Аэросвит подал заявление о банкротстве
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
На сколько я знаю - официально Вам имеют право отказать в посадке, если не выполнен первый сегмент перелёта.
На сайтах некоторых авиакомпаний это прямо прописывается.
У Свита всё зависит от настроения девушек на стойке регистрации.
На сайтах некоторых авиакомпаний это прямо прописывается.
У Свита всё зависит от настроения девушек на стойке регистрации.
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
тобто шанси 50/50.khai писав:На сколько я знаю - официально Вам имеют право отказать в посадке, если не выполнен первый сегмент перелёта.
На сайтах некоторых авиакомпаний это прямо прописывается.
У Свита всё зависит от настроения девушек на стойке регистрации.
Або
або
- Andrzej
- Администратор
- Повідомлень: 710
- З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
- Звідки: Polska-Ukraina
- Контактна інформація:
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
Повідомлення для ЗМІ
12 березня 2009 р.
«АероСвіт» пропонує 300 000 квитків по шалених цінах
У 2009 році авіакомпанія «АероСвіт - Українські Авіалінії» планує продати 300 000 квитків за безпрецедентно низькими цінами, які будуть наявними кожної другої п‘ятниці, починаючи з цієї п‘ятниці 13 березня.
Повна ціна квитка в обидва напрямки з урахуванням усіх податків та зборів для пасажирів, які беруть участь у акції «Crazy Friday» є наступною:
Внутрішні рейси – 29 USD
Міжнародні середньомагістральні рейси – 99 USD
Міжнародні далекомагістральні рейси – 399 USD
Квитки можна придбати у власних кассах «АероСвіту» та через веб-сайт компанії. Цієї п‘ятниці, 13 березня, в рамках акції будуть наявними квитки на 51 рейс у таких напрямках як Пекін, Торонто, Тель-Авів, Софія, Белград, Стамбул, Афіни, Гамбург, Івано-Франківськ та Львів.
Урсула Силлінг, Перший заступник Генерального Директора по комерційнім питанням, вказує на такі переваги цієї акції «Crazy Friday» перед пропозиціями низько бюджетних перевізників, як прозоре ціноутворення без додаткових зборів та переліт у обидва напрямки. «Ми маємо змусити ринок прокинутися після зимового спаду активності, і довести пасажирам, що «АероСвіт» робить їм дуже вигідну пропозицію. Додатковою перевагою «АероСвіта» є те, що пасажири, які часто літають, можуть отримати повний обсяг бонусних миль навіть за цими тарифами. І обравши таку дату для старту кампанії, ми доводимо, що не віримо у забобони!»
Додаткову інформацію можна отримати на сайті www.aerosvit.com чи у кол-центрі 490 -3-490 або за тел. 8-800 3050000
Примітки для редакторів
ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт", створена у 1994 році, сьогодні є найбільшим українським авіаперевізником, який оперує широкою маршрутною мережею і потужним літаковим парком, що включає далеко- і середньомагістральні повітряні судна .
На сьогодні "АероСвіт" обслуговує понад 60 міжнародних повітряних ліній, включаючи 6 трансконтинентальних – до Нью-Йорка, Торонто, Пекіна, Делі і Бангкока, а також забезпечує доставку пасажирів у найбільші адміністративні і регіональні центри України.
12 березня 2009 р.
«АероСвіт» пропонує 300 000 квитків по шалених цінах
У 2009 році авіакомпанія «АероСвіт - Українські Авіалінії» планує продати 300 000 квитків за безпрецедентно низькими цінами, які будуть наявними кожної другої п‘ятниці, починаючи з цієї п‘ятниці 13 березня.
Повна ціна квитка в обидва напрямки з урахуванням усіх податків та зборів для пасажирів, які беруть участь у акції «Crazy Friday» є наступною:
Внутрішні рейси – 29 USD
Міжнародні середньомагістральні рейси – 99 USD
Міжнародні далекомагістральні рейси – 399 USD
Квитки можна придбати у власних кассах «АероСвіту» та через веб-сайт компанії. Цієї п‘ятниці, 13 березня, в рамках акції будуть наявними квитки на 51 рейс у таких напрямках як Пекін, Торонто, Тель-Авів, Софія, Белград, Стамбул, Афіни, Гамбург, Івано-Франківськ та Львів.
Урсула Силлінг, Перший заступник Генерального Директора по комерційнім питанням, вказує на такі переваги цієї акції «Crazy Friday» перед пропозиціями низько бюджетних перевізників, як прозоре ціноутворення без додаткових зборів та переліт у обидва напрямки. «Ми маємо змусити ринок прокинутися після зимового спаду активності, і довести пасажирам, що «АероСвіт» робить їм дуже вигідну пропозицію. Додатковою перевагою «АероСвіта» є те, що пасажири, які часто літають, можуть отримати повний обсяг бонусних миль навіть за цими тарифами. І обравши таку дату для старту кампанії, ми доводимо, що не віримо у забобони!»
Додаткову інформацію можна отримати на сайті www.aerosvit.com чи у кол-центрі 490 -3-490 або за тел. 8-800 3050000
Примітки для редакторів
ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт", створена у 1994 році, сьогодні є найбільшим українським авіаперевізником, який оперує широкою маршрутною мережею і потужним літаковим парком, що включає далеко- і середньомагістральні повітряні судна .
На сьогодні "АероСвіт" обслуговує понад 60 міжнародних повітряних ліній, включаючи 6 трансконтинентальних – до Нью-Йорка, Торонто, Пекіна, Делі і Бангкока, а також забезпечує доставку пасажирів у найбільші адміністративні і регіональні центри України.
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
думаю эт вопрос можно отложить))))))))) 99 баксов это уже меньше)))))kReSt писав:Наткнулся на интересну вещь, которой пока никак не могу понять. И так. Нужен билет Киев-Тель-Авив-Киев. Стоит он Аэросвитом порядка 500 евро или около. И тут же Аэросвит предлагает авиарейс Санкт-Петербург - Киев - Тель-Авив - Киев - Санкт-Петербург за 178. Внимание вопрос Можно ли "подсесть" на этот рейс в Киеве? Это может конечно и глупый вопрос, но все же, нах надо в Питер из Киева ехать...
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
подивимося, наскільки то все реальним буде залишилося вже небагато чекатиNAU писав:думаю эт вопрос можно отложить))))))))) 99 баксов это уже меньше)))))kReSt писав:Наткнулся на интересну вещь, которой пока никак не могу понять. И так. Нужен билет Киев-Тель-Авив-Киев. Стоит он Аэросвитом порядка 500 евро или около. И тут же Аэросвит предлагает авиарейс Санкт-Петербург - Киев - Тель-Авив - Киев - Санкт-Петербург за 178. Внимание вопрос Можно ли "подсесть" на этот рейс в Киеве? Это может конечно и глупый вопрос, но все же, нах надо в Питер из Киева ехать...
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
реально, але не дуже... Треба шукати-шукати і ще раз шукати поки знайдеш...
+ ще розпродаж тільки по деяким напрямкам. Реклама як завжди звучить яскравіше, аніж отримуємо насправді
+ ще розпродаж тільки по деяким напрямкам. Реклама як завжди звучить яскравіше, аніж отримуємо насправді
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
З 8-ої ранку розпочалась розпродажа білетів з Києва в Стамбул та Софію на весь період весна-літо-осінь 2009
Якби не візи, то купив би білети не задумуючись в Софію.
В Стамбулі то ми з дружиною вже були минулого року..
Якби не візи, то купив би білети не задумуючись в Софію.
В Стамбулі то ми з дружиною вже були минулого року..
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
На Варшаву немає... на Гамбург -тільки на квітень знайшов...Panda писав:З 8-ої ранку розпочалась розпродажа білетів з Києва в Стамбул та Софію на весь період весна-літо-осінь 2009
Якби не візи, то купив би білети не задумуючись в Софію.
В Стамбулі то ми з дружиною вже були минулого року..
На Львів взагалі на квітень - травень пропонує 150-250 баксів...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
Бери VV, візи ще не скоро полетять в Софію; Призначення "а най буде"Panda писав:Якби не візи, то купив би білети не задумуючись в Софію.
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
это уж точно
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
це як з ТбілісіpopTAB писав:Бери VV, візи ще не скоро полетять в Софію; Призначення "а най буде"Panda писав:Якби не візи, то купив би білети не задумуючись в Софію.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
А що VV вже ЯКи приземлив? Ніби на Львів ЯК-42 мав бути до кінця березня, а 737 вже з літнього розкладу.
А зараз показує, що вже сьогодні 734 ... завтра 735 ....
А зараз показує, що вже сьогодні 734 ... завтра 735 ....
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
в понеділок спитаю, що там з якамиpopTAB писав:А що VV вже ЯКи приземлив? Ніби на Львів ЯК-42 мав бути до кінця березня, а 737 вже з літнього розкладу.
А зараз показує, що вже сьогодні 734 ... завтра 735 ....
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
Нашел полную инфу по Crazy Friday
Правда купить можно было только в пятницу 13-го
Но лучше позже, чем никогда
Маршрут Тариф, USD Период путешествия Black out дни Min/Max пребывание
Пекин 357 01APR/06APR/08APR 21APR-23APR -/1M
Торонто 342 21APR/12MAY/19MAY/26MAY - -/1M
Телль - Авив 49 VV237: 27MAR/28MAR
VV1237: 15MAR/26MAR/05APR/12APR - -/1M
София 55 VV205: 27MAR-18APR
VV217: 31MAR-21APR - -/1M
Белград 44 31MAR-21APR - -/1M
Стамбул 56 VV261: 18MAR/25MAR/26MAR/30MAR/01APR
VV265: 14MAR/21MAR/22MAR/28MAR - -/1M
Афины 21 VV229: 23APR - -/1M
Гамбург 55 15MAR/28MAR/04APR/05APR/11APR/15APR - -/1M
Львов 9 VV083: 14MAR/17MAR/22MAR/24MAR/26MAR - -/1M
Ив. - Франковск 9 17MAR/24MAR - -/1M
Правда купить можно было только в пятницу 13-го
Но лучше позже, чем никогда
Маршрут Тариф, USD Период путешествия Black out дни Min/Max пребывание
Пекин 357 01APR/06APR/08APR 21APR-23APR -/1M
Торонто 342 21APR/12MAY/19MAY/26MAY - -/1M
Телль - Авив 49 VV237: 27MAR/28MAR
VV1237: 15MAR/26MAR/05APR/12APR - -/1M
София 55 VV205: 27MAR-18APR
VV217: 31MAR-21APR - -/1M
Белград 44 31MAR-21APR - -/1M
Стамбул 56 VV261: 18MAR/25MAR/26MAR/30MAR/01APR
VV265: 14MAR/21MAR/22MAR/28MAR - -/1M
Афины 21 VV229: 23APR - -/1M
Гамбург 55 15MAR/28MAR/04APR/05APR/11APR/15APR - -/1M
Львов 9 VV083: 14MAR/17MAR/22MAR/24MAR/26MAR - -/1M
Ив. - Франковск 9 17MAR/24MAR - -/1M
- foist
- Airbus A319
- Повідомлень: 152
- З нами з: 31 січня 2009, 21:01
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
А Москва, случайно, не будет в следующую вторую пятницу (т.е. 10 апреля)?
Мне было бы оч удобно
Мне было бы оч удобно
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
foist писав:А Москва, случайно, не будет в следующую вторую пятницу (т.е. 10 апреля)?
Мне было бы оч удобно
Так в Москву и так Розой 108$ RT
У Cвита была акция 117$
И у Аэрофлота похожие суммы выдаёт.
Зачем акции??
- foist
- Airbus A319
- Повідомлень: 152
- З нами з: 31 січня 2009, 21:01
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
Да знаю я... Торможу просто
Я бы хотел ещё дешевле... чтобы в этак гривен 600 влесть... Но теперь понимаю, что у Аэросвита даже если будет - то опять же 99 дол., что не намного меньше розовских 107.7 дол
Я бы хотел ещё дешевле... чтобы в этак гривен 600 влесть... Но теперь понимаю, что у Аэросвита даже если будет - то опять же 99 дол., что не намного меньше розовских 107.7 дол
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
В 2009 році найбільший перевізник пасажирів авіакомпанія "АероСвіт" (Київ) має намір скоротити перевезення пасажирів на 28,3%, або на 0,71 млн. до 1,8 млн. пасажирів порівняно з 2008 роком.
Про це на прес-конференції в прес-центрі Українських Новин повідомив перший заступник генерального директора авіакомпанії з експлуатації Іван Древинський.
Крім того, в 2009 році авіакомпанія має намір здійснити 21 тис. рейсів (в 2008 році - 29,964 тис. рейсів).
Крім того, Древинський уточнив, що планований коефіцієнт завантаження рейсів в 2009 році становить 73,6%.
Як повідомляло агентство, в 2008 році "АероСвіт" збільшив перевезення пасажирів на 22,2%, або на 0,456 млн. до 2,51 млн. пасажирів порівняно з 2007 роком.
Авіакомпанія "АероСвіт" є найбільшим українським авіаперевізником і на даний момент обслуговує більше як 60 міжнародних повітряних ліній, включаючи 6 трансконтинентальних.
37,96% закритого акціонерного товариства "АероСвіт" належать компанії Gilward Investments B.V. (Нідерланди), 25% - компанії "ГенАвіа-Інвест" (Дніпропетровськ) і 22,39% - Фонду державного майна.
Хрещатик
Про це на прес-конференції в прес-центрі Українських Новин повідомив перший заступник генерального директора авіакомпанії з експлуатації Іван Древинський.
Крім того, в 2009 році авіакомпанія має намір здійснити 21 тис. рейсів (в 2008 році - 29,964 тис. рейсів).
Крім того, Древинський уточнив, що планований коефіцієнт завантаження рейсів в 2009 році становить 73,6%.
Як повідомляло агентство, в 2008 році "АероСвіт" збільшив перевезення пасажирів на 22,2%, або на 0,456 млн. до 2,51 млн. пасажирів порівняно з 2007 роком.
Авіакомпанія "АероСвіт" є найбільшим українським авіаперевізником і на даний момент обслуговує більше як 60 міжнародних повітряних ліній, включаючи 6 трансконтинентальних.
37,96% закритого акціонерного товариства "АероСвіт" належать компанії Gilward Investments B.V. (Нідерланди), 25% - компанії "ГенАвіа-Інвест" (Дніпропетровськ) і 22,39% - Фонду державного майна.
Хрещатик
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
"АероСвіт" має намір відкрити рейси "Київ-Астана" і "Київ-Дюссельдорф"
Найбільший перевізник пасажирів авіакомпанія "АероСвіт" (Київ) має намір відкрити рейси за маршрутами "Київ-Астана" (Казахстан) і "Київ-Дюссельдорф" (Німеччина).
Про це на прес-конференції в прес-центрі Українських Новин повідомив перший заступник генерального директора авіакомпанії з комерційних питань Урсула Силлінг.
З її слів, рейс "Київ-Астана" буде відкритий наприкінці квітня із частотою 1 раз на тиждень і із середини травня буде виконуватися із частотою 2 рази на тиждень.
Рейс "Київ-Дюссельдорф" буде виконуватися з 21 червня із частотою 4 рази на тиждень.
Крім того, "АероСвіт" має намір з 7 червня збільшити частоту виконання рейса "Київ-Алмати" (Казахстан) з 3 до 4 рейсів у тиждень.
Водночас авіакомпанія має намір скоротити частоту рейсів на маршруті з Києва в Афіни (Греція) з 6 до 4 днів на тиждень, у Ларнаку (Кіпр) - з 5 до 3 рейсів на тиждень, у Санкт-Петербург (Росія) - з 5 до 3 днів на тиждень, у Тбілісі (Грузія) з 5 до 4 днів на тиждень й у Сімферополь із 5 до 3 рейсів на день.
Це скорочення планується з початку дії літнього розкладу (29 березня) і пов'язане зі скороченням пасажиропотоків.
Як повідомлялось, в 2008 році "АероСвіт" збільшив перевезення пасажирів на 22,2%, або на 0,456 млн. до 2,51 млн. пасажирів порівняно з 2007 роком.
Авіакомпанія "АероСвіт" є найбільшим українським авіаперевізником і на даний момент обслуговує понад 60 міжнародних повітряних ліній, включаючи 6 трансконтинентальних.
Найбільший перевізник пасажирів авіакомпанія "АероСвіт" (Київ) має намір відкрити рейси за маршрутами "Київ-Астана" (Казахстан) і "Київ-Дюссельдорф" (Німеччина).
Про це на прес-конференції в прес-центрі Українських Новин повідомив перший заступник генерального директора авіакомпанії з комерційних питань Урсула Силлінг.
З її слів, рейс "Київ-Астана" буде відкритий наприкінці квітня із частотою 1 раз на тиждень і із середини травня буде виконуватися із частотою 2 рази на тиждень.
Рейс "Київ-Дюссельдорф" буде виконуватися з 21 червня із частотою 4 рази на тиждень.
Крім того, "АероСвіт" має намір з 7 червня збільшити частоту виконання рейса "Київ-Алмати" (Казахстан) з 3 до 4 рейсів у тиждень.
Водночас авіакомпанія має намір скоротити частоту рейсів на маршруті з Києва в Афіни (Греція) з 6 до 4 днів на тиждень, у Ларнаку (Кіпр) - з 5 до 3 рейсів на тиждень, у Санкт-Петербург (Росія) - з 5 до 3 днів на тиждень, у Тбілісі (Грузія) з 5 до 4 днів на тиждень й у Сімферополь із 5 до 3 рейсів на день.
Це скорочення планується з початку дії літнього розкладу (29 березня) і пов'язане зі скороченням пасажиропотоків.
Як повідомлялось, в 2008 році "АероСвіт" збільшив перевезення пасажирів на 22,2%, або на 0,456 млн. до 2,51 млн. пасажирів порівняно з 2007 роком.
Авіакомпанія "АероСвіт" є найбільшим українським авіаперевізником і на даний момент обслуговує понад 60 міжнародних повітряних ліній, включаючи 6 трансконтинентальних.
Re: Аэросвит - Украинские авиалинии. Aerosvit VV
"АероСвіт" відмовляється від нового термінала в "Борисполі"
Авіакомпанія "АероСвіт-Українські авіалінії" відмовляється від намірів інвестувати в будівництво терміналу "Е" в державному міжнародному аеропорту (ДМА) "Бориспіль".
Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна", про це заявив заступник генерального директора зі стратегічного розвитку компанії Євген Тріскунов на прес-конференції в Києві в четвер.
За його словами, судові розгляди щодо законності передачі земельних ділянок, відведених під будівництво терміналу, ще не завершені, а тому його доля залишається під питанням.
"У нас є готовий проект будівництва, який ми готові продати або передати, а самі вкладати гроші ми поки не маємо наміру", - додав він.
Євген Тріскунов також відзначив, що будівництво нового термінала є одним з найважливіших кроків для підвищення транзитного потенціалу аеропорту, його підготовки до проведення чемпіонату Європи з футболу в 2012 році.
Як повідомлялося, компанія "АероСвіт-Українські авіалінії" планувала в кінці 2006 - на початку 2007 року побудувати власний термінал на території ДМА "Бориспіль".
Однак навесні 2005 року за позовами органів прокуратури було порушено п'ять справ, дві з яких стосувалися договорів купівлі-продажу "АероСвітом" земельних ділянок на території Горського селищної ради, відведених під будівництво терміналу, три - договорів купівлі-продажу майна аеропорту "Бориспіль" (зелених насаджень і твердого покриття на ділянках, що підпадають під забудову).
Судова палата у господарських справах Вищого суду 31 березня 2008 року відмовила в задоволенні касаційних подань генерального прокурора і касаційних скарг "АероСвіту" щодо перегляду судових рішень, якими визнано недійсними договори купівлі-продажу земельних ділянок площею понад 32 га на території ДМА "Бориспіль".
У вересні 2008 року міністр транспорту і зв'язку України Йосип Вінський повідомив, що "АероСвіт" розраховує врегулювати спірні питання мирним шляхом. Він також сказав, що авіакомпанія погодилася на приєднання терміналу "Е", який вона мала намір побудувати, до терміналу "D".
Авіакомпанія "АероСвіт-Українські авіалінії" відмовляється від намірів інвестувати в будівництво терміналу "Е" в державному міжнародному аеропорту (ДМА) "Бориспіль".
Як повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна", про це заявив заступник генерального директора зі стратегічного розвитку компанії Євген Тріскунов на прес-конференції в Києві в четвер.
За його словами, судові розгляди щодо законності передачі земельних ділянок, відведених під будівництво терміналу, ще не завершені, а тому його доля залишається під питанням.
"У нас є готовий проект будівництва, який ми готові продати або передати, а самі вкладати гроші ми поки не маємо наміру", - додав він.
Євген Тріскунов також відзначив, що будівництво нового термінала є одним з найважливіших кроків для підвищення транзитного потенціалу аеропорту, його підготовки до проведення чемпіонату Європи з футболу в 2012 році.
Як повідомлялося, компанія "АероСвіт-Українські авіалінії" планувала в кінці 2006 - на початку 2007 року побудувати власний термінал на території ДМА "Бориспіль".
Однак навесні 2005 року за позовами органів прокуратури було порушено п'ять справ, дві з яких стосувалися договорів купівлі-продажу "АероСвітом" земельних ділянок на території Горського селищної ради, відведених під будівництво терміналу, три - договорів купівлі-продажу майна аеропорту "Бориспіль" (зелених насаджень і твердого покриття на ділянках, що підпадають під забудову).
Судова палата у господарських справах Вищого суду 31 березня 2008 року відмовила в задоволенні касаційних подань генерального прокурора і касаційних скарг "АероСвіту" щодо перегляду судових рішень, якими визнано недійсними договори купівлі-продажу земельних ділянок площею понад 32 га на території ДМА "Бориспіль".
У вересні 2008 року міністр транспорту і зв'язку України Йосип Вінський повідомив, що "АероСвіт" розраховує врегулювати спірні питання мирним шляхом. Він також сказав, що авіакомпанія погодилася на приєднання терміналу "Е", який вона мала намір побудувати, до терміналу "D".
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 27 гостей