 1-2 вільних місця, і 4-5 людей, яким набагато важливіше ніж йому вилетіти саме цим рейсом. Він платить гроші зразу, а потім просто перед польотом дістає їх "налом" чи у вигляді бонусу прямо на вікні реєстраціїі летить наступним рейсом, або куди його вже посадять. То не обман, я сам в то мало вірив, поки він мені не показав паперовий "бонус" на 500 Є.
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення Scorpio »

как давно авиакомпания запустила автобус между Одессой и Николаевом?
Вкладення
Untitled.jpg
Аватар користувача
AlexNc
Airbus A340
Повідомлень: 942
З нами з: 13 травня 2009, 19:26
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення AlexNc »

Ожидать автобуса 7,5 часов )))) Это точно для мазохистов )))) Быстрее автобусом в Николаев доехать ))))
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення Scorpio »

По ходу данный сервис предназначен для утренних вылетов с Одессы, а вот возвращение назад не из лучших :death:
Вкладення
efre.jpg
hjh.jpg
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення Scorpio »

Такой же Bus servise Аэросвит использует на маршруте Кишинёв-Нью-Йорк, Торонто.
Вкладення
Безымянный.jpg
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення Scorpio »

"Фонд госимущества отправляет “Аэросвит” в странный полёт":
...Безусловно, нынешний глобальный кризис не мог не сказаться и на результатах работы “АэроСвита” – впервые (!) за последние 10 лет он, по итогам 8-ми месяцев 2009 года, уступил лидерство по количеству перевезенных пассажиров “Международным авиалиниям Украины”. Причина заключается в нынешней стратегии компании, направленной на эффективное использование самолётов, о чём свидетельствуют данные по загрузке бортов: у “АэроСвита” коэффициент загрузки снизился всего на 0,6%, тогда как у главного конкурента – на 12,4%. Вместе с тем, его объём перевозок уменьшился “АэроСвита” на 20,7%, хотя в целом по мировой авиационной отрасли этот показатель составил 29,3%. По мнению авторитетных экспертов, “АэроСвит” без проблем может вновь вернуть себе утраченные позиции.
В начале сентября Фонд госимущества Украины (ФГИУ) внезапно известил акционеров авиакомпании о своём намерении продать государственный пакет в размере 22,394% акций. Что ж, решение может быть и понятное, если бы не цена: рыночную стоимость указанного пакета акций оценили всего в 17,003 млн. грн. Нетрудно подсчитать, что, таким образом, весь “АэроСвит” ФГИУ оценивает в 75,926 млн. грн. А как же тогда быть, например, с принадлежащим компании земельным участком площадью 36,785 га в Форосе (стоит порядка 150–160 млн. долл.), с расположенным на нём элитным 14-этажным санаторием, ранее принадлежавшем Управделами ЦК КПСС? Выходит, земля и недвижимость в Крыму сегодня абсолютно ничего не стоит, и каждый житель Украины может совершенно бесплатно получить и то, и другое. Вот только слышать о подобном пока не довелось...
Сергей Лужний, Oligarh.net
http://oligarh.net/?/actually/43106/
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення khai »

Сегодня из-за задержки рейсов vv132 из Нью-Йорка и vv142 из Торонто задерживают рейсы на Харьков и Одессу.
Письмо прислали - спасибо, правда раньше (прошлой осенью) ещё звонили на телефон и предупреждали :)
Я вот думаю: сегодня задерживается вылет в Бангкок на 7 часов. Соответственно он и вернётся позже. Какова вероятность что завтра рейс на харьков тоже задержат? Как-нибудь можно узнать есть ли стыковки из Бангкока на Харьковский рейс?
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення khai »

Кстати, доп. информация по письму с информацией о задержке.
Т.к. я встречаю человека прилетающего из Харькова, то информация довольно нужная.
А вот вылетающим из киева не сильно легче:
Время вылета по расписанию 13.30, время отправки письма 12.22 :)
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення Scorpio »

смотрел последние три дня сайт аэропорта Борисполь - у Аэросвита уже дня три-четыре подряд задержки с Нью-Йорка (на часов 7-8), сегодня вот и с Бангкока, Тель Авива....
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення khai »

NAU писав:смотрел последние три дня сайт аэропорта Борисполь - у Аэросвита уже дня три-четыре подряд задержки с Нью-Йорка (на часов 7-8), сегодня вот и с Бангкока, Тель Авива....
Тогда скорее всего всё будет по расписанию. Т.к. переносили стыковочные рейсы только сегодня, а предыдущие дни всё ОК. Интересно, сколько человек должно не успевать, чтоб перенесли рейс. Учитывая что загрузка обычно всего человек 20..25.
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV

Повідомлення khai »

khai писав:Сегодня из-за задержки рейсов vv132 из Нью-Йорка и vv142 из Торонто задерживают рейсы на Харьков и Одессу.
Письмо прислали - спасибо, правда раньше (прошлой осенью) ещё звонили на телефон и предупреждали :)
Я вот думаю: сегодня задерживается вылет в Бангкок на 7 часов. Соответственно он и вернётся позже. Какова вероятность что завтра рейс на харьков тоже задержат? Как-нибудь можно узнать есть ли стыковки из Бангкока на Харьковский рейс?
Сегодня Киев-Харьков снова задерживают до 17.40 Интересно, если ещё вчера это было очевидно, то почему же свит не сдвинул всюсетку заранее??? На чудо надеялись или просто этим некому заниматься? Есть ли вообще у них отдел который отвечает за расписание и его изменения?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 49 гостей