Flight Radar 24 (FR24)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Глюк наверное
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 790
- З нами з: 01 лютого 2011, 19:08
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Не уверен, что глюк:
https://www.facebook.com/mt6561/posts/1030558783673999
https://www.facebook.com/mt6561/posts/1030558783673999
Re: Flight Radar 24 (FR24)
А я уверен, что глюк
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Глюк. Включите play back и посмотритеfloMaster_ писав:Не уверен, что глюк:
https://www.facebook.com/mt6561/posts/1030558783673999
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Тим часом про новину вже трублять на багатьох пабліках, думаю через кілька днів вже офіційні змі будуть розпинатись як російський літак кружляв над зоною АТО, підставляючи під удар пасажирів, і тепер важко комусь доказати що то був глюк
Re: Flight Radar 24 (FR24)
ВладТТ писав:Тим часом про новину вже трублять на багатьох пабліках, думаю через кілька днів вже офіційні змі будуть розпинатись як російський літак кружляв над зоною АТО, підставляючи під удар пасажирів, і тепер важко комусь доказати що то був глюк
ну работаем по старой схеме, тот кто ещё не выжил с ума, просто посмеётся...
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Хтось причину глюка пояснити може?



Re: Flight Radar 24 (FR24)
Є версія що літак потрапив під глушилку, і транспондер передавав невірні дані
Re: Flight Radar 24 (FR24)
просто це не глюк, а цілеспраямований комплекс заходів з однієї сторони.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
KKS писав:просто це не глюк, а цілеспраямований комплекс заходів з однієї сторони.


Re: Flight Radar 24 (FR24)
пояснити аргументовано можеш?Igoresha писав:KKS писав:просто це не глюк, а цілеспраямований комплекс заходів з однієї сторони.![]()
чи "вивсефрьоте глючний флайтрадар!" ?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Вы правы. Даже чувак, которому я привык доверять, который обстоятельно собирает факты, опубликовал этот бред - https://www.youtube.com/watch?v=E87Y9EYmGkwВладТТ писав:Тим часом про новину вже трублять на багатьох пабліках, думаю через кілька днів вже офіційні змі будуть розпинатись як російський літак кружляв над зоною АТО, підставляючи під удар пасажирів, і тепер важко комусь доказати що то був глюк
Он же не мог за те же обычные 2:10 сделать такой крюк и мгновенно перенестись из Мариуполя в Курск.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Всім хто каже що це глюк флайтрадару, маю питання:
1. Якщо це глюк конкртеного транспондера борта: чому а) при вильоті з Сімферополя дані які він передавав - валідні, б) чому при підльоті до завантаженого сектору DME він знов почав передавати валідні дані?
2. Якщо це була глушилка(що цілком ймовірно) то мала б забитись вся 1090 частота в радіусі дії глушилки і тоді б не було видно ЖОДНИХ бортів, бо на 1090 був мусор. Як ми бачимо з бортами поруч все ОК. Виходить якась вибіркова глушилка яка глушить тільки пакети конктетного борта?
3. Якщо це був глюк, і глушилка працювала то яким чином ЧОТИРИ різні радари отримали математично ідеальну криву треку з багатьма точками? Це ж глюк! Дані мають бути рандомними! правильно?
поясніть мені ці три питання адепти глюку.
Приєдную два скріна з даними які виплювує флайтрадар по плейбеку і трек між цими точками на скайвекторі.
Трек нікому не нагадує гілку параболи? )))) Якщо цікаво можу свою версію викласти
1. Якщо це глюк конкртеного транспондера борта: чому а) при вильоті з Сімферополя дані які він передавав - валідні, б) чому при підльоті до завантаженого сектору DME він знов почав передавати валідні дані?
2. Якщо це була глушилка(що цілком ймовірно) то мала б забитись вся 1090 частота в радіусі дії глушилки і тоді б не було видно ЖОДНИХ бортів, бо на 1090 був мусор. Як ми бачимо з бортами поруч все ОК. Виходить якась вибіркова глушилка яка глушить тільки пакети конктетного борта?
3. Якщо це був глюк, і глушилка працювала то яким чином ЧОТИРИ різні радари отримали математично ідеальну криву треку з багатьма точками? Це ж глюк! Дані мають бути рандомними! правильно?
поясніть мені ці три питання адепти глюку.
Приєдную два скріна з даними які виплювує флайтрадар по плейбеку і трек між цими точками на скайвекторі.
Трек нікому не нагадує гілку параболи? )))) Якщо цікаво можу свою версію викласти
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Сделайте человекочитаемой колонку timestamp
Re: Flight Radar 24 (FR24)
відсоротовано по timestamp
Плюс зверніть увагу на те як змінювалась швидкість
Плюс зверніть увагу на те як змінювалась швидкість

Re: Flight Radar 24 (FR24)
Спасибо за данные. Теперь всё ещё понятнее.
Значит по-вашему за 1620 секунд, т.е. 27 минут самолёт совершил гиперскачок от Мариуполя до Рязани, где 630 км по прямой, 910 по кривой? Это же сверхзвук нужен, 2020 км/ч!
Я вообще хренею! Люди, вы чё, готовы поверить уже в любой бред, лишь бы против России? Тогда вы не лучше аудитории киселя!
Что считаю я? Мне кажется, имело место умышленный подлог данных, со станции добровольца некоторое время поступали фальшивые данные. У этих добровольцев-споттеров стоят ADB-T антеннки и сервер, например в виде Raspberry Pi (у меня самого такой), который под силу взломать среднему хакеру. И это если сам владелец не решил пошутить.
Значит по-вашему за 1620 секунд, т.е. 27 минут самолёт совершил гиперскачок от Мариуполя до Рязани, где 630 км по прямой, 910 по кривой? Это же сверхзвук нужен, 2020 км/ч!
Я вообще хренею! Люди, вы чё, готовы поверить уже в любой бред, лишь бы против России? Тогда вы не лучше аудитории киселя!
Что считаю я? Мне кажется, имело место умышленный подлог данных, со станции добровольца некоторое время поступали фальшивые данные. У этих добровольцев-споттеров стоят ADB-T антеннки и сервер, например в виде Raspberry Pi (у меня самого такой), который под силу взломать среднему хакеру. И это если сам владелец не решил пошутить.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Тепер повернемось до трьох питаннь. Почнем з №2.
2. Так як інші літаки не мали подібних скачків і були помічені поряд - ніякої глушилки не було. Констатуємо - сигнал на 1090 частоті не глушили.
3. Викривлення даних було зафіксовано чотирма радарами (F-URRT2, F-UUOB4, F-UUOB2, F-UKCW2) паралельно. Тобто в один і тей же проміжок часу 4 радари приймали ці і ТІЛЬКИ ці дані. Якби був глюк одного з радарів, то 1 показував би цей "фейк", а інші 3 приймали дані реальні по маршруту. Як ми бачимо це не так. Констатуємо - сигнал на 1090 частоту від борта з HEXом 4245AA в зазначеному проміжку(1451157351-1451158615) передавались тільки ці.
1. початкова і завершальна фази польоту свідчать про те що транспондер був в робочому режимі підчас ЗЛЬОТУ та ПОСАДКИ. Є вірогідність того що він вийшов з ладу в польті, але пілоти не сиділи б з паяльником і не лагодили б його в польоті, бо а) їм є чим й так зайнятись б) це не їх справа і в) мабуть фізично в польоті то зробити неможливо. Констатуємо - транспондер був в робочому стані.
Тепер сама крива треку в саме "глючний період" вона математично ідеальна - і схожа на гілку параболи.
Курси передаються незалежно від точок позицій і вони не співпадають на 3-4 градуси, хоча це може бути й похибкою.
Швидкість підчас "глючного періоду" тільки зростає з черепашачих 140 вузлів (швидкість посадки з закрилками). Ага закрилки на FL340
. До 380 вузлів які більш ніде не розвивались далі по маршруту.
Радари які передавали ці дані тільки F- тобто не власний самопал, а доволі просунуті коробки які надсилає сам флайтрадар. Нажаль ці радари могли приймати борт як на фейковому треку так і на реальному, тому по них щось судити неможливо.
А тепер як я бачу цю ситуацію:
1. Підчас взльоту з Сімферополя все йшло в штатному режимі як і 100500 раз до цього, по момент 1451157174 (навіть трохи раніше жовтої зони) видно по просадці швидкості "вдруг".
2. В цей момент реальний ModeS чи взагалі транспондер було вимкнено(що навряд)
3. Через те що ADS-B дані не є зашифровані, то зімітувати їх можна.
4. приблизно 25 хв від імені борта були виплюнуті в ефір фейкові дані, коли реальний борт нічого на 1090 не передавав.
5. Після цього через 27хв коли програма була відіграна - борт включив власний транспондер, бо наближався до зони підльоту DME, і без транспондеру самим ATC було б не комфортно крутити цей борт
Фейкування даних було скоріш за все з самого борту (бо радари приймачі) були різні. Якби то було з землі то навряд би взагалі флайтрадарівські коробки їх зловили (як не ловлять граунд трафік здалеку),а якщо й так то радар приймач був би один на всі 25хв фейку.
Для кого то потрібно - не ясно. Тимпаче що для ПВО цей режим сьєра - додупи, там первичні радари. Можливо "настрахати" наших диспів, але ж зона й так закрита. Або щось може медіаплану планувалось.
Але те що була підміна даних борта "спецами на борту" - очевидна.
Критика вітається - де я що забув/пропустив?
PS забув дописати(я тут це ще не писав) я не вважаю що борт взагалі залітав на територію АТО, а летів встановленим маршрутом як і завжди. Тільки проміжок часу плювався фейковими даними.
2. Так як інші літаки не мали подібних скачків і були помічені поряд - ніякої глушилки не було. Констатуємо - сигнал на 1090 частоті не глушили.
3. Викривлення даних було зафіксовано чотирма радарами (F-URRT2, F-UUOB4, F-UUOB2, F-UKCW2) паралельно. Тобто в один і тей же проміжок часу 4 радари приймали ці і ТІЛЬКИ ці дані. Якби був глюк одного з радарів, то 1 показував би цей "фейк", а інші 3 приймали дані реальні по маршруту. Як ми бачимо це не так. Констатуємо - сигнал на 1090 частоту від борта з HEXом 4245AA в зазначеному проміжку(1451157351-1451158615) передавались тільки ці.
1. початкова і завершальна фази польоту свідчать про те що транспондер був в робочому режимі підчас ЗЛЬОТУ та ПОСАДКИ. Є вірогідність того що він вийшов з ладу в польті, але пілоти не сиділи б з паяльником і не лагодили б його в польоті, бо а) їм є чим й так зайнятись б) це не їх справа і в) мабуть фізично в польоті то зробити неможливо. Констатуємо - транспондер був в робочому стані.
Тепер сама крива треку в саме "глючний період" вона математично ідеальна - і схожа на гілку параболи.
Курси передаються незалежно від точок позицій і вони не співпадають на 3-4 градуси, хоча це може бути й похибкою.
Швидкість підчас "глючного періоду" тільки зростає з черепашачих 140 вузлів (швидкість посадки з закрилками). Ага закрилки на FL340

Радари які передавали ці дані тільки F- тобто не власний самопал, а доволі просунуті коробки які надсилає сам флайтрадар. Нажаль ці радари могли приймати борт як на фейковому треку так і на реальному, тому по них щось судити неможливо.
А тепер як я бачу цю ситуацію:
1. Підчас взльоту з Сімферополя все йшло в штатному режимі як і 100500 раз до цього, по момент 1451157174 (навіть трохи раніше жовтої зони) видно по просадці швидкості "вдруг".
2. В цей момент реальний ModeS чи взагалі транспондер було вимкнено(що навряд)
3. Через те що ADS-B дані не є зашифровані, то зімітувати їх можна.
4. приблизно 25 хв від імені борта були виплюнуті в ефір фейкові дані, коли реальний борт нічого на 1090 не передавав.
5. Після цього через 27хв коли програма була відіграна - борт включив власний транспондер, бо наближався до зони підльоту DME, і без транспондеру самим ATC було б не комфортно крутити цей борт
Фейкування даних було скоріш за все з самого борту (бо радари приймачі) були різні. Якби то було з землі то навряд би взагалі флайтрадарівські коробки їх зловили (як не ловлять граунд трафік здалеку),а якщо й так то радар приймач був би один на всі 25хв фейку.
Для кого то потрібно - не ясно. Тимпаче що для ПВО цей режим сьєра - додупи, там первичні радари. Можливо "настрахати" наших диспів, але ж зона й так закрита. Або щось може медіаплану планувалось.
Але те що була підміна даних борта "спецами на борту" - очевидна.
Критика вітається - де я що забув/пропустив?
PS забув дописати(я тут це ще не писав) я не вважаю що борт взагалі залітав на територію АТО, а летів встановленим маршрутом як і завжди. Тільки проміжок часу плювався фейковими даними.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
А теперь подсчитаем второй вариант, обычный. Допустим, всё шло штатно от точки 480 до 503. Между ними прошло времени 1451160235-1451157299=2936 секунд или 49 минут. Расстояние по обычному треку примерно 600 км. Скорость 735. Это уже больше похоже на правду, согласитесь.
Почитал коменты на Om TV и отписался. Наивно полагал, что их пропаганда, хоть и пропаганда, но основана на тщательно подобранных и спокойно обдуманных фактах. Оказалось нет, мои коменты со ссылками на это место и на сам архив FR там удаляют. А те, что не удаляют тошно читать, наша версия упоротых ватников принимащих всё за чистую монету, и делающих на этом основании далеко идущие глубокомысленные или тупые свои выводы. Ещё одна обычная гнилая пропаганда.
UPD.: Прочёл пост KKS, который появился, пока я делал скрин. Всё сходится. Борт не влетал 200%. Но вероятно данные подделаны специально. Некоторые загадки остаются, но истерии делать не надо.Почитал коменты на Om TV и отписался. Наивно полагал, что их пропаганда, хоть и пропаганда, но основана на тщательно подобранных и спокойно обдуманных фактах. Оказалось нет, мои коменты со ссылками на это место и на сам архив FR там удаляют. А те, что не удаляют тошно читать, наша версия упоротых ватников принимащих всё за чистую монету, и делающих на этом основании далеко идущие глубокомысленные или тупые свои выводы. Ещё одна обычная гнилая пропаганда.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
питання тут очевидне: - для чого всі ці каруселі були? І що вони придумають вподальшому.
PS можна було б списати цю параболу на інерційну систему визначення місцеположення(незнаю як точно називається) яку юзають fokker'и і старі класіки 737, але сабжовий борт був випущений в 2008му році. І такого раритету там точно не має бути, та й треки його лягають на супутникові знімки точнісінько. При інерційних хоч 10-20 метрів а здвиг би був.(як приклад будь-яка посадка фоккеру австріяків в Борисполі)
PS можна було б списати цю параболу на інерційну систему визначення місцеположення(незнаю як точно називається) яку юзають fokker'и і старі класіки 737, але сабжовий борт був випущений в 2008му році. І такого раритету там точно не має бути, та й треки його лягають на супутникові знімки точнісінько. При інерційних хоч 10-20 метрів а здвиг би був.(як приклад будь-яка посадка фоккеру австріяків в Борисполі)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Ті хто це зробив свого результату домігся, відбувся так званий "вброс г...на в вентилятор" відео з OmTV зараз постять всі кому не лінь, коменти експертів місцевого розливу читати просто неможливо, доказати що небуть їм неможливо, в мене тільки одна думка, хоч би це не почали крутити по центральним каналам
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 4 гостей